Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

discovery cove + seaworld op 1 dag: haalbaar?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
hans
Amerika-ontdekker

discovery cove + seaworld op 1 dag: haalbaar?

Bericht door hans »

Hoi,

Ik vroeg me af of we discovery cove in de voormiddag+vroege namiddag en seaworld in de latere namiddag kunnen doen?

Naar het schijnt is seaworld goed te doen vanaf 15u en het is ook rustiger vanaf dan.

Alvast merci voor te reageren,

groeten
Hans
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Re: discovery cove + seaworld op 1 dag: haalbaar?

Bericht door Marjol »

Ik zou het zonde vinden.

Je betaalt hartstikke veel geld voor DC en als je er dan maar een paar uurtjes hebt is dat m.i een beetje zonde van het geld. Het lekkere van DC is dat je er de hele dag een beetje kunt relaxen en genieten van het all-inclusive principe.

Wij waren toen om 8.00 bij DC en om half vier gingen we weer naar huis, helemaal tot rust gekomen. Ik had er niet aan moeten denken om dan nog naar Seaworld te gaan. Bovendien heeft Seaworld ook veel te veel te bieden voor de paar uurtjes dat je er dan zult zijn.

Mijn advies is dus: niet doen! :)
hans
Amerika-ontdekker

Bericht door hans »

Merci Marjol,

We zouden gewoon heel graag beiden doen. maar hebben niet zoveel tijd. Vandaar.

Zouden we Seaworld eventueel kunnen combineren met Cape Canavaral of is dat nog meer zottenwerk.

Groet
Hans
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Alles is mogelijk op één dag. Parijs en London zijn ook in één dag te bezichtigen, maar de vraag is of je het dan ook echt gezien hebt. Als je jezelf erg beperkt qua beschikbare tijd zul je keuzes moeten maken, want alle attracties die je noemt kun je gemakkelijk een dag of zelfs twee doorbrengen
KSC is m.i. nooit te combineren met DC of SeaWorld, aangezien je vanuit Orlando zeker een uur aan het rijden bent naar KSC, en de tours op KSC vinden allemaal plaats zo rond het midden van de dag.
hans
Amerika-ontdekker

Bericht door hans »

Das duidelijk,

Dan hakken we gewoon wat knopen door.

Naast Discovery Cove, wat we zeker willen doen, twijfelen we nog tussen een dagje seaworld of een dagje bush gardens. Misschien is Bush gardens wel beter omdat het totaal iets anders is dan seaworld, wat toch in de lijn zal liggen van DC?
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Nou, Seaworld is wel iets heel anders dan DC. In DC heb je geen shows en attracties. Het enige wat je daar kunt doen in zwemmen met dolfijnen, roggen aaien, zwemmen met vissen en relaxen in een paar baden.

Seaworld is veel meer een attractiepark, met vooral heel veel shows. Kan dus heel goed allebei. Het ligt een beetje aan je voorkeur. Persoonlijk vond ik Busch Gardens leuker, maar ik ben meer een attractiemens dan een dierenmens :)

DC zou ik zeker niet laten vallen, dat vond ik (als niet-dierenmens) echt geweldig! :)

Succes met je keuze.
hans
Amerika-ontdekker

Bericht door hans »

Hartelijk dank. Ik weet genoeg om mijn planning te verbeteren.

Tot de volgende!
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

Een alternatief is een dagje DC, zo tot in de late namiddag. Dan ben je goed uitgerust en heb je er alles gezien, en dan kun je nog de straat oversteken en de toprides van SW doen (bv. kraken, atlantis en shamu). Dan heb je niet alles gezien maar krijg je een goede indruk van het hele complex en hou je het gevoel van..hier moeten we nog eens terugkomen.
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

Marjol schreef: Je betaalt hartstikke veel geld voor DC
Aan welk bedrag moet ik dan denken? Ik heb op de site gekeken, maar kan geen prijzen vinden...
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

DC kost ca. 275-350 dollar, afhankelijk van het pakket dat je erbij neemt (=extra dagen Seaworld, Busch Gardens en Aquatica) en de mogelijke kortingen.
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

Veel geld!!! Bedankt voor je antwoord!
mystery1980
Amerika-ontdekker

Bericht door mystery1980 »

via dit reisbureau heb ik 3 jaar geleden combi-kaarten gehad, misschien heb je daar wat aan?
http://www.americanvac.nl/index.php?opt ... Itemid=143
hans
Amerika-ontdekker

Bericht door hans »

onze ervaring:
We hebben discovery cove uiteindelijk laten varen wegens te duur.
Seaworld overdag en Aquatica tussen 7 en 10 s'avonds was daarentegen ideaal.
Het leek alsof de meesten eerst zwemmen en dan seaworld, waardoor het waterpark rustig was na 7u (quasi niet aanschuiven). Het weer moet natuurlijk meezitten om tot 22u te zwemmen.

Groet
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer