Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

orlando-maimi: gulf of gold coast?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
hans
Amerika-ontdekker

orlando-maimi: gulf of gold coast?

Bericht door hans »

Hoi,

voor onze trip in Florida twijfelen we hoe we van orlando naar miami zouden gaan:

- via Tampa en de gulf coast, Tampa en de Lee island coast (met Sanibel nabij Fort Myers) lijken de moeite
OF
- via gold coast, enkel fort lauderdale lijkt de moeite, palm beach zouden we gewoon eens passeren

Volgens mij is gold coast wel de snelste route, maar niet de mooiste van de twee, of ben ik fout?

Verder vroeg ik mij af of iemand ervaringen heeft met het dorpje sanibel en zijn stranden nabij fort myers?

Groetjes
Hans
michael66
Amerikakenner

Re: orlando-maimi: gulf of gold coast?

Bericht door michael66 »

Golf van Mexico! Veel mooier. Ook leuk om daar ergens een tussenstop te doen, een overnachting. De allermooiste zonsondergang!
hans
Amerika-ontdekker

Bericht door hans »

merci voor het snelle antwoord, Michael, ik dacht het wel dat gold coast niet opwoog,

heb je tips voor de mooiste plaatsjes/zonsondergangen tussen orlando en everglades?

We zouden maximaal 1 tussenstop doen: Tampa, Fort Myers, Lee Island Coast, Sint-Petersburg (wel kleine omweg).

Bye
Elcrack
Amerika-ontdekker

Bericht door Elcrack »

hans schreef:merci voor het snelle antwoord, Michael, ik dacht het wel dat gold coast niet opwoog,

heb je tips voor de mooiste plaatsjes/zonsondergangen tussen orlando en everglades?

We zouden maximaal 1 tussenstop doen: Tampa, Fort Myers, Lee Island Coast, Sint-Petersburg (wel kleine omweg).

Bye

Vanop de pier in Naples...echt een aanrader. :)
Grts
Elcrack
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Natuurlijk over US1
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves