Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Florida exploren met camper ... tips/hulp welkom.
Re: Florida exploren met camper ... tips/hulp welkom.
Je zou kunnen overwegen om je aan te melden bij de AARP. www.aarp.org voor AARP kortingen (niet alleen voor Travel maar ook vaak voor dining).
Bij El Monte krijg je zowiezo een kaartje aan je sleutelbos met 10% korting voor KOA campings, en bij KOA campings kan je het gratis boek krijgen waar alle KOA campings in staan met alle info vwb hun campings per staat en landkaarten per staat.
19 States so far...
En bij 'Good Sam' campings kreeg ik altijd korting wanneer ik bij inchecken uitlegde dat ik als tourist geen kortingskaart kon kopen. Ik geef bij inchecken wel altijd een sleutelhangertje met houten klompjes
https://www.klompjes.com/product/sleute ... ubbel-mix/
Misschien dat dat hielp
https://www.klompjes.com/product/sleute ... ubbel-mix/
Misschien dat dat hielp

19 States so far...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Anwb kaart erbij gezocht en dus senioren korting niet vergeten te vragen:)
Nu naar een week volop stress, vlucht was nl vertraagd met een 5 uur tussenstop en dat zagen we totaal niet zitten!
Hemel en aarde bewogen want vlgs reisbureau was er geen oplossing...........en contact gezocht met Jetblue, deze gaf aan dat hun als 3e partij alleen tegen kosten van € 50.00 pp de reis konden annuleren en wijzelfs 100% alles terugkregen zelfs de stoelreserveringen!
Screenshots gemaakt en dit allemaal doorgestuurd naar reisbureau en.......ja hoor , geannuleerd.
Nu vliegen we van Frankfurt rechtstreeks heen en terug voor bijna zelfde prijs. Pfffff wat een week...wel een nacht langer in NY, was oke maar als ik dan hotelkosten hoor dan schrik je wel.....444 euro voor 1 nacht, daar gaan we nog even een nachtje over slapen.
Dus nog niets gepland hopen het weekend iets op papier te zetten want een week is zo om voor vertrek.
Graag vraag ik jullie ervaring wat jullie zouden doen, wij halen de camper op in Princeton FL 33032 en weten niet goed of we eerst naar beneden moeten gaan dus Everglades en de mooiste pittoreske weg van Amerika moeten doen of toch eerst de kusten van Miami.
Wie kan ons hierover voorlichten?
Alvast dank voor ons;)
Nu naar een week volop stress, vlucht was nl vertraagd met een 5 uur tussenstop en dat zagen we totaal niet zitten!
Hemel en aarde bewogen want vlgs reisbureau was er geen oplossing...........en contact gezocht met Jetblue, deze gaf aan dat hun als 3e partij alleen tegen kosten van € 50.00 pp de reis konden annuleren en wijzelfs 100% alles terugkregen zelfs de stoelreserveringen!
Screenshots gemaakt en dit allemaal doorgestuurd naar reisbureau en.......ja hoor , geannuleerd.
Nu vliegen we van Frankfurt rechtstreeks heen en terug voor bijna zelfde prijs. Pfffff wat een week...wel een nacht langer in NY, was oke maar als ik dan hotelkosten hoor dan schrik je wel.....444 euro voor 1 nacht, daar gaan we nog even een nachtje over slapen.
Dus nog niets gepland hopen het weekend iets op papier te zetten want een week is zo om voor vertrek.
Graag vraag ik jullie ervaring wat jullie zouden doen, wij halen de camper op in Princeton FL 33032 en weten niet goed of we eerst naar beneden moeten gaan dus Everglades en de mooiste pittoreske weg van Amerika moeten doen of toch eerst de kusten van Miami.
Wie kan ons hierover voorlichten?
Alvast dank voor ons;)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 34 Reacties
- 4932 Weergaves
-
Laatste bericht door AVDam