Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geboekt! Tips voor oud & nieuw?
Geboekt! Tips voor oud & nieuw?
Ik heb geboekt! Ik was al een tijdje af en toe op internet aan het zoeken naar tickets, maar we wisten nog niet precies wat we wilden. We hebben van 4 tm 7 januari een convention in Tampa en daar wilden we graag een vakantie aan vast plakken.
Ik had al verschillende tarieven gevonden op internet en ook bij verschillende reisburo's nog opgevraagd, maar uiteindelijk vond ik het meest gunstige tarief bij d-reizen: retour Amsterdam - Orlando met United, gunstige vliegtijden, vertrek op 30 dec en retour op 19 jan: iets meer dan 770 euro! Voor twee personen! Inclusief alle taxes en dergelijke.
We zitten dus met oud & nieuw in Florida - we hebben nog geen idee wat we gaan doen (behalve tampa dan), dus als iemand een goed idee heeft voor oud & nieuw??? Het schijnt dat de Disney parken wel mooie shows hebben die avond, heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Ik heb er nu al zin in, drie weken naar Florida!!!!!
Ik had al verschillende tarieven gevonden op internet en ook bij verschillende reisburo's nog opgevraagd, maar uiteindelijk vond ik het meest gunstige tarief bij d-reizen: retour Amsterdam - Orlando met United, gunstige vliegtijden, vertrek op 30 dec en retour op 19 jan: iets meer dan 770 euro! Voor twee personen! Inclusief alle taxes en dergelijke.
We zitten dus met oud & nieuw in Florida - we hebben nog geen idee wat we gaan doen (behalve tampa dan), dus als iemand een goed idee heeft voor oud & nieuw??? Het schijnt dat de Disney parken wel mooie shows hebben die avond, heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Ik heb er nu al zin in, drie weken naar Florida!!!!!
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Afgelopen oud&nieuw hebben wij doorgebracht in Epcot van Disney. Alleen dit park en magic kingdom zijn open tot na 12.00 uur. Maar M.K. was al vol. Dus als je je oudjaarsdag/avond wil doorbrengen in een van de 2 parken: ga er op tijd heen! Het is wel een belevenis .... en prachtig vuurwerk, maar ook erg druk in het park.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl