Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kom je Florida in met een strafblad.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
slbt
Amerika-newbie
Contacteer:

Kom je Florida in met een strafblad.

Bericht door slbt »

Hallo,

Ik heb een strafblad gekregen voor huiselijk geweld met een proeftijd van 2 jaar, nu zegt de een dat je een visum aan moet vragen om het land binnen te komen en de ander zegt dat je het land niet in mag.<

Wie kan mij hier wat duidelijkheid over geven ???

Mgv

SLBT
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Heb je al op de forums gezocht met het trefwoord "strafblad"? Want ik weet dat er in het verleden al vergelijkbare discussies zijn gevoerd.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
slbt
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door slbt »

Dennis schreef:Heb je al op de forums gezocht met het trefwoord "strafblad"? Want ik weet dat er in het verleden al vergelijkbare discussies zijn gevoerd.

Ja maar die schetsen geen duidelijkheid in mijn geval
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoezo niet? Hoe is jouw geval anders? Je hebt een strafblad, dat maakt, dat je een visum moet proberen te krijgen en het is aan het consulaat om te bepalen of je dat wel of niet krijgt. Net als met ieder ander, die een strafblad heeft.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Hoi,

We hadden echt een hele discussie over het hoe en wel met een strafblad, en dit is mijn samenvatting:

Ten eerste MOET je een visum aanvragen en dan maar hopen dat die goedgekeurd wordt!

Ten tweede MOET je dan nog door de douane in de VS en daar kunnen ze je, ondanks het visum, nog terugsturen.

Het is dus een beetje een gok voor je! Maar bel eens met het consulaat in Amsterdam en laat ons even weten hoe het afloopt.

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Ronn3man
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ronn3man »

Als het goed is kan je met een strafblad in geheel VS niet inkomen maar dat weet ik ook niet zeker hoor
ftwproductions
Amerikafan

Bericht door ftwproductions »

geen bericht is goed bericht
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
jvinch
Amerikakenner

Re: Kom je Florida in met een strafblad.

Bericht door jvinch »

Van de site van het Ministerie van Justitie:
Wat wordt met de term ‘huiselijk geweld’ bedoeld?

Huiselijk geweld kan bestaan uit fysiek geweld, seksueel geweld en psychisch geweld zoals bedreiging en belaging. Het kan de vorm aannemen van partnergeweld, kindermishandeling en geweld tegen ouderen. Plegers kunnen familieleden zijn - (groot)ouders, kinderen, ooms en tantes - of directe naasten zoals huisvrienden en (ex)partners. Slachtoffers kunnen mannen en vrouwen, jongens en meisjes zijn.
Om je vraag te beantwoorden...ik weet niet precies wat de immigratieregels zijn op dit gebied. Ik weet wel wat ze zouden moeten zijn:

- Voeg de vraag: "bent u wel eens veroordeeld voor het slaan of bedreigen van uw (ex)vrouw of kinderen" toe aan het groene inreis formulier
- indien antwoord "ja", niet naar de VS maar direct naar Guantanamo. Ligt lekker in de buurt van Florida, ook.

Lekker uitzweten in een oranje pak, die waanzin. Niet aardig maar wel v-o-l-k-o-m-e-n verdiend.
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

en toen werd het stil :lol: :lol: :lol:
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Weet een veel betere oplossing : je gedragen !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer