Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kom je Florida in met een strafblad.
-
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Kom je Florida in met een strafblad.
Hallo,
Ik heb een strafblad gekregen voor huiselijk geweld met een proeftijd van 2 jaar, nu zegt de een dat je een visum aan moet vragen om het land binnen te komen en de ander zegt dat je het land niet in mag.<
Wie kan mij hier wat duidelijkheid over geven ???
Mgv
SLBT
Ik heb een strafblad gekregen voor huiselijk geweld met een proeftijd van 2 jaar, nu zegt de een dat je een visum aan moet vragen om het land binnen te komen en de ander zegt dat je het land niet in mag.<
Wie kan mij hier wat duidelijkheid over geven ???
Mgv
SLBT
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoezo niet? Hoe is jouw geval anders? Je hebt een strafblad, dat maakt, dat je een visum moet proberen te krijgen en het is aan het consulaat om te bepalen of je dat wel of niet krijgt. Net als met ieder ander, die een strafblad heeft.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hoi,
We hadden echt een hele discussie over het hoe en wel met een strafblad, en dit is mijn samenvatting:
Ten eerste MOET je een visum aanvragen en dan maar hopen dat die goedgekeurd wordt!
Ten tweede MOET je dan nog door de douane in de VS en daar kunnen ze je, ondanks het visum, nog terugsturen.
Het is dus een beetje een gok voor je! Maar bel eens met het consulaat in Amsterdam en laat ons even weten hoe het afloopt.
Richard
We hadden echt een hele discussie over het hoe en wel met een strafblad, en dit is mijn samenvatting:
Ten eerste MOET je een visum aanvragen en dan maar hopen dat die goedgekeurd wordt!
Ten tweede MOET je dan nog door de douane in de VS en daar kunnen ze je, ondanks het visum, nog terugsturen.
Het is dus een beetje een gok voor je! Maar bel eens met het consulaat in Amsterdam en laat ons even weten hoe het afloopt.
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerikafan
geen bericht is goed bericht
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Kom je Florida in met een strafblad.
Van de site van het Ministerie van Justitie:
- Voeg de vraag: "bent u wel eens veroordeeld voor het slaan of bedreigen van uw (ex)vrouw of kinderen" toe aan het groene inreis formulier
- indien antwoord "ja", niet naar de VS maar direct naar Guantanamo. Ligt lekker in de buurt van Florida, ook.
Lekker uitzweten in een oranje pak, die waanzin. Niet aardig maar wel v-o-l-k-o-m-e-n verdiend.
Om je vraag te beantwoorden...ik weet niet precies wat de immigratieregels zijn op dit gebied. Ik weet wel wat ze zouden moeten zijn:Wat wordt met de term ‘huiselijk geweld’ bedoeld?
Huiselijk geweld kan bestaan uit fysiek geweld, seksueel geweld en psychisch geweld zoals bedreiging en belaging. Het kan de vorm aannemen van partnergeweld, kindermishandeling en geweld tegen ouderen. Plegers kunnen familieleden zijn - (groot)ouders, kinderen, ooms en tantes - of directe naasten zoals huisvrienden en (ex)partners. Slachtoffers kunnen mannen en vrouwen, jongens en meisjes zijn.
- Voeg de vraag: "bent u wel eens veroordeeld voor het slaan of bedreigen van uw (ex)vrouw of kinderen" toe aan het groene inreis formulier
- indien antwoord "ja", niet naar de VS maar direct naar Guantanamo. Ligt lekker in de buurt van Florida, ook.
Lekker uitzweten in een oranje pak, die waanzin. Niet aardig maar wel v-o-l-k-o-m-e-n verdiend.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1929 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 0 Reacties