Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Orange gaat weer naar Florida
Orange gaat weer naar Florida
Vanaf vandaag nog 3 weken en dan hopen we weer richting Florida te gaan. Dit is ondertussen al een beetje een traditie: 1x in de 2 jaar in het voorjaar en 1x in de 2 jaar (ongeveer, hoor) in de periode voor Kerst. Direct na Thanksgiving komt e.e.a al mooi in de kerststemming en wij ook.
We blijven 2 weken op 1 plaats in Kissimmee en vermaken ons met sightseeing, shopping en uiteraard een paar bekende pretparken. Een paar jaar geleden al een '10-rittenkaart' voor Disney gekocht en onlangs alvast een kaartje voor Mickey's Verry Merry Christmas Party (ook zo leuk).
Vóór deze 2 weken aan gaan we eerst nog een dagje naar Miami, een nachtje Key West om vervolgens via de Everglades en nog wat tussenstopjes naar Kissimmee te gaan.
Eerst was ik niet van plan om m'n laptop dit keer mee te nemen, maar ik heb vorige week de minilaptop van Medion gekocht. Zo'n scheetje en hartstikke snel, met alles erop en eraan. Dus moet ik van mijn wettige (v)echtgenoot mijn weblog weer bijhouden. Voor de liefhebbers......
Groet, diny
We blijven 2 weken op 1 plaats in Kissimmee en vermaken ons met sightseeing, shopping en uiteraard een paar bekende pretparken. Een paar jaar geleden al een '10-rittenkaart' voor Disney gekocht en onlangs alvast een kaartje voor Mickey's Verry Merry Christmas Party (ook zo leuk).
Vóór deze 2 weken aan gaan we eerst nog een dagje naar Miami, een nachtje Key West om vervolgens via de Everglades en nog wat tussenstopjes naar Kissimmee te gaan.
Eerst was ik niet van plan om m'n laptop dit keer mee te nemen, maar ik heb vorige week de minilaptop van Medion gekocht. Zo'n scheetje en hartstikke snel, met alles erop en eraan. Dus moet ik van mijn wettige (v)echtgenoot mijn weblog weer bijhouden. Voor de liefhebbers......
Groet, diny
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Re: Orange gaat weer naar Florida
Als je het warme weer even zat ben kan je naar de ice show: http://www.gaylordhotels.com/gaylord-pa ... index.html
Of 'the Pirates christmas dinner show' ook weer eens wat anders: http://www.piratesdinneradventure.com/florida/xmas.html
Enfin bekijk al het leuks op de x-mas in Orlando website: http://www.christmasinorlando.com/
veel plezier!!!
Of 'the Pirates christmas dinner show' ook weer eens wat anders: http://www.piratesdinneradventure.com/florida/xmas.html
Enfin bekijk al het leuks op de x-mas in Orlando website: http://www.christmasinorlando.com/
veel plezier!!!
Dank je wel voor de tips.
Die ijsshow in Gaylord Palms is daar ieder jaar en steeds weer denken we zullen we daar es heengaan (eigenlijk hield de prijs ons wat tegen, want we kennen het hier in Groningen van de Hortus) Maar ik had nog nooit de site gezien en het ziet er nu wel heeeel aantrekkelijk uit.
groet, diny
Die ijsshow in Gaylord Palms is daar ieder jaar en steeds weer denken we zullen we daar es heengaan (eigenlijk hield de prijs ons wat tegen, want we kennen het hier in Groningen van de Hortus) Maar ik had nog nooit de site gezien en het ziet er nu wel heeeel aantrekkelijk uit.
groet, diny
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Leuk Diny dat je weer een weblog gaat bijhouden en wij heerlijk mee kunnen genieten. De laatste keer dat wij samen met jullie een paar weken de Kerstsfeer in Kissimee mochten beleven, is alweer 8 jaar geleden. Ik ben dus ook helemaal niet jaloers......
Geniet ervan en we keep in touch!
Gr. Marjan

Geniet ervan en we keep in touch!
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hoi Diny,
Over 3 weken alweer...ik ben jaloers!
Geniet ervan en ik ga jullie weblog zeker volgen.
Roland
Over 3 weken alweer...ik ben jaloers!

Geniet ervan en ik ga jullie weblog zeker volgen.
Roland
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Alvast heel veel plezier, Diny.
Handig lijkt me dat, zo'n mini-laptop. Ik denk er ook over om zoiets aan te schaffen.
Groetjes van Marloes
Handig lijkt me dat, zo'n mini-laptop. Ik denk er ook over om zoiets aan te schaffen.
Groetjes van Marloes
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Diny,
Ik heb net jullie weblog over de 1e aankomstdag in Florida gelezen. Lag gelijk alweer in een deuk.....
Wat super om te horen dat Delta zijn vliegtuigen zo verbeterd heeft. Zelfs spelletjes zijn mogelijk, las ik.
Ik jullie vanaf nu natuurlijk dagelijks volgen.
Heel veel plezier!
Groetjes Jan en Marjan
Ik heb net jullie weblog over de 1e aankomstdag in Florida gelezen. Lag gelijk alweer in een deuk.....

Wat super om te horen dat Delta zijn vliegtuigen zo verbeterd heeft. Zelfs spelletjes zijn mogelijk, las ik.
Ik jullie vanaf nu natuurlijk dagelijks volgen.
Heel veel plezier!
Groetjes Jan en Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ik heb anders nog helemaal geen inspiratie.hekkie schreef:... Lag gelijk alweer in een deuk.....![]()
Groetjes Jan en Marjan
We zitten nu in Key West en dat is dus echt een leuk plaatsje. Het was vandaag heeeeerlijk weer met een heeeeerlijke temperatuur. Maar goed, dat had je vast ook alweer gelezen.

groet, diny
Helaas, time flies when you're having fun........maar het zit er alweer op. We hebben veeeel minder gedaan, dan we allemaal in gedachten hadden, daarom is m'n weblog ook helemaal niet zo interessant dit keer. Maar eind mei zit alweer in de planning voor een 'gewone' rondreis.
So... to be continued.....
diny
So... to be continued.....
diny
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Diny,
Welkom terug!
Ik heb je dagelijks gevolgd via je weblog en ik vond het voor mezelf wel interessant om jullie zo te volgen......
Op naar de volgende Amerikareis!
Gr. Marjan
Welkom terug!
Ik heb je dagelijks gevolgd via je weblog en ik vond het voor mezelf wel interessant om jullie zo te volgen......

Op naar de volgende Amerikareis!
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties