Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ethopian Restaurant in Miami
-
- Amerikakenner
Ethopian Restaurant in Miami
Afgelopen zaterdag werden mijn vrouw en ik uitgenodigd door een vriend van ons om te gaan eten in Miami. Daar we meeste restaurants in Broward al kenden besloten we om richting Miami te gaan, wat ook maar een half uur rijden hier vandaan is.
Hij stelde voor om bij een Ethiopisch Restaurant te gaan eten in het Design District vlakbij downtown Miami. Waarom niet zeiden wij. lets try somehing new. Hij nam ons mee naar het Restaurant Sheba op North Miami Ave, vlakbij de 40 th street. Ik moet zeggen dat het eten hier echt voortreffelijk was. Heel apart allemaal en niet al te grote porties. Er was op zaterdagavond ook nog live muziek, dit keer in de vorm van een heel relaxte Reggae band. Kortom een aanrader als je in Miami area bent en eens iets aparts wilt eten !
Hij stelde voor om bij een Ethiopisch Restaurant te gaan eten in het Design District vlakbij downtown Miami. Waarom niet zeiden wij. lets try somehing new. Hij nam ons mee naar het Restaurant Sheba op North Miami Ave, vlakbij de 40 th street. Ik moet zeggen dat het eten hier echt voortreffelijk was. Heel apart allemaal en niet al te grote porties. Er was op zaterdagavond ook nog live muziek, dit keer in de vorm van een heel relaxte Reggae band. Kortom een aanrader als je in Miami area bent en eens iets aparts wilt eten !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Ethopian Restaurant in Miami
Hoe vond je de "njarra" (zurige pannekoek), of het je die niet geprobeerd? Hier in Denver heb je ook heel veel Ethiopian restuarants, ik smul er elke keer mijn vinger bij op (letterlijk).
-
- Amerikakenner
Re: Ethopian Restaurant in Miami
Volgens mij was die pannekoek de basis van elk hoofdgerecht en kreeg je het er ook bij geserveerd. Leek op een soort spons qua uiterlijk.
Inderdaad lekkere combination.
Inderdaad lekkere combination.

MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3153 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 10 Reacties