Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Dee89: Florida roadtrip april/mei 2022 (eerste keer)
Re: Reis Dee89: Florida roadtrip april/mei 2022 (eerste keer)
@Dee89 Hou er rekening mee dat het échte park-hoppen nog niet terug is in Disney. Je hebt nog steeds parkreservatie nodig en je kan er maar 1 op voorhand maken. Wat je wél kan doen is na 14u op de dag zelf zien of er nog mogelijke parkreservaties zijn voor andere parken en dan zo toch nog 'hoppen'. Hopelijk tegen dat de tijd dat jij gaat kan het allemaal weer wel, maar hou er rekening mee dat het mogelijks op deze manier nog wel beperkt kan zijn.
@deebee7 dank voor je reactie! Ik zou in eerst instantie de dag Epcot/Hollywood Studios laten vervallen, maar ik wilde er toch te graag naar toe
Nu hebben we besloten om een dag bij Miami weg te halen en deze bij Orlando te plakken. We (met name ik) zijn wel fan van pretparken, maar beide minder groot fan van steden. Vandaar dat we deze keuze gemaakt hebben. Ik hoop ook inderdaad dat tegen de tijd dat wij gaan, de regels wat versoepeld zijn. Ik begreep wel dat de mondkapjesplicht in de parken vervallen is voor volledig gevaccineerden?

Klopt! Sinds vorige week hoeft het ook niet meer in binnenruimtes als je volledig gevaccineerd bent.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1066 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 16 Reacties