Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisschema Coyote en Lelie: 10 dagen Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Reisschema Coyote en Lelie: 10 dagen Florida

Bericht door lelie »

Hoi hoi,

Onze vakantie naar het zuidwesten is nog niet eens begonnen (nog 11 dagen! :D) maar we zijn alweer aan het denken over een vakantie naar Florida in oktober. Een relaxvakantie.
We willen een cabrio huren. We willen maximaal 2 pretparken bezoeken. Waarschijnlijk een Disneypark en een waterpretpark als het lekker warm weer is. Ik heb begrepen dat Disneyworld uit 4 parken bestaat, welke raden jullie aan? En welk waterpark is leuk?

We hebben gisteren deze route bedacht. In het begin een volle dag Orlando en op het eind ook nog een volle dag.
We hebben gekozen voor Miami Beach, omdat dat ons een mooi strand lijkt. Maar als iemand een tip heeft voor een ander mooi strand....
Er staat nog niks vast, dus we kunnen nog alle kanten op.

02-10: Amsterdam - Orlando
03-10: Orlando
04-10: Orlando - Miami Beach
05-10: Miami Beach
06-10: Miami Beach
07-10: Miami Beach - Cape Coral
08-10: Cape Coral - St. Petersburg
09-10: St. Petersburg - Orlando
10-10: Orlando
11-10: Orlando - Amsterdam
12-10: Aankomst Amsterdam

Het viel ons op dat de hotels best prijzig zijn bij Miami Beach. We willen anders ook proberen via Hotwire of Priceline iets te vinden.
Hopelijk hebben jullie tips, daar staan we voor open. Er staat nog niks vast.

Groetjes van Roland en Marloes
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Reisschema Coyote en Lelie: 10 dagen Florida

Bericht door Njit »

Miami Beach stelt als strand niet zoveel voor. Er zijn veel mooiere stranden te vinden in Florida.
Wat wel leuk is om op Miami Beach mensen en gepimpte auto's te gaan kijken.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
jer van bia
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door jer van bia »

Ik heb begrepen dat Disneyworld uit 4 parken bestaat, welke raden jullie aan? En welk waterpark is leuk?
Disneyworld bestaat uit: Magic Kingdom, Epcot, Disney's Hollywood Studios en Disney's Animal Kingdom Park. Ik persoonlijk zou voor Epcot kiezen. Hier is veel te zien en te doen. Er zijn prachtige attracties zoals, Mission Space, Soarin en de favoriet van Joshua: Test Track. Daarnaast is natuurlijk de World Showcase van diverse landen. ( Parkmap )

Wij vonden Wet 'n Wild in Orlando een leuk waterpark. Deze ligt aan de International Drive. Zorg wel ervoor dat je er op tijd bent. De wachttijden voor de glijbanen lopen in de middag op.

Groetjes,
Jerry
Reisverslag 2009: http://jerryusa2009.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisverslag 2008: http://jerryusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisverslag 2008: http://southwest2008.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisverslag 2007: http://www.bvisible.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Memphis/Las Vegas 2006: http://jerryusa.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Wij vinden de stranden aan de Gulf Coast veel mooier, paradijselijker. ( Sanibel Island, Captiva, Sarasota, Clearwater Beach) Miami vonden we ook niet echt bijzonder, wel om een keer te zien, maar 1, hoogstens 2 nachten zou voor mij voldoende zijn.

We zijn 2x naar Wet 'n Wild geweest, daar heb ik het nu wel gezien, ik vind het er een beetje ordinair, of eigenlijk het publiek wat er komt. Nu waren wij er de laatste keer midden in het hoogseizoen, en dan is het op z'n ergst. Ik zou voor 1 van de Disney waterparken gaan, of kiezen voor het pas geopende Aquatica van Seaworld, daar gaan wij deze zomer waarschijnlijk heen.

Weten jullie al waar jullie gaan overnachten in Orlando? Wij zijn gecharmeerd van de Int. Drive en dan vooral het gedeelte ten zuiden van Sand Lake Road. Int. Drive omdat er altijd leven in de brouwerij is en je op loopafstand (al doen wij dat nooit, lopen :mrgreen: ) restaurants en winkels vindt.
Lake Buena Vista is ook een goede uitvalsbasis voor bezoek aan Disney. In Kissimmee hebben wij ook gelogeerd maar dat vind ik toch iets minder.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Zoals Carin schreef zijn de stranden aan de westkust veel mooier. Ik zou een dag Miami doen en wat meer aan de westkust verblijven. Naples is erg leuk en de eilanden ook. Wat pretparken betreft zou ik of Epcot of Hollywood Studios aanraden. Ik ben niet zo waterparkerig, dus wat dat betreft geen idee.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sophia
Amerika-ontdekker

Bericht door Sophia »

Ik zou voor het strand naar Sanibel gaan. Daar is het rustig, sfeervol en mooi.

Als waterpark zou ik Typhoon Lagoon van Disney aanraden.
Ik ben zelf geen zwemmer, maar daar vind ik het echt leuk. Er is een leuke thematisering en je kunt er lekker ronddobberen in de Lazy River. Het is pure ontspanning.

Sowieso zou ik wat langer in Orlando blijven. Daar is zoveel te doen (en heus niet alleen pretparken).
Zo kun je naar Kennedy Space Center gaan of naar Gatorland om maar wat te noemen.
En als je van winkelen houdt, kan ik je de Florida Mall van harte aanbevelen.

Veel plezier met de planning van jullie vakantie!
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

wij sluiten ons aan bij Pyca. Vorig jaar in Sarasota geweest (Lido Key) waar een Holiday Inn vlak aan het strand staat. Erg mooie locatie! Sanibel is ook prachtig maar wel duur vonden wij.
Net (weer) terug uit Florida hebben we ook een bezoek aan Naples gebracht. Vanderbilt Beach is een leuk strand en de La Quinta Inn & Suites een goed hotel met prima ontbijt (staat niet aan het strand maar is wel een goede locatie voor Naples. Voor wat betreft parken in Orlando, we zijn naar Discovery Cove geweest wat onvergetelijk was. Daarbij kun je een dagje Sea World of Busch Gardens kiezen. Dat werd Busch Gardens, leuk, maar wel erg druk met schoolklassen (zal wel de tijd van het jaar geweest zijn). Vorig jaar waren we in Sea World wat toch wel favoriet is.
Veel plezier met plannen!
groetjes, eva
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Mooi vooruitzicht zeg :mrgreen: ! Ik ben het veel eens met de reacties.

Wij vonden Miami Beach leuk om een keer gezien te hebben, maar ons zal je er niet zo snel meer tegenkomen. Miami Beach is inderdaad duur, je kan ook in de buurt hotels kijken via Priceline (bv Coconut Grove; het Hyatt daar is prachtig en lukt vaak voor $ 65 bv). Dan moet je nog wel een stukje rijden naar Miami Beach overigens.

Ik zou meer genieten van de mogelijkheden onderweg, bv de Everglades e.d. Voor stranden zou ik zeker de andere kant van Florida kiezen, bv Sanibel, of Naples (gaan wij deze zomer 3 nachten heen, maar niet zozeer voor het strand speciaal) of Marco Island. Als je de Hyatt Bonita Springs via Priceline kunt krijgen, dan mag je jezelf echt gelukkig prijzen. Echt een supermooi hotel aan het strand, met een eigen prive-strand die je met bootje van hotel kunt bereiken. Echt supermooi. Is enige Resort hotel in omgeving, dus via Priceline kan er weinig misgaan. Wellicht nog ter overweging, maar op Orlando vliegen en vanaf Miami terug (of omgekeerd) ? Ligt eraan wat je plannen zijn natuurlijk, maar kan je wat tijd in de auto besparen. Prijzen voor vliegtickets zijn vaak gelijk.

Wat betreft waterparken, ik zou niet voor Wet 'n Wild gaan, beetje ordinair vind ik wel het goede woord. Ik zou kiezen voor Typhoon Lagoon van Disney, echt superleuk park. Aquatica ken ik (nog) niet, dus wellicht is dat wel een leuke optie. Verder is het kiezen voor een Disneypark lastig, ligt heel erg aan wat jullie leuk vinden. Magic Kingdom is natuurlijk het echte Disney (als je dat leuk vindt), Animal Kingdom is met name veel dieren, Epcot is weer anders en tenslotte Disney Hollywood Studios met name over films e.d. Dus tja, dat is lastig advies te geven. Als je bij ons hier in het huishouden een top4 zou vragen, krijg je van ons alle 4 waarschijnlijk een andere. Als ik persoonlijk 1 park zou kunnen kiezen, zou ik naar Magic Kingdom gaan. Wat mij betreft is het overigens ook een overweging om voor Disney Hollywood Studios te kiezen, alleen om de avondshow Fantasmic!, wat mij betreft iets wat je niet zou mogen missen ;-) !

Overigens, een perfecte vakantie om helemaal met Priceline in te plannen. Zijn echt supermooie deals te krijgen. In Orlando is natuurlijk Peabody erg mooi en bijzonder, en op priceline goed betaalbaar !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Ik ben niet zo vaak in Florida geweest als de meeste hier, maar zal wel mijn ervaring vertellen. Ik weet niet wat voor strand jullie zoeken, rustig, of met een gezellige boulevard ? Wij waren een dagje naar Clearwater Beach en vonden het een heel mooi (wit) strand, met blauw water, en erg gezellig met een leuke boulevard. ( maar we zijn nog nooit in Miami geweest)
Disneyparken: aan de ene kant zeg ik Magic Kingdom omdat er toch ook wel een hoop anders is vergeleken die in Parijs, en hier echt de disney sfeer hangt, aan de andere kant is het misschien juist leuk om een park te nemen die alleen in Florida zit en dat zijn Epcot en Animal Kingdom. Maar wat voor pretpark bezoekers zijn jullie: vind je enge, snelle attracties leuk, of juist het showelement?
Wij zijn naar Aquatica geweest, en vonden het qua aankleding niet echt bijzonder. Van foto's lijkt de opzet van de Disney waterparken mij veel mooier.Het blijft moeilijk hè, al die keuzes? (ik heb eventueel wel foto's van Aquatica waarop je de "sfeer"een beetje kunt zien)

Groetjes, Ilse
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Ik reageer even in het rood...
pyca schreef:Wij vinden de stranden aan de Gulf Coast veel mooier, paradijselijker. ( Sanibel Island, Captiva, Sarasota, Clearwater Beach)

Oh dat klinkt goed zeg! Ik wil ook juist naar de mooiste stranden.

We zijn 2x naar Wet 'n Wild geweest, daar heb ik het nu wel gezien, ik vind het er een beetje ordinair, of eigenlijk het publiek wat er komt.

Oke, dat park gaat dus niet door.
jer van bia schreef:Ik persoonlijk zou voor Epcot kiezen. Hier is veel te zien en te doen. Er zijn prachtige attracties zoals, Mission Space, Soarin en de favoriet van Joshua: Test Track.
MattRob schreef:Als ik persoonlijk 1 park zou kunnen kiezen, zou ik naar Magic Kingdom gaan. Wat mij betreft is het overigens ook een overweging om voor Disney Hollywood Studios te kiezen, alleen om de avondshow Fantasmic!, wat mij betreft iets wat je niet zou mogen missen ;-) !
eva schreef: Voor wat betreft parken in Orlando, we zijn naar Discovery Cove geweest wat onvergetelijk was.
Petra/VS schreef: Wat pretparken betreft zou ik of Epcot of Hollywood Studios aanraden.
Oef... jullie maken het ons wel moeilijk... :wink:
Wij gaan in juni naar de Universal studio's. Is het daarmee te vergelijken?

Sophia schreef:Ik zou voor het strand naar Sanibel gaan. Daar is het rustig, sfeervol en mooi.

Dat houden we in gedachten. Lijkt me heerlijk... rust!

Als waterpark zou ik Typhoon Lagoon van Disney aanraden.
Ik ben zelf geen zwemmer, maar daar vind ik het echt leuk. Er is een leuke thematisering en je kunt er lekker ronddobberen in de Lazy River. Het is pure ontspanning.

Deze tip kreeg ik ook van iemand anders. Ik ben geen watermens, ik durf niet eens van een glijbaan :oops:, maar lekker ronddobberen en een beetje zwemmen lijkt me wel heerlijk.

Sowieso zou ik wat langer in Orlando blijven. Daar is zoveel te doen (en heus niet alleen pretparken).
Zo kun je naar Kennedy Space Center gaan of naar Gatorland om maar wat te noemen.

Roland is vorig jaar naar het Kennedy Space Center geweest, dus daar hoeven we "gelukkig" :wink: niet meer heen.

En als je van winkelen houdt, kan ik je de Florida Mall van harte aanbevelen.

Altijd goed! :D

Veel plezier met de planning van jullie vakantie!
MattRob schreef:Mooi vooruitzicht zeg :mrgreen: ! Ik ben het veel eens met de reacties.

Wij vonden Miami Beach leuk om een keer gezien te hebben, maar ons zal je er niet zo snel meer tegenkomen. Miami Beach is inderdaad duur, je kan ook in de buurt hotels kijken via Priceline (bv Coconut Grove; het Hyatt daar is prachtig en lukt vaak voor $ 65 bv). Dan moet je nog wel een stukje rijden naar Miami Beach overigens.

Goede tip. Misschien moeten we anders 1 nacht Miami Beach doen in één van die mooie hotels via Priceline.

Als je de Hyatt Bonita Springs via Priceline kunt krijgen, dan mag je jezelf echt gelukkig prijzen. Echt een supermooi hotel aan het strand, met een eigen prive-strand die je met bootje van hotel kunt bereiken. Echt supermooi. Is enige Resort hotel in omgeving, dus via Priceline kan er weinig misgaan.

Wow! :o

Wellicht nog ter overweging, maar op Orlando vliegen en vanaf Miami terug (of omgekeerd) ? Ligt eraan wat je plannen zijn natuurlijk, maar kan je wat tijd in de auto besparen. Prijzen voor vliegtickets zijn vaak gelijk.

We hebben al gekeken, maar dit was aardig wat duurder helaas.

Ik zou kiezen voor Typhoon Lagoon van Disney, echt superleuk park. Dit wordt hem waarschijnijk.

Overigens, een perfecte vakantie om helemaal met Priceline in te plannen. Zijn echt supermooie deals te krijgen. In Orlando is natuurlijk Peabody erg mooi en bijzonder, en op priceline goed betaalbaar ! We willen zeker gaan boeken via Priceline en/of Hotwire. Super dat dat zoiets bestaat!
butterfly schreef: Ik weet niet wat voor strand jullie zoeken, rustig, of met een gezellige boulevard ? We willen allebei het liefst een prachtig strand, niet al te druk, maar wel een leuke Boulevard. Wij waren een dagje naar Clearwater Beach en vonden het een heel mooi (wit) strand, met blauw water, en erg gezellig met een leuke boulevard. Klinkt goed!

Maar wat voor pretpark bezoekers zijn jullie: vind je enge, snelle attracties leuk, of juist het showelement?

We houden wel van spannende, snelle attacties. Maar een beetje show is ook wel leuk. Moeilijk hoor, om iets uit te zoeken. Het lijkt me ook wel leuk om 's avonds zo'n parade te zien, wat je altijd op tv ziet met die Disney figuren.
Goh, ik dacht altijd dat Disneyworld 1 groot park was. Was het maar zo...
:D
Iedereen bedankt voor de reacties!!! Ik denk dat we ons schema flink gaan omgooien :wink: :D

Groetjes van Marloes
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

lelie schreef:
MattRob schreef: Wellicht nog ter overweging, maar op Orlando vliegen en vanaf Miami terug (of omgekeerd) ? Ligt eraan wat je plannen zijn natuurlijk, maar kan je wat tijd in de auto besparen. Prijzen voor vliegtickets zijn vaak gelijk.

