Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

beste reisperiode

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
wendy1
Amerika-ontdekker

beste reisperiode

Bericht door wendy1 »

Dit jaar gaan we voor de 3e keer naar de westkust, maar volgend jaar of het jaar daarna willen we graag met onze 2 kids (onze jongste is dan 3/4) naar florida. We willen dan 1 week Orlando doen en 1 week strand.

We zitten nog niet aan de schoolvakantie's vast dus ik wil graag navragen wat nu de beste periode is. We zijn al een paar keer op de Dominicaanse republiek geweest dus heb wel wat ervaring met tropische temperaturen, maar ivm pretparken bezoeken moet het natuurlijk niet al te heet zijn, maar wel lekker warm...

Gr,
Wendy
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Re: beste reisperiode

Bericht door Ta2 Gerrit »

Dan zou ik gaan voor April - Mei of begin Juni. Lekker van tempratuur en nog net geen hurricane season.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

ik zou zeker de paasvakantie vermijden vanwege de prijs en de drukte.
Net ervoor of erna is ideaal. Mijn favoriete periode is mei, al is het dan ook druk met memorial weekend en moederdag. Qua temperatuur is het dan heerlijk warm. Soms al iets te heet om te wandelen maar daarvoor zijn er splash rides en swimming pools hé ;-)
Sijbring
Amerika-ontdekker

Bericht door Sijbring »

Ik zou kiezen voor September of Oktober. Mooi weer en vaak rustig in de parken (uitgezonder op zaterdag en zondag), dan is het stukken drukker.

Marloes
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Ik zou ook kiezen voor mei. Wij zijn afgelopen jaar in de tweede helft van mei geweest en dat was ideaal.
Nog net geen hurricane-seizoen, lekker warm weer (niet te heet). We hebben slechts één middag regen gehad.
De drukte in de pretparken viel ook wel mee. We hebben in elk pretpark alles kunnen zien en doen.

Groetjes,
Anja
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer