Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke parken in Orlando?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Welke parken in Orlando?
We gaan in maart 2 weken naar Boca Raton en willen dan ook een tripje ri Orlando plannen met mogelijk 1 overnachting.
Nu zijn we 15 jaar geleden in Orlando geweest en er zijn vast een hoop parken bij gekomen in die tijd.
Wat zijn must-sees?
Epcot, Disneyworld en Seaworld hebben we toen al gehad (of in Californie) en hoeven niet perse nog een keer bezocht te worden.
Nu zijn we 15 jaar geleden in Orlando geweest en er zijn vast een hoop parken bij gekomen in die tijd.
Wat zijn must-sees?
Epcot, Disneyworld en Seaworld hebben we toen al gehad (of in Californie) en hoeven niet perse nog een keer bezocht te worden.
- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij waren 14 jaar geleden in Florida en afgelopen zomer waren wij er weer tijdens onze reis langs de Oostkust.
In Disney is er in die tijd best veel veranderd. Space Mountain is anders geworden en er zijn verschillende attracties bijgekomen.
Universal Studio´s heeft nu 2 parken, Island of Adventure is erbij gekomen. Wij waren maar 2 dagen in orlando, dus dat zijn dan ook de enige 2 parken die we hebben kunnen bezoeken.
Louise
In Disney is er in die tijd best veel veranderd. Space Mountain is anders geworden en er zijn verschillende attracties bijgekomen.
Universal Studio´s heeft nu 2 parken, Island of Adventure is erbij gekomen. Wij waren maar 2 dagen in orlando, dus dat zijn dan ook de enige 2 parken die we hebben kunnen bezoeken.
Louise
- TedjevanEs
- Amerikakenner
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Welke parken in Orlando?
Als je die parken vijftien jaar geleden voor het laatst gezien hebt, zou ik nu weer gaan! Ik blijf Disneyworld het mooiste en bijzonderste park in Orlando vinden. Epcot is helemaal anders, dan vijftien jaar geleden, dat herken je nauwelijks terug. MGM Studios is heel erg leuk en Animal Kingdom mooi en interessant.Vito schreef:We gaan in maart 2 weken naar Boca Raton en willen dan ook een tripje ri Orlando plannen met mogelijk 1 overnachting.
Wat zijn must-sees?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
In Parijs zijn we een paar jaar geleden nog wel in Disneyland en het studiogedeelte geweest.
Ik denk persoonlijk dat Universal studio's wel een goede optie is.
@ michael, ik had me een ietsie pietsie vergist in de afstand Boca - Tampa
@Tedje van Es: hoef je zeker niet te vragen of je 'fan' bent
Heb er hier nog zo een thuis. Ken je ook alle Koot-en Bie scenes uit je hoofd
Ik denk persoonlijk dat Universal studio's wel een goede optie is.
@ michael, ik had me een ietsie pietsie vergist in de afstand Boca - Tampa

@Tedje van Es: hoef je zeker niet te vragen of je 'fan' bent

Heb er hier nog zo een thuis. Ken je ook alle Koot-en Bie scenes uit je hoofd

- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: Welke parken in Orlando?
Ik gok overigens dat je Magic Kingdom bedoeld. Disneyworld is het geheel (magic kingdom, animal kingdom, epcot en mgm)Vito schreef:Epcot, Disneyworld en Seaworld hebben we toen al gehad (of in Californie) en hoeven niet perse nog een keer bezocht te worden.

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1733 Weergaves
-
Laatste bericht door Vrouw Bloem
-
- 4 Reacties