We hebben al gekeken, maar dit was aardig wat duurder helaas.
Ook naar omliggende vliegvelden gekeken (bv Tampa, Ft Lauderdale, etc) ?
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

We hebben een nieuw opzetje gemaakt n.a.v jullie tips.

03-10: Orlando (Disney Hollywood Studios of Magic Kingdom?)
04-10: Orlando (Typhoon Lagoon waterpark)
05-10: Orlando (Florida Mall) - Miami Beach
06-10: Miami Beach - Sanibel Island
07-10: Sanibel Island
08-10: Sanibel Island - Clearwater Beach
09-10: Claerwater Beach
10-10: Clearwater Beach - Orlando

@MattRob: Eigenlijk willen/moeten :wink: we wel een "rondje" rijden, omdat we anders bepaalde dingen missen aan de oost- of westkust.

Is Fort Lauderdale een bezoekje waard?
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Dat is natuurlijk ook een prima afweging, ik kon dat alleen niet opmaken uit je 1e opmaak van je reisverslag :wink: ! Leek alleen in '1 keer van Orlando naar Miami en 'snel door naar Westkust'. Persoonlijk vind ik de Oostkust een stuk minder aantrekkelijk. Natuurlijk zijn daar ook stukken die je kunt bekijken, maar is met name strand en toeristisch/druk (zoals Palm Beach en Fort Lauderdale), dat vind ik aan de Westkust persoonlijk heel anders.

Overigens zou dit laatste ook mijn opmerking zijn over deze reis. Hoe ga je de dagen Orlando - Miami Beach - Sanibel invullen ? Wat vinden jullie leuk, shoppen omdat je eerst naar Florida Mall gaat ? Is een grote Mall, maar niets anders dan een grote Mall. Je zou ook de Outlets kunnen doen bij Orlando (zoals Prime en Premium) als je 'echt wilt shoppen', of de Sawgrass Mill Outlet (mega groot) bij Fort Lauderdale / Miami. En als je gaat shoppen, en ook nog iets van Miami wilt zien, dan moet je wel snel rijden. Over de Florida Turnpike is het al snel 4 uur rijden van Orlando naar Miami, als je geen file hebt. Maar dan zie je niets van de Oostkust, en kan je je afvragen waarom je toch niet kiest voor aankomst op Orlando en terug van Miami (of omgekeerd) ? Als je de kustroute wilt rijden, ben je wel meer tijd kwijt, dan kan je beter niet 'shoppen' ?

En als je iets wilt doen in Miami (bijvoorbeeld Miami Beach; dan raad ik je inderdaad aan daar ergens te gaan slapen op Miami Beach en niet ergens anders in Miami), dan begrijp ik dat je Miami Beach wilt meemaken. Ik neem aan overdag nog iets van het strand wilt zien (dus op tijd weg uit Orlando en weinig shoppen) en wellicht 's avonds nog iets van de bars / nachtleven ? Het is in ieder geval de moeite waard als je de dag erna naar Sanibel gaat, om wel wat uurtjes voor de Everglades uit te trekken. Van Miami naar Sanibel (of Bonita Springs) is ongeveer 2,5 a 3 uur. Ik raad absoluut aan de Tamiami Trail, de US41. Veel leuke plekjes om zomaar even te stoppen. Daar kan je Airboat toer doen (als je niet veel tijd wilt uittrekken) of de Tramtour (of als je echt sportief bent; de fietstour, willen wij dit jaar voor het eerst gaan proberen als het niet te heet is) in Shark Valley.

Goed, ligt dus erg aan wat jullie persoonlijk leuk vinden / graag doen. Maar de rit Orlando - Miami Beach - Sanibel is een flinke afstand, kijk even wat je daar precies wilt :wink: !
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Heerlijk, 10 dagen naar Florida! Jullie rondje ziet er goed uit!

Goede keus om een cabrio te huren! Wij hebben vorig jaar een 17-daagse rondreis door Florida gemaakt met een Ford Mustang Convertible, was echt heerlijk!

