Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat mag ik zeker niet missen in Florida!
Wij zijn ook afgelopen jaar twee weken met de auto rondgereden in Florida, van de keys tot aan St Augustine (via de A1 was het geloof ik). Ik weet niet of je al onderweg bent, maar de Keys moet je toch wel doen ja... en als je terug komt van de Keys en over 'old cutler road' naar Miami gaat zie je ook erg leuke plekjes. St. Augustine is ook de moeite waard, het heeft wat meer historie dan de rest van de plekjes die ik heb gezien in Florida (maar in 2 weken kom je niet overal hoor). St Petersburg was ook zeker de moeite waard. Een beetje luieren op daytona beach en met je auto over het strand rijden is ook wel weer een beleving.
- Danny Schaefer
- Amerika-newbie
Een wat minder toeristisch gedeelte van Florida is de zgn. Panhandle. Je vind er erg mooie stranden zoals bv. Panama City Beach. Stranden zo wit als suiker...erg mooi.
Dit gedeelte van Florida is goed te combineren als je bv. vertrekt vanuit New Orleans (een super stad!) en dan langs de Golf van Mexico richting Florida gaat. Even rusten op het strand van Panama City en dan door naar Orlando (bezoek de parken) en wellicht weer effe lekker chillen op Sanibel Island.
Dit gedeelte van Florida is goed te combineren als je bv. vertrekt vanuit New Orleans (een super stad!) en dan langs de Golf van Mexico richting Florida gaat. Even rusten op het strand van Panama City en dan door naar Orlando (bezoek de parken) en wellicht weer effe lekker chillen op Sanibel Island.
America fan
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wat ik ook leuk vond was een bezoekje aan Vero Beach.
Ook het beklimmen van de Key Biscane Lighthouse in Miami vond ik de moeite. Vanaf daar kan je een heleboel huisjes op het water zien
Ook het beklimmen van de Key Biscane Lighthouse in Miami vond ik de moeite. Vanaf daar kan je een heleboel huisjes op het water zien
2008.Northwest, 2007.Toronto, Southwest, 2006.Cuba,Toronto, 2005.New York City, Florida, 2004.Pacific Northwest, 2003.Toronto, 2002.New York City, California
Foto's hier
Foto's hier
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 6345 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state