Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Key Largo

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Dinand
Amerika-ontdekker

Key Largo

Bericht door Dinand »

Hallo Allemaal

Ik ben hier net nieuw en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een hotel van 19 tot en met 24 November in Key Largo.

Ik zou graag naar de:

• Everglades
• Miami
• Key West

Is dit haalbaar in deze periode? Of is dat te druk?

Heeft iemand een planning wat de beste volgorde is? Want van het ene uitstapje raak je vermoeider dan de andere natuurlijk.

Alvast bedankt.

Groetjes Dinand
Priscilla
Amerikafan
Contacteer:

Re: Key Largo

Bericht door Priscilla »

Qua volgorde zou ik me niet zo druk maken; je hebt immers een hotel op Key Largo, wat je uitvalsbasis zal worden. Ik ben ooit zes dagen in Miami geweest en toen naar Key West gereden. Onderweg gestopt bij Bahia Honda SP en 's avonds gegeten op Key West en genoten van de zonsondergang (MOOI!!!). Ik vond dit wel te doen, maar was al eerder drie dagen op Key West geweest...
Key Largo is dichterbij en ik zou er dus zeker een dag voor uittrekken als ik jou was.

Verder zou ik OF Everglades OF Miami doen, omdat het ander wel errug druk wordt in vijf dagen.

Heel veel plezier! :D
Dinand
Amerika-ontdekker

Bericht door Dinand »

Hej hej!

Dank je wel!

Key West raad je dus wel aan om naar toe te gaan!
Tja... het liefst zien we zoveel mogelijk in zo min mogelijk tijd.

Wat vond jij persoonlijk mooier? Everglades of Miami?

Groet Dinand
gert & peggy
Amerika-ontdekker

Bericht door gert & peggy »

Of Everglades of Miami ??
Beiden zijn volgens mij combineerbaar : een airboattour overdag en 's avonds langs de Art Deco District.
Voor mij persoonlijk is Miami niet zo euhm aantrekkelijk...

Als je toch op Key Largo zit : probeer de glasbodemboot van het John Pennekamp Park eens uit : een aanrader !
Priscilla
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Priscilla »

Dinand schreef:Key West raad je dus wel aan om naar toe te gaan!
Tja... het liefst zien we zoveel mogelijk in zo min mogelijk tijd.

Wat vond jij persoonlijk mooier? Everglades of Miami?
Beide zo verschillend! Zoals Gert & Peggy al zeggen valt Miami voor velen tegen. Ik ben er twee keer geweest, één keer zes dagen en één keer een week en ik vond het vooral de eerste keer erg tegenvallen. Je kunt er echter erg leuk uiteten als je weet waar je moet zijn en lekker wandelen langs de kust/Ocean Drive.
Winkelen in de omgeving kan echter ERG goed ;)...iets boven North Beach ligt Aventura Mall, waar je een hele dag zou kunnen vertoeven als je van shoppen houdt...Daarna snel een hapje eten in de Food Court en 's avonds bioscoopje pakken...Maargoed, daar moet je maar net van houden...

Everglades is heeeeeeel anders; een moeras...Ook daar moet je van houden, maar je hebt er minimaal een middag voor nodig.

Als je zo veel mogelijk wilt doen, dan is Key West, Everglades EN Miami makkelijk te doen in vijf dagen. Als je van strand houdt, dan is Bahia Honda een aanrader...Op Key Largo kun je zwemmen met dolfijnen...
Priscilla
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Priscilla »

Owja, als je goedkoop wilt winkelen en tijd over hebt dan kun je naar de outlet mall dichtbij Fort Lauderdale (ben even de naam kwijt :?)

De uitverkoop begint de dag na Thanksgiving, die dit jaar valt op 27 november...Die mis je dus net, maar desalniettemin is het nogsteeds spotgoedkoop!
Dinand
Amerika-ontdekker

Bericht door Dinand »

Hallo,

Moet je de Everglades van te voren reserveren?
Kun je 's ochtends ook naar de Everglades?
Wij hebben namelijk een huurauto en dan kun je doorrijden naar Miami en dan kun je 's avonds zelf bepalen hoe laat we terug gaan naar het hotel.
Als je anders om doet dan ga je automatisch na de everglades terug naar het hotel en niet meer terug naar Miami gaat, lijkt mij :oops:

Miami wat moet je daar zien? Natuurlijk het Miami Beach :lol: maar hebben jullie nog meer MUST voor Miami?

Zwemmen met dolfijnen is mijn droom! Maar moet je zeker ook van te voren reserveren of niet? Worden er dan ook foto's gemaakt?

Ik krijg nu al een super vakantie gevoel maar het duurt alleen nog zow lang :roll:

Hartstikke bedankt voor jullie hulp.
Dinand
Amerika-ontdekker

Bericht door Dinand »

PriscillaMartin schreef:Owja, als je goedkoop wilt winkelen en tijd over hebt dan kun je naar de outlet mall dichtbij Fort Lauderdale (ben even de naam kwijt :?)

De uitverkoop begint de dag na Thanksgiving, die dit jaar valt op 27 november...Die mis je dus net, maar desalniettemin is het nogsteeds spotgoedkoop!
Heej,

Dat is mooi balen! Net te kort gaan we er dus naar toe :cry:
Haha maar ik ben al super blij dat ik voor de eerste keer naar de USA ga :P

Wat vond jij van de reis van Key Largo naar Key West?

Groet Dinand 8)

* NOTE mod - Marco
Diverse quotes ingekort. Tevens diverse quotes verwijderd van complete, er bovenstaande berichten.
Het is niet wenselijk, om berichten die elkaar opvolgen in z'n geheel te quoten. Soms kan een deelquote verhelderend werken.
Het gebruik van veel niet ter zake doende quotes maakt het topic vrijwel onleesbaar.
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Als je van dolfijnen houd en in Miami bent zou je langs Miami Seaquarium kunnen gaan.
Best een aantal leuke shows; Orca, Dolfijnen en zeehonden shows en honderden aquariums.

het is niet zo groot als bv Seaworld in Orlando maar best een leuk park.
annebel
Amerika-ontdekker

Bericht door annebel »

PriscillaMartin schreef:Owja, als je goedkoop wilt winkelen en tijd over hebt dan kun je naar de outlet mall dichtbij Fort Lauderdale (ben even de naam kwijt :?)

Sawgrass mill zeker een aanrader.

Groetjes
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer