Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dry Tortugas
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dry Tortugas
Hy
Half mei is het weer zover. We gaan dan voor 4 weken naar Florida. We zijn er al eens geweest maar ondanks dat is er nog veel te zien en doen. Zo denken we er over om Dry Tortugas te bezoeken. Is iemand hier geweest en kan hij me wat vertellen over zijn ervaring??
Groeten
Harm
Half mei is het weer zover. We gaan dan voor 4 weken naar Florida. We zijn er al eens geweest maar ondanks dat is er nog veel te zien en doen. Zo denken we er over om Dry Tortugas te bezoeken. Is iemand hier geweest en kan hij me wat vertellen over zijn ervaring??
Groeten
Harm
dry tortugas
Yes, I have been there. It is a small island with a Fort (used by the Army) It is now a national park. You can snorkel around the island ,they will let you use the equipment.The beaches are fantastic (white sand) and very isolated. The fishes are colorfull and not afraid of people, they will swim right next to you and expect you to feed them.A boat will take you there and you will stay for 6 hours. They have a guided tour around the Fort which will take one hour. It was the highlight of my Florida vacation
laat maar: eerst kijken dan pas vragen he?!!
voor anderen die ook niet willen zoeken:
http://www.nps.gov/drto/

voor anderen die ook niet willen zoeken:
http://www.nps.gov/drto/
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hy Gretl
Volgens mij weten ook veel Amerikanen niet dat het eiland bestaat. Ik vroeg het alleen maar omdat de kosten voor het doorbrengen van een dag incl. reis toch een lichte aanslag op het budget is, zeker als je met meerdere personen bent. Wij gaan pas half mei dus moeten nog even wachten. Veel plezier.
Groeten
Harm
Homepage http://www.hdeweert.tk
Volgens mij weten ook veel Amerikanen niet dat het eiland bestaat. Ik vroeg het alleen maar omdat de kosten voor het doorbrengen van een dag incl. reis toch een lichte aanslag op het budget is, zeker als je met meerdere personen bent. Wij gaan pas half mei dus moeten nog even wachten. Veel plezier.
Groeten
Harm
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hymarcuscl
Voor zover ik kan zien is een boottocht inclusief eten en drinken. Key West vind ik een leuk stadje om een paar dagen te verblijven. Voor wat de rest betreft vraag ik me af waarom je geen Nederlands schrijft, en waarom je de opmerking maakt over de communitiy?? In veel Nederlandse en Amerikaanse steden is zo’n communitiy so wat. Ik heb er tijdens mijn verblijf op de Key’s geen last van gehad.
Groeten
Harm
Voor zover ik kan zien is een boottocht inclusief eten en drinken. Key West vind ik een leuk stadje om een paar dagen te verblijven. Voor wat de rest betreft vraag ik me af waarom je geen Nederlands schrijft, en waarom je de opmerking maakt over de communitiy?? In veel Nederlandse en Amerikaanse steden is zo’n communitiy so wat. Ik heb er tijdens mijn verblijf op de Key’s geen last van gehad.
Groeten
Harm
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hy Gretl
Ik kwam er achter door mijn vriend “”Boudewijn Buch. Die liet het een keer in zijn programma zien. Dit omdat de Dokter die de moordenaar van een Amerikaanse president heeft behandeld hier gevangen heeft gezeten. Mijn vrienden”” zijn trouwens allemaal al overleden. Elvis presly, Buddy Holly, Freddie Mercurie en Jack Daniels.d;-))) Ik denk dat als het budget het toelaat wij er heen gaan.
Als je trouwens nog tips voor me hebt ???
Groeten
Harm
Ik kwam er achter door mijn vriend “”Boudewijn Buch. Die liet het een keer in zijn programma zien. Dit omdat de Dokter die de moordenaar van een Amerikaanse president heeft behandeld hier gevangen heeft gezeten. Mijn vrienden”” zijn trouwens allemaal al overleden. Elvis presly, Buddy Holly, Freddie Mercurie en Jack Daniels.d;-))) Ik denk dat als het budget het toelaat wij er heen gaan.
Als je trouwens nog tips voor me hebt ???
Groeten
Harm
Hello Harm and Gretl , Harm I visited your website ,erg leuk hoor maar ik kon geen foto van you and your vrouw vinden. Dat moet je wel doen ,het maakt het meer interesting.About the gay community ,vele amerikanen hebben bezwaren tegen the gay lifestyle.Ik helemaal niet en had vele gay vrienden in San Francisco.Is daar een hollands woord voor gay?Joep schreef in het forum " het zuipt zwaar" is dat de vertaling voor "it sucks"? Ik kan het niet geloven dat julie waren in Key West en niets weten over de dry tortugas. Anyhow de boot die ik nam behoorde to the National Park Service en de prijs was redelijk voor de afstand.There was no eten en drinken aan board en het duurde meer dan een uur. Ik geloof dat daar waar andere commercial boot tochten met eten en drinken.Ik was daar in October,er waren ongeveer 20 mensen on boord en mischien nog 10 op het island die kwamen op hun eigen boten.Na the guided tour ,snorkelde ik around het Fort and swam naar een ander island. Ik had dat hele island voor myself en vond it so fantastic. De volgende keer wil ik een tent meenemen en daar overnachten to watch the sunset and sunrise. Have a good trip Gretl
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Hoi marcuscj,
Ik weet niet of je op deze antwoorden zit te wachten, maar ik geef ze toch maar even.
Hollands/Nederlands voor gay: homo
en wat betreft 'it sucks': dat zouden nederlanders vertalen als 'het zuigt', zeg maar letterlijk dus.
Maar voor de verder rest: Iedereen alvast een fijne vakantie gewenst !!!
Ik weet niet of je op deze antwoorden zit te wachten, maar ik geef ze toch maar even.
Hollands/Nederlands voor gay: homo
en wat betreft 'it sucks': dat zouden nederlanders vertalen als 'het zuigt', zeg maar letterlijk dus.
Maar voor de verder rest: Iedereen alvast een fijne vakantie gewenst !!!

"Toto... I have a feeling we're not in Kansas anymore."
Hallo Harm,
Aan je website te zien heb je weinig tips nodig. Maar ik wil ook altijd weten wat anderen allemaal zien of doen.
Ik ben iedere keer een dag in Key West geweest en ben vervolgens weer rustig teruggereden. Een week zou ik niet perse daar hoeven zijn. Beetje slenteren door de straatjes, zonsondergang kijken. We zijn een keertje wezen parasailen, een keertje een glassbottom-boot en onderweg van/naar de Keys gestopt bij het Pennekamp Reef en het Dolphin Research Center. Ook 'zomaar' bij een geinig cafeetje gestopt vol met 'locals'. Erg veel plezier gehad en een bijzonder leuke middag.
Zo'n relaxte sfeer, op en top vakantie gevoel!
Dit keer maken we een rondreis, beginnend vanaf Orlando. We vliegen terug vanaf Miami. We hebben weinig gepland, wel een 'ongeveer' route (heel simpel van noord naar zuid.....
) en het motto is : we zien wel!!
Omdat ik er al een paar keer geweest ben, hoef ik ook niet perse alles meer te zien. Maar dan ben ik altijd op zoek naar de (eigenlijk) simpele dingen.
Ik geniet altijd van het gedoe van die kortingscoupons bij de motels, een sport om zo toch op een leuke plek te overnachten voor een redelijk bedrag. Ik zoek eigenlijk nog wel iets van leuke hutjes/condo's/cabana's aan het strand op de Keys waar we kunnen overnachten. Maar die komen we misschien wel tegen.
Aan je website te zien heb je weinig tips nodig. Maar ik wil ook altijd weten wat anderen allemaal zien of doen.
Ik ben iedere keer een dag in Key West geweest en ben vervolgens weer rustig teruggereden. Een week zou ik niet perse daar hoeven zijn. Beetje slenteren door de straatjes, zonsondergang kijken. We zijn een keertje wezen parasailen, een keertje een glassbottom-boot en onderweg van/naar de Keys gestopt bij het Pennekamp Reef en het Dolphin Research Center. Ook 'zomaar' bij een geinig cafeetje gestopt vol met 'locals'. Erg veel plezier gehad en een bijzonder leuke middag.
Zo'n relaxte sfeer, op en top vakantie gevoel!
Dit keer maken we een rondreis, beginnend vanaf Orlando. We vliegen terug vanaf Miami. We hebben weinig gepland, wel een 'ongeveer' route (heel simpel van noord naar zuid.....

Omdat ik er al een paar keer geweest ben, hoef ik ook niet perse alles meer te zien. Maar dan ben ik altijd op zoek naar de (eigenlijk) simpele dingen.
Ik geniet altijd van het gedoe van die kortingscoupons bij de motels, een sport om zo toch op een leuke plek te overnachten voor een redelijk bedrag. Ik zoek eigenlijk nog wel iets van leuke hutjes/condo's/cabana's aan het strand op de Keys waar we kunnen overnachten. Maar die komen we misschien wel tegen.
Ik kan het niet geloven dat julie waren in Key West en niets weten over de dry tortugas. Anyhow de boot die ik nam behoorde to the National Park Service en de prijs was redelijk voor de afstand.There was no eten en drinken aan board en het duurde meer dan een uur.
Ha Marcuscj,
Dit klinkt erg goed! Ik ga dit proberen.
Heb je nog overnachtings-ideeen? Dat tentje op het strand lijkt me ook wel spannend........
Ha Marcuscj,
Dit klinkt erg goed! Ik ga dit proberen.
Heb je nog overnachtings-ideeen? Dat tentje op het strand lijkt me ook wel spannend........