Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Extra kosten aan uitstapjes/pretparken etc

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Kletskous
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Extra kosten aan uitstapjes/pretparken etc

Bericht door Kletskous »

Oké, gewoon nog eens informeren via de messenger Facebook, denk je?
Enne, stomme vraag, maar hoe heb je die korting dan gekregen? Je bestelt dan toch de gewenste kaarten via de website en het daar aangegeven totaalbedrag betaal je dan toch met je creditcard gegevens. Hoe werkt dat dan als je via een chatsessie (Facebook?) een korting hebt afgesproken? Storten ze dat bedrag dan weer terug ofzo?

En nog een vraagje, ik lees over het park Silver Springs en dat je daar zo'n glas bottom boottocht kan doen.
http://www.silversprings.com/glass-bottom-boats/
Maar wat is het verschil tussen die twee boottochten? Die eerste is nog wel leuk qua prijs.
Is het überhaupt iets?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Ik heb de chat optie van de website zelf gebruikt dus niet facebook.
Als ik naar de website ga heb ik rechtsonder Chat with us! staan.

Mijn gedachte was gewoon niet geschoten is sowieso mis, ik ging een bestelling doen van 1900 + euro, dus ik heb ze via de chat aangegeven, ik wil een bestelling doen van bijna 2000 euro (die op dat moment klaar stond in mijn mandje maar die ik dus nog niet betaald had), maar de verzendkosten van 26 euro vind ik dan wel hoop, is er een mogelijkheid dat daar iets mee gedaan kan worden.
Eerste reactie was tuurlijk ik ga kijken wat ik voor je kan doen, toen gaf ze aan dat ze me een andere quote (prijsopgave) kon maken en die per mail kon versturen.
Dat was een quote van 100 euro totaal minder!
Of dat altijd mogelijk is kan ik uiteraard niet zeggen, maar bij ons wel.
Via de chat werd toen de betalingsmogelijkheid besproken en telefonisch bevestigd.

Wat betreft de Glass Bottom Boat tour, deze ken ik niet, heb er wel 1 5 jaar terug op de keys gemaakt en vond het erg de moeite waard.
Ik zou het zo, in gezelschap, weer doen!
Het verschil tussen deze 2 staat in de faq: http://www.silversprings.com/frequently ... questions/
De ene duurt 30 minuten de andere 90! :) Althans ik vermoed dat daar iig het grootste verschil in zit.
Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

Gelijk heb je, proberen kan altijd!
Maar phoe zeg, wat een bedragen voor die parken he. Ga je alle parken doen dan? Of een veeldaagse kaart?
Ik zou (met wat ik in gedachte heb) voor ca 650,00 bestellen. Vind ik al veel geld, maa is peanuts t.o.v. jou. Maar die keuze maakt ieder voor zich natuurlijk.

Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Ik ben maar 1 persoon, maar ik ga met mijn zus haar man en mijn geweldige 3,5 jarige nichtje dit keer die kant op (Florida een keer vanuit andere ogen, super geweldig :) ).
Daarvoor hebben we Disney 14 dagen 14 dagen onbeperkt pas en Seaworld 14 dagen onbeperkt 3 parken pas aangeschaft!
Hoop geld, maar dat weet ik met een Florida (voornamelijk Orlando) vakantie.
Is ook niet iets wat ik elk jaar kan doen hoor haha!

Overigens zijn we wel echt pretpark fanaten :) (Wel slaan we dit keer bewust Universal over)
Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

Oh, dat is wel heel leuk ja! Veeeeeeel pretparken dus!
Pretparken door de ogen van peuter is toch anders dan dat je met tieners rondstruint :D .
Veel plezier t.z.t.!

Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

Nog een vraagje over die onbeperkte pas van Seaworld etc.
Daar zit gratis onbeperkt parkeren bij voor die 3 parken. Hoe werkt dat? Krijg je samen met de tickets een speciale parkeerpas toegestuurd ofzo? Of moet je die bij de kassa afhalen?
Wie heeft hier ervaring mee?

(En ik neem trouwens aan dat je via een aparte kassa naar binnen kunt zodat je niet bij de kassa's moet aansluiten waar je een dagkaart koopt?)

SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Ik heb geen ervaring met dit ticket van Seaworld qua parkeren inclusief, maar wel die van bv Six Flags. Als het goed is, krijg je de tickets thuis gestuurd. Als je het park oprijdt, passeer je eerst de hokjes waar je het parkeren betaalt. Daar laat je je pasje zien, zij scannen deze en dan mag je doorrijden, want er zit gratis parkeren op :)

Wel hebben wij zo'n onbeperkte kaart gehad van Seaworld (en Busch Gardens), maar dan zonder parkeren dus. Dan ga je gewoon direct naar de ingang waar ze je pasje scannen (en hoef je dus inderdaad niet via de kassa's). Ingang C, meen ik uit mijn hoofd.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

https://commerce.4adventure.com/eSto...nggroupid=1267
Heb juist mijn tickets daar besteld 2 parken sea world + Busch gardens unlimited staat dat ze 7 dagen geldig zijn maar na het afprinten krijg je er 14 dagen op staan je krijgt E tickets je gelijk naar zone C gaan. Voor mijn man heb ik bij atraction tickets ie geboekt daar was gratis parkeren bij en ook daar waren het E tickets en ook naar zone c gaan .gaan in april kan je laten weten hoe het juist was gegaan als we terug zijn .
Margret
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Margret »

Je toegangskaartje is tevens je parkeerkaarten. Wij zijn in september geweest. Het werkte prima.
Je kan 5 dollar bijbetalen en dan sta je dichtbij de ingang ( seaworld)
Bij buschcgarden moesten we 15 bijbetalen, dat heb ik niet gedaan. Was ook niet echt nodig je rijd met een treintje naar de hoofdingang.
Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

Mwah, extra betalen voor dichtbij betalen vind ik niet perse nodig. We kunnen dan toch vaker terug, dus hoef niet perse al om 9.00 uur aan de poort te staan.

En via ingang C dus naar binnen, genoteerd :thumbup: .

Die onbeperkte pas zal het wel worden.
Nu nog beslissen over welk ander park we nog voor 1 dag naar toe willen: Magic Kingdom, Universal of Epcot. Qua toegangsprijs maakt het niet veel uit volgens mij.

Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

Nog even een vraagje:
Wat zijn andere veelvoorkomende extra's die bij deze tickets via deze aanbieder www.attractionticketsdirect.ie worden gedaan? Nu is dat de airboattour in Orlando, maar ik lees ook weleens over Legoland of Orlando Eye en dat zou ik bijvoorbeeld (of iets anders) stiekem leuker vinden ....dus wil wel op het juiste moment dan 'toeslaan' zeg maar :wink:

Ik overweeg dus om bij hen de onbeperkte 14-daagse pas voor Seaworld/Bush Gardens/Aquatica te bestellen. Maar ik kies o.a. hiervoor vanwege het ook gratis kunnen parkeren: zit dat er bij dit type pas áltijd bij of is dat ook iets tijdelijks?

Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

Whoehaaaaaa.....net toch maar de tickets besteld bij www.attractionticketsdirect.ie !!!!
Spannend hoor!!! ben errug benieuwd wanneer ik het binnenkrijg....

Toch maar die 3-parken pas + Kennedy Space Center besteld, en daarbij nu dan de gratis airboat ride in Orlando.
Ik heb het hen gevraagd, maar er zit zeker niet altijd iets gratis bij en Legoland was een poosje gratis erbij om dat park te promoten.
Dus nu, zeker met de gratis parkeren optie erbij, toch maar de knoop doorgehakt. Ook omdat de tickets van KSC nu voor de kinderprijs zijn en dat een actie van op=op is.
Zo, die kunnen we ook weer afvinken!!

Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Nice!! Inmiddels ook al binnen vermoed ik :)

Goed vooruitzicht!
Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

Jazeker! Was zeer snel binnen: woensdagavond besteld en vrijdagochtend al in huis :thumbup:
Heeeeeeerlijk vooruitzicht!!

Anneke1
Amerika-ontdekker

Bericht door Anneke1 »

Wij gaan met z'n vijven en dan kosten de uitstapjes inderdaad veel geld :shock:

Ik denk dat wij een Go Miami Card kopen die 5 dagen geldig is [je hebt 14 dagen de tijd om die op te maken]
Daar zit o.a. bij:hop on hop off bus Miami, Miami Zoo, Duck tours Miami, diverse boottochtjes, airboat ride in de everglades, Kennedy space center, Daytona, Miami Seaquarium enz. deze kost volgens mij 189 dollar, ik ga er binnenkort even voor zitten om te kijken of het loont.

Voor Disney heb ook ik de 14 daagse passen gekocht bij attractions direct :D
Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

Net even snel gerekend, maar als je al die dingen doet, is het volgens mij wel interessant ja.
Even standaardprijzen op de website bekeken, eventuele Groupon-kortingen o.i.d. dus niet meegerekend. Als je die wél hebt, zou ik nog eens goed kijken of het echt de moeite is.

Moet je echter wel veel tijd in Miami hebben om die rondtoer-bus, Ducktour, Zoo, Seaquarium en boottocht (en meer?) te doen.
Aangezien wij maar één volle dag in Miami hebben was het voor ons niet interessant.
Ik heb nu de kaarten voor Kennedy Space Center tegen kinderprijzen EN een gratis airboattour, dus :thumbup:
Aangezien wij redelijk gunstig verblijven in Miami South Beach volgens mij, kunnen we een aantal dingen lopend af qua sightseeing en de rest met de auto. Scheelt weer die dure hopp on hop of bus (al heb ik daar wel sterk naar gekeken hoor, leek me idd handig maar ook prijzig).

Leuk dat je ook Disney passen hebt!

panter69
Amerika-ontdekker

Bericht door panter69 »

hallo
we gaan in juni 2017 naar Florida en we zouden graag de ksc en animal kingdom willen doen, waar kunnen we best ons kaartjes kopen
tips welkom
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Wat flauw zeg dat Disney in LA veel duurder is.
Ik vind dit een leuk topic omdat Florida heel hoog op mijn lijstje staat.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

panter69 schreef:hallo
we gaan in juni 2017 naar Florida en we zouden graag de ksc en animal kingdom willen doen, waar kunnen we best ons kaartjes kopen
tips welkom
Voor Disney gaat de korting pas lopen als je meer dan 3 dagen gaat. Gewoon aan de kassa kopen dus.
Kennedy Space Center kun je wel iets korting vinden. Kosten $50 online bij KSC zelf en 40 euro bij bijv. American Vacations.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

En € 35,00 bij Attraction Tickets Direct:
https://www.attractionticketsdirect.de/ ... ch/Kennedy