In Orlando kan ik je een hotel in Lake Buena Vista aanraden. Zeker voor de Disney parken is dat een goede uitvalsbasis. Wij zaten vorig jaar in de Fairfield Inn by Marriot in Lake Buena Vista. Op nog geen 5 minuten rijden van het hotel ligt de Orlando Premium Outlets, leuk om een avondje te shoppen.

Succes met plannen!

Groetjes,
Anja
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

MattRob schreef:Dat is natuurlijk ook een prima afweging, ik kon dat alleen niet opmaken uit je 1e opmaak van je reisverslag :wink: !

Klopt hoor. Als het aan mij ligt vliegen we op Orlando en dan via de westkust naar beneden en terug vanaf Miami. Dit omdat ik nu overal lees dat de oostkus wat "minder" is in vergelijking met de westkust. Roland wil liever een rondje rijden. Tja... hij rijdt he :D :wink:

Overigens zou dit laatste ook mijn opmerking zijn over deze reis. Hoe ga je de dagen Orlando - Miami Beach - Sanibel invullen ? Wat vinden jullie leuk, shoppen omdat je eerst naar Florida Mall gaat ? Is een grote Mall, maar niets anders dan een grote Mall. Je zou ook de Outlets kunnen doen bij Orlando (zoals Prime en Premium) als je 'echt wilt shoppen', of de Sawgrass Mill Outlet (mega groot) bij Fort Lauderdale / Miami. Hmmm... dat laatste klinkt goed. En als je gaat shoppen, en ook nog iets van Miami wilt zien, dan moet je wel snel rijden. Over de Florida Turnpike is het al snel 4 uur rijden van Orlando naar Miami, als je geen file hebt. Maar dan zie je niets van de Oostkust, en kan je je afvragen waarom je toch niet kiest voor aankomst op Orlando en terug van Miami (of omgekeerd) ? Als je de kustroute wilt rijden, ben je wel meer tijd kwijt, dan kan je beter niet 'shoppen' ? Misschien hebben we inderdaad, doordat we de oostkust willen rijden, geen tijd om te shoppen of misschien heel even. Als de route zo blijft, rijden we op zondag langs de oostkust. Kan het dan druk zijn of juist niet?

En als je iets wilt doen in Miami (bijvoorbeeld Miami Beach; dan raad ik je inderdaad aan daar ergens te gaan slapen op Miami Beach en niet ergens anders in Miami) Lijkt mij ook, dan begrijp ik dat je Miami Beach wilt meemaken. Ik neem aan overdag nog iets van het strand wilt zien (dus op tijd weg uit Orlando en weinig shoppen) en wellicht 's avonds nog iets van de bars / nachtleven ? Het is in ieder geval de moeite waard als je de dag erna naar Sanibel gaat, om wel wat uurtjes voor de Everglades uit te trekken. Van Miami naar Sanibel (of Bonita Springs) is ongeveer 2,5 a 3 uur. Ik raad absoluut aan de Tamiami Trail, de US41. Veel leuke plekjes om zomaar even te stoppen. Daar kan je Airboat toer doen (als je niet veel tijd wilt uittrekken) of de Tramtour (of als je echt sportief bent; de fietstour, willen wij dit jaar voor het eerst gaan proberen als het niet te heet is) in Shark Valley.

Goed, ligt dus erg aan wat jullie persoonlijk leuk vinden / graag doen. Maar de rit Orlando - Miami Beach - Sanibel is een flinke afstand, kijk even wat je daar precies wilt :wink: !

Bedankt weer, voor de tips!
Heerlijk, 10 dagen naar Florida! Jullie rondje ziet er goed uit!

Goede keus om een cabrio te huren! Wij hebben vorig jaar een 17-daagse rondreis door Florida gemaakt met een Ford Mustang Convertible, was echt heerlijk!

In Orlando kan ik je een hotel in Lake Buena Vista aanraden. Zeker voor de Disney parken is dat een goede uitvalsbasis. Wij zaten vorig jaar in de Fairfield Inn by Marriot in Lake Buena Vista. Op nog geen 5 minuten rijden van het hotel ligt de Orlando Premium Outlets, leuk om een avondje te shoppen. Dit hotel is me ook door iemand anders aanbevolen. Ik heb al even gekeken en het ziet er goed uit. Ook de prijs trouwens, nog geen $90.

Succes met plannen! Dank je! :D

Groetjes,
Anja
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

lelie schreef:Als de route zo blijft, rijden we op zondag langs de oostkust. Kan het dan druk zijn of juist niet?
Dat lijkt me de beste dag om te rijden, wsl niet druk :wink: !
gahoogenboog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Ha Marloes,

Wij zitten sinds 9 mei voor de vierde keer in Florida. We zijn begonnen in Miami.Overnachting via Priceline in Miami Beach Resort &Spa. Duur 122 dollar per nacht. En voor alles moet je betalen,resort fee 20 dollar p/d, parkeren 22 dollar p/d, internet 10 dolar p/d Kortom erg duur voor die paar dagen. En redelijk ver van de leuke straatjes. Strand is leuk maar zeker niet zo mooi als de westkust! Hiervandaan zijn we naar Orlando gereden, in 1 keer omdat we nu eenmaalgeen fan van de oostkust zijn. Dat was net met die bosbranden en best eng om te rijden.
In Orlando zijn we een week gebleven. In het Metropolitan motel op international drive.Met couponboekje 49,95 p/n.Zeer de moeite waard goede kamers,een ontbijt wat nog lekker was ook en gratis draadloos internet.
We zijn op onze favoriet plek Treasure Island geweest.Wij verblijven daar altijd in Page Terrace een gemoedelijk hotel waar vandaan je zo het prachtige strand oploopt. Heerlijk.
Nu zijn we in Naples en ook dat is zeker de moeite waard.
Succes met plannen en neem niet zo'n volle koffer mee,want het is hier echt goedkoop!

gr.Greet
Laatst gewijzigd door gahoogenboog op 26 mei 2008, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Qua hotel in Orlando heb ik ook nog wel twee tips voor je:

Vorig jaar zaten we in Courtyard Marriott LBV. Geboekt bij American Estates voor €43 p/n.

Dit jaar zaten we in Country Inn & Suites. Geboekt bij USA Fun Vacations voor €42 p/n.

Beide zijn prima hotels. De eerste is wat rustiger, de tweede heeft een gratis ontbijt. Ze liggen beide in Lake Buena Vista, zeer dicht bij Disney.
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

gahoogenboog schreef: In Orlanda zijn we een week gebleven. In het Metropolitan motel op internationaldrive.Met couponboekje 49,95 p/n.Zeer de moeite ward goedekamers,een ontbijt wat noglekker was ook en gratis draadloos internet.
Wij hadden dit hotel ( metropolitan express) ook geboekt, en betaalden hier via American Estates 225 euro voor, 7 nachten. Wij waren op het laatste moment echter omgeboekt naar het Metropolitan Resort, eveneens aan de international drive. ( dit was zonder ontbijt) Op zich een prima kamer hoor, ruim, koelkastje op de kamer, rustige ligging, goed zwembad enz. Maar het is maar net waar je voor kiest. Het is wel een low-budget hotel, en het Mariott die hierboven genoemd wordt straalt natuurlijk wel veel meer luxe uit. Wij vonden het goed genoeg, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je voor een lekker relax-weekje met z'n tweetjes liever voor een sfeervollere locatie kiest.
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Dit is op dit moment de route. 2 pretparken, 1 waterpark en 3 stranden.

03-10: Orlando (naar een Disney Park)
04-10: Orlando (Typhoon Lagoon waterpark en eind van de middag/begin avond Florida Mall)
05-10: Orlando - (grote outlet Fort Lauderdale?) - Miami Beach
06-10: Miami Beach - Sanibel Island
07-10: Sanibel Island
08-10: Sanibel Island - Clearwater Beach
09-10: Claerwater Beach
10-10: Clearwater Beach - Busch Gardens Tampa - Orlando

Bedankt voor de tips voor hotels. Tegen de tijd dat we gaan boeken nemen we de tips mee.

Groetjes van Marloes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer