Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Themeparks in Florida - alles wat je moet weten voor je gaat (samenvatting in 1e post).

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Meniles
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Themeparks in Florida - alles wat je moet weten voor je gaat (samenvatting in 1e post).

Bericht door Meniles »

Vrouw Bloem schreef:
13 nov 2024, 12:27
Zijn dit soort (BF) aanbiedingen er ook wanneer je Universal of Disney maar 1 dag bezoekt? Of geldt het enkel voor de meerdaagse tickets?
Nee als er al deals te vinden zijn moet je eerder denken aan de al eerder genoemde acties (voor 7 of 14 dagen). Ik heb 1 day tickets voor Disney of Universal Orlando eigenlijk nog nooit discounted gezien. Wat eigenlijk helemaal top is, want daardoor kun je er lekker wat langer blijven :wink:
NYC '12 - NYC '13 - West Coast '15 - West Coast '18 - West Coast to East Coast in 9 weeks '23 - Florida '24 - Florida '25
hdehaan79
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Themeparks in Florida - alles wat je moet weten voor je gaat (samenvatting in 1e post).

Bericht door hdehaan79 »

Roning schreef:
13 nov 2024, 23:00
Dat is jammer ja. Ik zag op Orlando attractions ook een goede aanbieding voor Discovery Cove. Ik zie daar nergens staan dat het alleen voor US is.
https://www.orlandoattractions.com/tick ... ial-offers
Durf het ook niet echt aan, maar toch even wat geprobeerd: 4 kaartjes in winkelmandje gelegd, 550 USD totaal. Op moment dat ik datum selecteer (13-8-25) schiet de prijs omhoog naar het dubbele. Met VPN ingesteld op VS of Canada gebeurt hetzelfde.
Laatst gewijzigd door hdehaan79 op 15 nov 2024, 07:08, 1 keer totaal gewijzigd.
JeroenB
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JeroenB »

@asv60 niemand gaat controleren of jij Amerikaan of Canadees bent bij de entree, zal ook niets van op het kaartje vermeld staan. En je zou hem maar "cadeau" hebben gekregen van je US vrienden.

Enige wat ze vooraf kunnen doen is kijken waar het ticket naartoe wordt gestuurd of dat er via een US/Canadese bank betaald wordt, maar dat weet je wel te regelen. :wink:
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Roning
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Roning »

Ik las net dit:
This is your E-Ticket for entry to Discovery Cove®. You must show a photo ID and matching E-Ticket reservation at Guest Services for each guest over the age of 18

Dan zien ze gelijk dat je geen US resident bent. :(
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Of ze checken alleen of de naam op je ID hetzelfde is als het ticket. Want daar staat volgens Jeroen niet op dat het alleen voor US en Canada ingezetenen is.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

hm ja dat zou ook kunnen. Maar zoals @hdehaan79 al zegt, zodra je het winkelwagentje doorloopt verdubbeld de prijs ineens.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Bij Undercovertourist werd het bij mij voor 29 April (combiticket) $25 pp duurder zodra ik het in winkelmandje doe.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Dus dat is alleen vanwege de datum en niet het residents verhaal. Mooi!
Mocht je besluiten de tickets te kopen wil je dan laten weten of dat for US residents only erop staat?
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Heeft er iemand ervaring met orlandoattractiontickets.co.uk ?
Die lijken op dit moment voor mij het meest voordelig maar ik zie ze niet veel voorbij komen hier.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

al regelmatig daar tickets gekocht
je hebt ze ook in duitlsand .de maar is volgens mij duurder
en ook de ierse
https://www.attractiontickets.com/en-ie
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Hoi, dank je!
Ja die site ken ik maar dit is een andere. https://www.orlandoattractiontickets.co.uk
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Sorry niet goed gelezen
naranya
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door naranya »

Ik ken orlandoattractiontickets.co.uk niet, weet niet welke tickets je precies zoekt en hoeveel deze goedkoper zijn op die site maar voor een paar euro verschil zou ik gewoon voor de vertrouwde attractiontickets.com/en-ie gaan, die hebben nu ook een black friday korting van 15% op sommige Orlando tickets.
Cindy1969
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Cindy1969 »

@Roning Ik ken ze ook niet, maar ze hadden voor mij de beste aanbieding m.b.t. Discovery Cove.
Zie het veel genoemd worden op het Dibb Forum. Gisteravond toch maar geboekt.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Reviews zijn ook allemaal goed. Je moet alleen rekening houden met de koersopslag als omrekent naar euro's.

Ik zoek een 3 park Explorer voor Universal Orlando. We gaan waarschijnlijk maar 2/3 dagen maar de prijs van een 2 daags tickets is bijna net zo hoog.
nwolf
Amerikakenner

Bericht door nwolf »

Probleem met dit soort tickets is dat je ze eigenlijk bijna nooit goedkoper kunt vinden (behalve de Seaworld/Busch Gardens tickets).
Zowel Disney als Universal zijn pas echt "voordelig" als je de 14 dagen tickets pakt want dan hebben ze bijna een garantie dat je wel vaker komt voor die prijs (en dus geld uitgeeft aan parkeren en in het park).

Zag trouwens de tickets van 2026 er al op staan inclusief Epic Universe wat een slordige 640+ p/p moet gaan kosten waar je 2 jaar geleden nog 350,- P/p betaalde..... wat een prijs :blink:
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Ik heb nu een 14-daagse Universal 3-park pas gekocht voor iets meer dan 3.000 euro voor 8 personen. Ik denk niet dat het nog goedkoper (minder duur) wordt.
En ondanks het feit dat we waarschijnlijk maar 2/3 dagen gaan is het wel fijn dat je heel flexibel bent met zo'n pas en ook een keer een ochtend of avond kunt gaan.
Kan ik dat tenminste afvinken. :wink:
marina82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door marina82 »

Ik denk erover om met Black Friday korting een 14-daagse 3 Parken pass te kopen voor Universal voor april (voor 4 pers) bij attractiontickets.com. Bij de prijs die dan in beeld komt, wordt geen belasting meer bij geteld toch?
nwolf
Amerikakenner

Bericht door nwolf »

Nee, tickets daar zijn inclusief alle belastingen etc. Dus er komt geen euro meer bij (behalve parkeren :lol: )
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
marina82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door marina82 »

Dank voor je reactie. Inmiddels besteld bij .ie, daar was de Black Friday-korting 15%.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer