Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Weekje Miami

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
PeterStuyvesant
Amerika-newbie

Weekje Miami

Bericht door PeterStuyvesant »

Ik heb een paar vraagjes

Ik ga met een maat een weekje naar miami alles is al geregeld.
Is het stappen daar een beetje duur?? hoe duur??
Wat voor dingen moet ik gezien hebben?
Kan ik pinnen met mn pinpas (europas)?
We zijn er in totaal 8 dagen (7 nachten) zal ik aan een 600 euro zakgeld genoeg hebben?

Dit is mijn eerste tripje naar amerika dus als jullie uberhaupt nog tips hebben breng ze gerust ter ore :wink:
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Ja je kan gewoon met je pinpas pinnen bij elke ATM, je kan er nietin elke winkel mee betalen. Maar 600 euro voor 8 dagen lijkt mij niet echt enorm veel, zeker als je van plan bent om flink te gaan stappen. Beetje 'luxe' uiteten is al aardig aan de prijs (tenminste in de toeristische gedeeltes rond het strand).

Ik zou graag meer te besteden willen hebben, maar dat is zo persoonlijk. Wellicht wil je niet enorm shoppen en stappen en red je het makkelijk met die 600. Veel plezier!
iris kranenbur
Amerikafan

Bericht door iris kranenbur »

Stappen is heel erg gaaf in Miami, je hebt er hippe, maar zeker dure clubs, zoals The Mansion, Nikkie Beach en Opium. Ik was er zelf tijdens de Superbowl, wat alles extraexclusief maakte! Het is een stad van zien en gezien worden, dat zul je je eerste uurtjes op het strand al merken...wel te gek voor vakantie overigens!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer