Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Disney tickets kopen via site uit Ierland???
Re: Disney tickets kopen via site uit Ierland???
Mocht je ook nog tickets voor Universal zoeken, net op undercovertourist geboekt voor onze reis in september (zie deze promo vandaag voor het eerst na een aantal weken de sites in de gaten te hebben gehouden).
Universal 2-Day Park-to-Park Ticket with Volcano Bay Water Theme Park + 3 Extra Days (PROMO) voor $312.95 (€275)
Dat is 5 dagen toegang tot alle 2 de parken + waterpark + hoppen voor €55 per dag.
Let wel: niet gelding in juli en na 20 december!
Universal 2-Day Park-to-Park Ticket with Volcano Bay Water Theme Park + 3 Extra Days (PROMO) voor $312.95 (€275)
Dat is 5 dagen toegang tot alle 2 de parken + waterpark + hoppen voor €55 per dag.
Let wel: niet gelding in juli en na 20 december!
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Wij gaan deze zomer naar Florida met onze twee kids van 11 en 13. Uiteraard zullen wij ook de parken in Orlando bezoeken. Op de site van Universal zag ik een mooie aanbieding ; 2 dagen universal met 3 dagen gratis. In de voorwaarde stond “ this ticket will only be sold within the US and Canada”.
Ik heb hierop Universal gemaild met de vraag of deze aanbieding alleen toegankelijk is voor inwoners van de Us en Canada, of dat wanneer wij de tickets gewoon via hun website konden kopen ( mijn inziens koop je ze dan gewoon in Amerika en voldoe je aan de regel) het dus wel gewoon kan.
Nu kreeg ik het volgende antwoord “Our current promotion of Get 3-Days Free when you Buy 2-Days is currently only valid for purchase in the United States of America and Canada.
Wat volgens mij betekend dat je ze in Amerika moet kopen, maar er wordt niks gezegd over dat je inwoner van de Us moet zijn.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Kan ik ze gewoon kopen of loop ik het risico dat we het park niet inkunnen?
Ik zag de aanbieding ook bij undercover tourist, maar daar waren de kaartjes 18$ duurder en ook daar gelden dezelfde voorwaarden.
Graag hoor ik jullie ervaring/ advies in deze.
Alvast bedankt!
Wij gaan deze zomer naar Florida met onze twee kids van 11 en 13. Uiteraard zullen wij ook de parken in Orlando bezoeken. Op de site van Universal zag ik een mooie aanbieding ; 2 dagen universal met 3 dagen gratis. In de voorwaarde stond “ this ticket will only be sold within the US and Canada”.
Ik heb hierop Universal gemaild met de vraag of deze aanbieding alleen toegankelijk is voor inwoners van de Us en Canada, of dat wanneer wij de tickets gewoon via hun website konden kopen ( mijn inziens koop je ze dan gewoon in Amerika en voldoe je aan de regel) het dus wel gewoon kan.
Nu kreeg ik het volgende antwoord “Our current promotion of Get 3-Days Free when you Buy 2-Days is currently only valid for purchase in the United States of America and Canada.
Wat volgens mij betekend dat je ze in Amerika moet kopen, maar er wordt niks gezegd over dat je inwoner van de Us moet zijn.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Kan ik ze gewoon kopen of loop ik het risico dat we het park niet inkunnen?
Ik zag de aanbieding ook bij undercover tourist, maar daar waren de kaartjes 18$ duurder en ook daar gelden dezelfde voorwaarden.
Graag hoor ik jullie ervaring/ advies in deze.
Alvast bedankt!
Heb je de link naar deze aanbieding?
Ik heb deze ook gekocht (zie 2 posts hierboven), er staat nergens in de voorwaarden dat je een inwoner van US of Canada moet zijn om de tickets te gebruiken.
Ze zijn wellicht wel alleen in de VS te koop, dus ook via Undercovertourist (https://www.undercovertourist.com/orlan ... mo-ticket/).
Ze zijn wellicht wel alleen in de VS te koop, dus ook via Undercovertourist (https://www.undercovertourist.com/orlan ... mo-ticket/).
-
- Amerika-ontdekker
Klopt idd dat er bij undercover tourist niks staat over deze voorwaarde. Op de site van universal zelf staat het er wel bij vermeld. De reden dat ik ze bij universal wilde kopen is dat ik bij hen $18 per kaartje goedkoper uit ben voor dezelfde ticketccombinatie. Omdat dit er zo duidelijk bij vermeld sta, durf ik het niet zo goed aan. Zou sneu zijn als straks blijkt dat we er niet in mogen. En het antwoord dat ik kreeg van Universal vond ik niet helemaal duidelijk, vandaar mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft.
Ik zou me er niet druk over maken, er staat nergens iets van dat je deze tickets alleen mag gebruiken als je in de VS woont.
Er zijn ook tickets speciaal voor mensen uit de staat Florida en daar staat het specifiek bij.
Er zijn ook tickets speciaal voor mensen uit de staat Florida en daar staat het specifiek bij.
Ik heb undercovertourist gemaild met exact deze vraag en wacht nog op antwoord (zojuist pas gemaild, vorige 2 vragen waren supersnel beantwoord)naranya schreef: ↑19 mar 2019, 09:50Ik heb deze ook gekocht (zie 2 posts hierboven), er staat nergens in de voorwaarden dat je een inwoner van US of Canada moet zijn om de tickets te gebruiken.
En al antwoord :
Our tickets are available for all residents including the Netherlands.
Ik kijk op de website van Universal maar daar is die ticketcombinatie (met Volcano Bay en Park-to-Park mogelijkheid, dus hogwarts express) $ 329.99 p.p. Via undercovertourist kost die $ 312.99.VossieUnited schreef: ↑19 mar 2019, 10:46Klopt idd dat er bij undercover tourist niks staat over deze voorwaarde. Op de site van universal zelf staat het er wel bij vermeld. De reden dat ik ze bij universal wilde kopen is dat ik bij hen $18 per kaartje goedkoper uit ben voor dezelfde ticketccombinatie. Omdat dit er zo duidelijk bij vermeld sta, durf ik het niet zo goed aan. Zou sneu zijn als straks blijkt dat we er niet in mogen. En het antwoord dat ik kreeg van Universal vond ik niet helemaal duidelijk, vandaar mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft.
Maar heeft het bij Universal nog voordelen om de kaartjes fysiek en eerder te hebben. Ik weet dat voor Disney het noodzakelijk is ivm de Fastpass.
Hoop nu nog op een soortgelijke aanbieding voor Disney in augustus

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Daar hebben we ze ook een keer besteld, maar na het bestellen en betalen (cape canaveral, 14 days disney en combi seaworld, bush garden en zwempark voor 4 personen) kwam men een paar dagen later ineens ermee dat we bij moesten betalen.

Andere jaren dus maar bij attractionticketsdirect.ie besteld, gaat prima, en snelle levering.
Heb ze dit keer ook al liggen voor oktober dit jaar.
De kaarten echt fysiek in huis hebben hoeft niet, enkel de code die je toegestuurd krijgt is nodig voor de Fastpasses. Ik heb ze vorig jaar via Undercover Tourist besteld en kreeg de volgende dag gelijk mijn e-tickets in de mail waar op de code staat die je moet invoeren in de Disney-app om je fastpasses te reserveren. De dag voor we naar Disney gingen onze 'daadwerkelijke' passen met de e-tickets opgehaald in Disney Springs.
Undercovertourist kan de fysieke tickets ook per post sturen naar Nederland (gratis) kan echter wel een paar weken duren dus niet doen als je ze volgende week nodig hebt.
Klopt. Ik bestelde +- een maand van tevoren maar kon toendertijd nergens vinden of ik dan ook gelijk mijn codes voor de Fastpasses per mail binnen kon krijgen. Ik wilde namlijk op de dag dat de fastpasses voor mij open gingen gelijk reserveren
.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht