Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorlopige route Sandy in Florida
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ik de beelden zie op TV bij 'CSI Miami' dan lijkt Miami me toch mooi (vanaf het water). Of zijn die beelden elders opgenomen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die beelden zijn van Miami. Maar in het echt ziet het er een stuk minder uit 
Wij keken in de periode dat we naar Florida gingen ook veel naar CSI Miami. We keken dan ook uit naar de Skyline...
CSI neemt de beelden ook op met een kleurfilter. Miami heeft een oranje filter. Hierdoor lijkt het veel mooier..

Wij keken in de periode dat we naar Florida gingen ook veel naar CSI Miami. We keken dan ook uit naar de Skyline...
CSI neemt de beelden ook op met een kleurfilter. Miami heeft een oranje filter. Hierdoor lijkt het veel mooier..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als je vanaf de brug over het water naar de skyline kijkt, is het heus een mooi gezicht, vooral met die zon en de blauwe lucht.
Maar wat wolkenkrabbers betreft, valt het toch erg tegen. Er zijn maar een stuk of vier vijf hoge gebouwen en het is beslist geen New York of Chicago bijvoorbeeld.
Dit stukje viel mij persoonlijk dus tegen en voor de kinderen van Sandy om wolkenkrabbers te laten zien, ben je beter af bij Tampa en St. Petersburg.
Marjan
Maar wat wolkenkrabbers betreft, valt het toch erg tegen. Er zijn maar een stuk of vier vijf hoge gebouwen en het is beslist geen New York of Chicago bijvoorbeeld.
Dit stukje viel mij persoonlijk dus tegen en voor de kinderen van Sandy om wolkenkrabbers te laten zien, ben je beter af bij Tampa en St. Petersburg.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
OK, dat is goed te weten ... Voor ons is het moeilijk om iets te vinden, we zien wel steden en (wat ons leuke) plaatsen lijken in de buurt van waar we zitten. En we lezen erover, maar weten nog niet wat de moeite waard is en wat boven het ander uitsteekt. Ik had namelijk gelezen dat Miami ontzettend mooi was, maar als ik het zo lees, vraag ik me af of het de lange trip waard is.hekkie schreef:Dit stukje viel mij persoonlijk dus tegen en voor de kinderen van Sandy om wolkenkrabbers te laten zien, ben je beter af bij Tampa en St. Petersburg.
Marjan
Als we zonder de kinderen waren, en langer hadden, waren we zelf beslist naar Miami, Key West & the Everglades geweest ... maar dat is zo ver ...
Sandy
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Sandy even nog een mening van mij.
Wij zijn dus eerst in Orlando geweest en van daaruit langs de Westkust naar Frt Meyers. De laatste 2 dagen gingen wij naar Miami.
Zowel mijn man als ik vonden Miami niet echt de moeite waard, we hadden liever langer in Orlando gebleven of langs de kust.
Voor volgend jaar willen we weer een paar dagen naar Florida. Mijn man zei gelijk als je maar geen Miami in je reisroute opneemt, want daar heb ik helemaal geen zin in.
Wij zijn dus eerst in Orlando geweest en van daaruit langs de Westkust naar Frt Meyers. De laatste 2 dagen gingen wij naar Miami.
Zowel mijn man als ik vonden Miami niet echt de moeite waard, we hadden liever langer in Orlando gebleven of langs de kust.
Voor volgend jaar willen we weer een paar dagen naar Florida. Mijn man zei gelijk als je maar geen Miami in je reisroute opneemt, want daar heb ik helemaal geen zin in.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je naar Miami gaat, doe dat dan in het begin. Het valt gewoon zo tegen na Orlando. Wij wilden na 2 dagen Miami ook weer terug naar Orlando. Gewoon heimwee...
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Orlando = pretparken.
Als je daar niet van houd moet je daar ook niet heen gaan. Dan is een reis naar de Westkust een veel betere keuze..
Als je daar niet van houd moet je daar ook niet heen gaan. Dan is een reis naar de Westkust een veel betere keuze..
- Color01
- Amerika-expert
daarom vroeg ik ook wat er nu zo mooi was aan orlando....want ik ben er al verscheidene malen geweest voor zaken .. maar ik erger me elke keer aan als ik die drukte zie in orlando... want als je niet voor de pretparken komt, dan kun je beter een ander stekkie vinden.Njit schreef:Orlando = pretparken.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ontken ook niet dat het daar om pretparken draait 

- Animar
- Amerikakenner
Leuk dat je naar Orlando gaat joh! Orlando zonder Disney kan natuurlijk niet
, maar als je toch heel graag naar Miami wilt gaan, zou ik dat ook met een overnachting daar doen en dan een keertje naar Bush gardens in Tampa gaan. Is ook een heel leuk pretpark voor de kids. En ik denk dat het Kennedy Space Center ook veel indruk zal maken op je kindjes.... Enneehhh... Key West al overwogen? Eventueel gecombineerd met de Everglades? Is ook leuk voor de kids! Pfff... zo ga je natuurlijk wel tijd tekort komen....
Is het geen optie om op Miami te vliegen? Heen, terug of eventueel heen én terug?
Aan de hand van ons reisschema van destijds heb ik eens zitten kijken, let op:
Vrijdag: Aankomst Orlando
Zaterdag: Orlando
Zondag: Orlando
Maandag: Orlando-Palm Beach (KSC, eventueel Hotel the Breaks in Palm Beach; is erg leuk om eens te kijken)
Dinsdag: Palm Beach-Miami
Woensdag: Miami- Key West
Donderdag: Key West
Vrijdag: Key West-Fort Meyers (kom je door de Everglades)
Zaterdag: Fort Meyers-Orlando (kun je naar Bush Gardens)
Als jullie het geen van allen erg vinden om veel in de auto te zitten, zou dit goed te doen zijn. Als je maar één week kunt gaan en veel wilt zien tenminste...
Ons schema zag er wel iets anders uit en wij zijn daarna nog een hele week in Orlando gebleven, maar zo kun je wel een hoop doen en zien!
Maar ook ik vind persoonlijk Miami niet de moeite waard. Er is weinig te zien, weinig leuks te beleven, zeker voor kinderen. Ik zou een volgende keer zeer zeker Miami overslaan en iets anders leuks gaan doen.
Hoe dan ook: heeeeel veel plezier met je voorbereidingen!
Groetjes,
Anita

Is het geen optie om op Miami te vliegen? Heen, terug of eventueel heen én terug?
Aan de hand van ons reisschema van destijds heb ik eens zitten kijken, let op:
Vrijdag: Aankomst Orlando
Zaterdag: Orlando
Zondag: Orlando
Maandag: Orlando-Palm Beach (KSC, eventueel Hotel the Breaks in Palm Beach; is erg leuk om eens te kijken)
Dinsdag: Palm Beach-Miami
Woensdag: Miami- Key West
Donderdag: Key West
Vrijdag: Key West-Fort Meyers (kom je door de Everglades)
Zaterdag: Fort Meyers-Orlando (kun je naar Bush Gardens)
Als jullie het geen van allen erg vinden om veel in de auto te zitten, zou dit goed te doen zijn. Als je maar één week kunt gaan en veel wilt zien tenminste...
Ons schema zag er wel iets anders uit en wij zijn daarna nog een hele week in Orlando gebleven, maar zo kun je wel een hoop doen en zien!
Maar ook ik vind persoonlijk Miami niet de moeite waard. Er is weinig te zien, weinig leuks te beleven, zeker voor kinderen. Ik zou een volgende keer zeer zeker Miami overslaan en iets anders leuks gaan doen.
Hoe dan ook: heeeeel veel plezier met je voorbereidingen!
Groetjes,
Anita
Anita
Bedankt iedereen, ik heb de route al wat aangepast en ik denk dat we Miami beter kunnen schrappen. Florida is toch meer een 'Fun in the Sun' staat met veel attracties ... en voor de goede orde, uiteraard gaan we ook naar Disney. Voor een trip naar de Everglades & Miami, is onze trip denk ik toch te kort. Uiteraard willen we 2 daagjes wel besteden aan leuke plaatsjes .. maar hoeven daar niet een hele dag te blijven. Ik heb de route enigszins aangepast ...
Vrijdag 19 oktober- Aankomst Tampa
Zaterdag 20 oktober - Rustig aan, settlen in het huisje.
Zondag 21 oktober - Trip naar Tampa, Saint Petersburg (Bradenton)
Maandag 22 oktober -Disney World - Magic Kingdom
Dinsdag 23 oktober - Disney World - Animal Kingdom of MGM studios
Woensdag 24 oktober - Orlando Palm Beach/International Drive
Donderdag 25 oktober - Seaworld
Vrijdag 26 oktober - Strand aan de golf van Mexico/shoppen
Zaterdag 27 oktober - Vertrek Tampa
We twijfelen nog tussen Animal Kingdom of MGM Studios, als ik de site bekijk dan lijkt me MGM studios leuker. Vrijdag, zitten we ook te kijken wat we kunnen doen in de ochtend ... 's middags kunnen we dan lekker in ons huisje blijven, inpakken, hopenlijk is het heet genoeg om te zwemmen in ons prive zwembad
Vrijdag 19 oktober- Aankomst Tampa
Zaterdag 20 oktober - Rustig aan, settlen in het huisje.
Zondag 21 oktober - Trip naar Tampa, Saint Petersburg (Bradenton)
Maandag 22 oktober -Disney World - Magic Kingdom
Dinsdag 23 oktober - Disney World - Animal Kingdom of MGM studios
Woensdag 24 oktober - Orlando Palm Beach/International Drive
Donderdag 25 oktober - Seaworld
Vrijdag 26 oktober - Strand aan de golf van Mexico/shoppen
Zaterdag 27 oktober - Vertrek Tampa
We twijfelen nog tussen Animal Kingdom of MGM Studios, als ik de site bekijk dan lijkt me MGM studios leuker. Vrijdag, zitten we ook te kijken wat we kunnen doen in de ochtend ... 's middags kunnen we dan lekker in ons huisje blijven, inpakken, hopenlijk is het heet genoeg om te zwemmen in ons prive zwembad

Laatst gewijzigd door Sandy op 27 feb 2007, 13:09, 3 keer totaal gewijzigd.
Sandy
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
De parken kun je qua sfeer totaal niet vergelijken.Sandy schreef:We twijfelen nog tussen Animal Kingdom of MGM Studios, als ik de site bekijk dan lijkt me MGM studios leuker.
Kijk ook eens naar wat filmpjes:
AK:
MGM:
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Hoi Sandy,
Als je op 22 oktober naar Magic Kingdom gaat moet je wel weten dat het park vroeg sluit (ik denk 6 of 7 uur) omdat er 's avonds in het Magic Kingdom Mickey's not so scary Halloween party is. Ik weet niet of je dat al wist??
Mickey's not so scary Halloween party is wel een aanrader. Veel mensen (groot en klein) zijn verkleed en er is Trick or Treat, een speciale parade en vuurwerkshow. Je moet alleen wel aparte kaartjes kopen voor de avond.
Hier zijn alle data van Mickey's Not So Scary Halloween Party 2007:
September 14, 21, 28
October 1, 4, 5, 9, 11, 12, 15, 16, 18, 22, 23, 25, 26, 29, 30 & 31
Groet,
Sonja
Als je op 22 oktober naar Magic Kingdom gaat moet je wel weten dat het park vroeg sluit (ik denk 6 of 7 uur) omdat er 's avonds in het Magic Kingdom Mickey's not so scary Halloween party is. Ik weet niet of je dat al wist??
Mickey's not so scary Halloween party is wel een aanrader. Veel mensen (groot en klein) zijn verkleed en er is Trick or Treat, een speciale parade en vuurwerkshow. Je moet alleen wel aparte kaartjes kopen voor de avond.
Hier zijn alle data van Mickey's Not So Scary Halloween Party 2007:
September 14, 21, 28
October 1, 4, 5, 9, 11, 12, 15, 16, 18, 22, 23, 25, 26, 29, 30 & 31
Groet,
Sonja
Hij heeft al gekeken of er auto races zijn. Jammer dat Nascar dan niet rijdt of een andere race. Zou me niet verbazen als we er toch heenrijden, volgens mij hebben we best wel gaatjes over ... Als hij zou gaan, dan is het niet om te feesten, maar echt om actie op de track te zien. Kinderen zouden dat ook fantastisch vinden overigens ...Color01 schreef:Sandy ... je hebt een goeie keus gemaakt, als ik de vakantie indeling zie.
Dus je laat Stefan niet voor een dagje alleen naar Daytona
Sandy
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Halloween in Disney is leuk. Ik ben een paar jaar geleden in Parijs naar de Halloween party geweest en iedereen is inderdaad verkleed, inclusief het hele park. Alle attracties zijn open en, in mijn geval, was het niet druk dus we konden zo alle attracties in zonder wachttijden, zelfs geen 5 minuten.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
In 2005 zijn we in oktober naar Washington geweest. We zijn toen naar Busch Gardens geweest. Het park was toen ook voor Halloween versierd. Overdag merkte je er niet veel van, maar tegen de avond kwamen de enge schrik elementen wel naar voren. Ik ben me een paar keer lam geschrokken. Ik denk niet dat de kinderen het trekken de hele dag in een park en 's avonds nog een show ...
Ik zou wel graag naar een disney show willen gaan overigens, ik weet niet of je die standaard op het park hebt in het klein. Ik ben zo ooit naar een Sesame Street Show geweest hier (Amerikaanse show). Dat was zo fantastisch voor de kinderen, maar ook voor ons ...
Ik zou wel graag naar een disney show willen gaan overigens, ik weet niet of je die standaard op het park hebt in het klein. Ik ben zo ooit naar een Sesame Street Show geweest hier (Amerikaanse show). Dat was zo fantastisch voor de kinderen, maar ook voor ons ...
Sandy
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hoi Sandy,
Leuk te lezen dat jullie ook naar Amerika gaan, super.
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Orlando, kissimmee, ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen.
Groetjes Ess
Leuk te lezen dat jullie ook naar Amerika gaan, super.
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Orlando, kissimmee, ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen.
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2961 Weergaves
-
Laatste bericht door Spike123
-