Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tips voor eten in orlando, miami, the keys, clearwater
tips voor eten in orlando, miami, the keys, clearwater
Beste forum leden, afgelopen jaar heb ik een rondreis gemaakt door californie, in maart van dit jaar ga ik twee weken naar florida.
Tijdens de rondreis in californie was het moeilijk om een goed restaurant te vinden (als je van MacD, Wendy's, Kentucky genoeg hebt).
Daarom wil ik langs deze weg vragen of er leden zijn die in bovengenoemde plaatsen ervaring hebben met een gezellig en goed restaurant.
Alvast bedankt,
JohnB
Tijdens de rondreis in californie was het moeilijk om een goed restaurant te vinden (als je van MacD, Wendy's, Kentucky genoeg hebt).
Daarom wil ik langs deze weg vragen of er leden zijn die in bovengenoemde plaatsen ervaring hebben met een gezellig en goed restaurant.
Alvast bedankt,
JohnB
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1276 Weergaves
-
Laatste bericht door Sandra1983