Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tropics Hotel Miami
Tropics Hotel Miami
Ik wil in juli een week in het Tropics Hotel in Miami verblijven.
Kan iemand me vertellen of het ok is, want ik lees heel veel verschillende recensies.
Ik wil een private room boeken voor mijn vriendin en ik.
Alvast bedankt
Kan iemand me vertellen of het ok is, want ik lees heel veel verschillende recensies.
Ik wil een private room boeken voor mijn vriendin en ik.
Alvast bedankt
- Dutch-Conch
- Amerika-ontdekker
Re: Tropics Hotel Miami
Het staat bekend als een party hotel, veel jonge single mensen verblijven er, ga je mee met de party sene, dan is het okay, anders zou ik toch iets anders zoeken.
De omgeving is wel perfect voor MB.
De omgeving is wel perfect voor MB.
-
- Amerikafan
Re: Tropics Hotel Miami
Ik heb daar vorig jaar ongeveer een weekje gezeten, zowel in de private room als in de shared en het is heel goed te doen. Rustig als je een eigen kamer hebt, party als je deelt met anderen. De locatie is bovendien top. Er is ook een tuin waar je buiten kunt koken en er is een zwembad!
iris
iris
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1203 Weergaves
-
Laatste bericht door PSVwally