Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welk park is het meest spannende?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
michachael
Amerikafan

Welk park is het meest spannende?

Bericht door michachael »

Hallo,

ik heb al wat rondgelezen op de fora, maar vind geen uitsluitsel... Mn vriendin & ik zijn allebei 21 jaar en zoeken een spannend park in Orlando. Liefst zoveel mogelijk achtbanen en "thrills"! We hebben géén kinderen :-) dus ik denk dat parken zoals Epcot en Magic Kingdom(?) misschien wel wat te saai zijn voor ons.. ?

Universal Island of Adventure is misschien een betere keuze?

Bestaat er ook een apart ticket voor Blizzard Beach te doen of moet je dan automatisch een dagticket pretpark nemen + optie waterpark ?

dank je
flogolfex
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Welk park is het meest spannende?

Bericht door flogolfex »

Als je echt gaat voor de thrill van de roller coasters dan ben je best gediend in Universal studios en Islands of adventure.
Epcot is echt wel de moeite waard als je wil weten wat we in de toekomst te verwachten hebben van techniek ed.
Voor waterpret kan je op vershillende plaatsen terecht: Je koopt gewoon een toegangsticket voor Blizzard Beach of Typhoon Lagoon van Disney los van tickets voor de parken. Je kan sinds kort ook naar Aquatica van Seaworld, veel glijbanen waarvan eentje met doorschijnende tubes tussen de dolfijntjes. Voor aquatica moet je wel zorgen dat je er vroeg bent, ze laten maar een max aantal bezoekers toe per dag en aangezien het park nog nieuw is wil iedereen er wel naartoe uiteraard.

In elk geval veel pret in de loopings en screws van de 8-banen. :dance: :dance: :dance: :welcome:
michachael
Amerikafan

dank je voor de info!!! :)

ik denk wel dat het Island of Adventure wordt, nu nog uitzoeken welk waterpark we gaan doen! Tips zijn welkom...

Twijfel tussen
- Blizzard Beach
- Aquatica
- Wet 'n Wild
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

Islands of adventure is de beste keuze als je pure actie wil, maar ik denk dat ook bush gardens niet slecht is dan (enkele geweldige coasters), magic kingdom zou ik overslaan als je actie wil. Wat wel een aanrader is voor koppels zonder kinderen is parkeren (gratis als je zegt dat je het hotel komt bezoeken) op de parking van het polynesian resort, daar een cocktail drinken en dan op het strand gaan kijken naar wishes, de vuurwerkshow van MK.
Wet'n wild heeft meer extreme glijbanen, maar de disney waterparken zijn gezelliger. Ook discovery cove is een aanrader, maar wel om te relaxen.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik zou ook kiezen voor Universal Island of Adventures of voor Busch Gardens in Tampa. IoF heeft maar 2 achtbanen (die zijn wel allebei spectaculair), maar wel ook een aantal andere heel mooie attracties die heel uniek zijn. BG is in FLorida het park met de meeste achtbanen, en een fiks aantal hiervan zijn ook zeer de moeite waard. Als je houd van spektakel kan ik je dat zeker aanraden! Misschien toch beiden inplannen?

Epcot is trouwens ook heel bijzonder, met de Test Track en Mission Space, deze beide attracties zijn ook absoluut spectaculair te noemen, en heel uniek. Verder staat hier ook Soarin', wat ook een geweldige attractie is.

Succes met de keuze!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
michachael
Amerikafan

Nog twijfel tussen Wet 'n Wild en Aquatica! Ervaringen en eigen vergelijkingen zijn altijd welkom :)
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wet & Wild heeft geen theming en is enkel een verzameling waterattractties. Aquatica is wel gethemed maar relatief klein.
Zelf zou ik naar Typhoon Lagoon (mijn favoriet) of Blizzard Beach gaan. Mooi gethemed en leuke attracties.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
JKG
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door JKG »

Daar zit ik zelf ook nog mee ;) Of Typhoon Lagoon of Blizzard Beach.... maarja, wat de een leuk vind, vind de ander weer niets aan. Grote verschillen tussen Typhoon Lagoon & Blizzard Beach?
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Typhoon Lagoon heeft een leuke Lazy River en als hoofdattractie het grote golfslagbad.
Blizzard Beach heeft net iets spectaculairdere glijbanen maar vaak is het daar zo druk dat je die toch niet doet.

Mij trok het California Surfin gevoel van Typhoon Lagoon me meer dan het ijs/sneeuw thema van Blizzard Beach..
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Mijn favoriete waterpark is ook Typhoon Lagoon, heerlijk in een grote tube liggen en relaxen in de lazy river. Blizzard Beach is ook erg mooi maar de sfeer in Typhoon Lagoon is echt super!
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Mijn favoriet is ook Typhoon Lagoon, voornamelijk door het thema en de relaxte sfeer. Blizzard Beach heeft meer thrills en spannende waterbanen, hoewel de Crush 'n Gusher in Typhoon Lagoon echt niet onderdoet voor Summit Plummet! De Lazy River vind ik in Blizzard Beach weer leuker. Die is daar een stuk langer en heeft meer entertainment onderweg.
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
JKG
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door JKG »

Ok, Typhoon Lagoon it is then :)
Spectaculaire glijbanen en drukke rijen... neuh liever niet, al genoeg gedaan. Golfslagbad is altijd leuk.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wave Pool is leuk!

[googlevideo]-3571328367371808666[/googlevideo]
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen