Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Key West

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
L.A.
Amerika-ontdekker

Key West

Bericht door L.A. »

Hallo

Zijn er mensen die al in Key west zijn geweest en mij kunnen zeggen waar je op een rusige plaats op het strand naar de zonsondergang kan kijken. :dunno:

Of gewoon plaatsen op alle eilanden van de keys waar je het gevoel hebt helemaal alleen te zijn. 8)
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Ik vind Key Largo wel rustig, zeker vergeleken met Key West :-)
- Mike
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Key West

Bericht door hekkie »

L.A. schreef:Hallo

Zijn er mensen die al in Key west zijn geweest en mij kunnen zeggen waar je op een rusige plaats op het strand naar de zonsondergang kan kijken. :dunno:

Of gewoon plaatsen op alle eilanden van de keys waar je het gevoel hebt helemaal alleen te zijn. 8)
Voor de beroemde sunset op Key West concentreert zich alles op en om het Mallory Square. Super toeristisch maar wel heel mooi en heel gezellig. Wil je alleen van de sunset genieten kan ik je aan raden een boot(je) te huren om vanaf het water dit schouwspel gade te slaan. Hiervoor zijn er genoeg mogelijkheden.

Een prachtige andere plek is op Big Pine Key. Hier is het Key Deer Refuge een schitterend natuurpark waar de Deer populatie is gehuisvest en waar ook veel vogels zijn te spotten. Volg de borden bij milemarker 33 en rijd naar de noordkant van deze Key. Je komt geen mens meer tegen en bent midden in de natuur bij de zee, het wild, de ondergaande zon etc.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer