Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Chima Brazilian Steakhouse Fort Lauderdale FL
-
- Amerikakenner
Chima Brazilian Steakhouse Fort Lauderdale FL
Een ander restaurant in de Fort Lauderale area wil ik zeker niet onbesproken laten en dat is Chima. Men heeft er Churrasco, the Brazilian style of barbecue. Men heeft velen van dit soort restaurants in Zuid FLorida en natuurlijk ook in andere steden in de USA en nog meer in Brazil zelf, maar Chima is wel erg exclusief. Men heeft er in principe maar een menu en dat is een Salad Bar als vooraf en daarna veel vlees, en als men wil heel veel vlees. Van Filet Mignon tot Braziliaanse worstjes alles wordt continu opgediend en men geeft zelf aan van wat men een stukje wil proeven en wat niet. Goedkoop is Chima's zeker niet, want een compleet menu met wijn en koffie kost al gauw zo'n 80 a 100 USD per persoon, maar de locatie is prachtig, want je kunt vooraf een aperatief nemen in de mooie tuin en het eten, vooral ook de saladbar, is echt geweldig. Wij gaan er meestal zo'n 1 a 2x per jaar naar toe, want je moet wel zin hebben in echt veel vlees te eten. Ben je Vegetarier is Chima's zeker geen aanrader ! Overigens zag ik op hun website dat ze niet in Fort Lauderdale vestigingen hebben maar ook in Atlanta, Charlotte NC, Philadelphia, PA en in Virginia.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Chima Brazilian Steakhouse Fort Lauderdale FL
Moet wel een duur stukje grond zijn daar in Florida want hier heb je een braziliaan met hetzelfde concept. Met ong 20
soorten vlees waar je onbeperkt van mag knagen. dat alles voor $20 pp
soorten vlees waar je onbeperkt van mag knagen. dat alles voor $20 pp

-
- Amerikakenner
OOk hier heb je veel goedkopere , maar Chima's is gewoon erg goed en de saladbar is echt fantastich met alles zo vers mogelijk als maar kan zijn !
Neen ik heb meerdere Brazilian Places uitgeprobeerd maar dit is toch wel het beste van de regio for me !
Neen ik heb meerdere Brazilian Places uitgeprobeerd maar dit is toch wel het beste van de regio for me !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Is dat zo'n braziliaans restaurant waar je met een fische (kweet niet hoe ik het anders moet noemen) aangeeft of je nog vlees wilt (rode kant, groene kant)?
Er zit ook een goede in Deerfield Beach waar we eerder dit jaar gegeten hebben (zwager's verjaardag).
Er zit ook een goede in Deerfield Beach waar we eerder dit jaar gegeten hebben (zwager's verjaardag).
-
- Amerikakenner
Tja met zo'n fiche geef je dat inderdaad aan. Er zijn er ook waar je zelf bediening hebt en je zelf je vlees bij de keuken op kunt gaan halen. Vorig jaar vonden we er een like that in Pompano Beach, waar heel veel Brazilianen wonen. Het leuke daar was dat je eten werd gewogen en je per afgehaalde LBS moest betalen achteraf. :beerchug:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben ook een Chima in onze buurt en een Texas de Brasil en nog andere niet keten churrasceria's (sp?). Chima is inderdaad een van de beste, veel beter dan Texas de Brasil vinden wij en niet zoveel duurder.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
even offtopic
ik heb dacht ik een keer wat gelezen over dat je thuis een bed en breakfast doet? Is dat in fort lauderdale? Ik ben daar waarschijnlijk in december, ga dan met de cruise van de Holland America Line mee (is dat in de buurt bij jou?)

ik heb dacht ik een keer wat gelezen over dat je thuis een bed en breakfast doet? Is dat in fort lauderdale? Ik ben daar waarschijnlijk in december, ga dan met de cruise van de Holland America Line mee (is dat in de buurt bij jou?)

-
- Amerikakenner
Wij hebben GEEN Bed and Breakfast !
Offtopic kun je overigens het beste een email direct aan user sturen ?
Offtopic kun je overigens het beste een email direct aan user sturen ?

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht