Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lekker chique uit eten in Orlando
Lekker chique uit eten in Orlando
Hallo!
Wij gaan met mijn ouders op vakantie naar Orlando.
Het is zo, dat wij hun als verassing uit eten willen nemen naar een chique restaurant in Orlando. We zijn vaker naar Orlando geweest, maar als kind. Alleen ben ik nooit in een "chique" restauarant gaan eten en heb er ook nooit eentje gezien.
Heeft iemand tips? Of een internet site waar ik dit misschien kan vinden.
Dank en groeten aan allen. Sherry
Wij gaan met mijn ouders op vakantie naar Orlando.
Het is zo, dat wij hun als verassing uit eten willen nemen naar een chique restaurant in Orlando. We zijn vaker naar Orlando geweest, maar als kind. Alleen ben ik nooit in een "chique" restauarant gaan eten en heb er ook nooit eentje gezien.
Heeft iemand tips? Of een internet site waar ik dit misschien kan vinden.
Dank en groeten aan allen. Sherry
Ik ga altijd kijken op http://www.fodors.com. Ga naar TALK, tik in wat je wil weten, b.v. Orlando Restaurant, en je krijgt heel veel antwoorden van mensen die er geweest zijn. Fodors.com is een leuk travel site.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
In Universal City vind je het restaurant Emerils, een aanrader! Het is een restaurant van een Canadese TV kok, en in de omstreken heel bekend. