Mickey's not so scary Halloween party is geen show hoorSandy schreef:In 2005 zijn we in oktober naar Washington geweest. We zijn toen naar Busch Gardens geweest. Het park was toen ook voor Halloween versierd. Overdag merkte je er niet veel van, maar tegen de avond kwamen de enge schrik elementen wel naar voren. Ik ben me een paar keer lam geschrokken. Ik denk niet dat de kinderen het trekken de hele dag in een park en 's avonds nog een show ...
Ik zou wel graag naar een disney show willen gaan overigens, ik weet niet of je die standaard op het park hebt in het klein. Ik ben zo ooit naar een Sesame Street Show geweest hier (Amerikaanse show). Dat was zo fantastisch voor de kinderen, maar ook voor ons ...
Onze voorkeur gaat toch uit naar MGM over Animal Kingdom. We moeten sowieso even rustig zitten voor al die parken, want Epcot lijkt mij ook heel leuk. We hebben wel besloten om maar 2 parken te doen en daar rustig van te genieten. Dan gehaast van het ene naar het andere park te hoppen ..Njit schreef:AK:
MGM:
Jullie maken het wel moeilijk voor ons ... zo moeilijk om te beslissen als je er nog nooit geweest bent. Island of Adventure is toch geen onderdeel van Disney World? Ik ben overigens jullie Florida verslag aan het lezen nu Tijn & Linda : ))Jasmino schreef:Inderdaad, supermooie attractie! Weet je welke attractie ik ook zo bijzonder vond in IoA? Poseidon's Fury, volgens mij is dat ook geweldig voor kinderen! En dan Jurassic Park, waar je een attractie hebt waar alleen maar ouders met kinderen in mogen! En die fantastische waterbaan.Njit schreef: Spiderman! Dat is echt een unieke attractie (okee, niet helemaal uniek meer - in Busch Gardens Williamsburg staat een vergelijkbare attractie met een ander thema). Die attractie valt gewoon echt niet te beschrijven. Wat Jasmino zegt klopt voor deze attractie helemaal. Je maakt echt deel uit van de film.
Ik had dat tekenfilm gevoel trouwens in het hele park, niet alleen in de attracties. Geweldig!
Island of Adventures is onderdeel van Universal Florida. Zie hier een plattegrond:Sandy schreef:Jullie maken het wel moeilijk voor ons ... zo moeilijk om te beslissen als je er nog nooit geweest bent. Island of Adventure is toch geen onderdeel van Disney World? Ik ben overigens jullie Florida verslag aan het lezen nu Tijn & Linda : ))
Bedankt, sorry voor de Spammer. Daarom heb ik Haloscan op mijn gewone blog, daar kan ik ongewenst commentaar tenminste verwijderen.Sandy schreef:Leuk uitgebreid verslag Petra, ik wilde een berichtje plaatsen op je Florida blog, maar ik zie dat een spammer me voor is geweest ... dus ik plaats mijn complimenten maar hierPetra/VS schreef:De Fast Passes voor Disney zijn gratis, die voor Universal Studios niet.
Ik heb je verslag inmiddels ook gelezen en ik vond het een zeer mooi en uitgebreid verslag! Kreeg meteen weer zin om er weer heen te gaanPetra/VS schreef:Heb je ons reisverslag van afgelopen lente al gelezen? Toen hebben we alle parken gedaan:
http://orlando2006nl.blogspot.com/
Bedankt voor de tip, ik neem het allemaal mee ... : ))houstonwehaveaproblem schreef:Heerlijk Sandy, dat jullie naar Florida gaan. Veel tips hebben jullie al gekregen dus ik heb weinig toe te voegen. Ik kan hooguit bevestigen dat Disneyworld heel leuk is. Verder is het ook leuk om in Old Town Kissimmee naar de autoshow te gaan kijken. Ik ben op beide dagen geweest en vond de vrijdag (met auto's uit de '50s en '60s) leuker.
Als je naar Daytona gaat kun je wel een rondleiding krijgen op het circuit. Ik vond het wel interessant. Persoonlijk vind ik Kennedy Space Center interessanter dan het Disney gebeuren, maar dat is ieder zijn smaak.
Mijn favoriet? In Juno Beach, net boven North Palm Beach, zit een schildpaddenopvang. Juist in het najaar hebben ze daar veel mini schildpadjes. Het is er niet groot, maar mocht je in de buurt zijn dan is het zeker een aanrader voor de kinderen als onderbreking voor een uurtje of anderhalf.