Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

WAAR TICKETS KOPEN

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
eggepie
Amerika-ontdekker

WAAR TICKETS KOPEN

Bericht door eggepie »

Op 29 april vertrekken wij naar Florida. Nu zijn we vanaf 7 Mei bij Orlando en willen de parken van Disney gaan bezoeken. We hebben nog gewacht op een opvolger van de sun en fun pas, maar deze is er niet. Wat kunnen we nu het beste doen? Hier alvast tickets kopen voor de Disney parken of bij de parken zelf. En welke pas kunnen we het beste nemen. Ik heb op de site van http://www.orlandoinfo.com een 5, 6 of 7 daagse ticket gevonden, deze moet je bij de vvv in Orlando ophalen, maar via de Disneyworld site zijn ook passen te koop en deze kun je laten opsturen.
Wat is nu een beste keuze? Daar ophalen of laten opsturen, of gewoon een meerdaagse hopper magic ticket aan de kassa kopen. Wij denken aan een 6 of 7 daagse pas,waarmee je alle parken afkunt, en ook nog gebruik kunt maken van de waterparken. :?: :?: :?:
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Wij hebben onze tickets vorig jaar gaan kopen bij het VVV van Orlando (op International drive).
Wij hebben echter alleen dagtickets gekocht, en die waren zo'n 7 % goedkoper dan aan de kassa.
Als ik me goed herriner verkochten ze voor Disney geen dagtickets, alleen een hooper pas.
We hebben toen 1 dag Disney betaald aan het park.

Een afweging die wij ons gemaakt hebben : waarom een 6-daags Disney-ticket kopen als er nog zo veel andere zaken te zien zijn in Orlando (denk maar aan Universal, gatorland, golf ...). Maar dat moet iedereen uiteraard voor zichzelf uitmaken.
eggepie
Amerika-ontdekker

Ik heb ze al.

Bericht door eggepie »

Inmiddels hebben we tickets binnen gekregen. Ik heb ze uiteindelijk gekocht via de site van Waltdisney World. Ik heb op verscheidene sites gezocht en bij verscheidene aanbieders, maar overal waren de prijzen gelijk. Ik wilde echter niet in Orlando zelf kopen.
Ook had ik al navraag gedaan bij het reisbureau, ook daar waren ze te leveren via de touroperator. Alleen zou ik hier bij aanschaf zo'n 30 euro per per soon meer kwijt zijn. Dit geld weet ik daar in Florida wel beter te besteden. We gaan met z'n vieren.
Ik heb nog geen 4 dagen gewacht, op 4 april heb ik ze online besteld, betaald met Visa en op 8 april werden ze per DHL thuis afgeleverd. Je kunt er ook voor kiezen ze op te halen bij de kassa's, maar dit vond ik beter. De leveringskosten waren $10. Nu heb ik alles en kan ik zo naar binnen wanneer ik zelf wil.

:idea: :idea:
lindavangool
Amerika-newbie

ticketmania

Bericht door lindavangool »

abonneren op nieuwsbrief van mousesavers.com en dan boeken bij ticketmania.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer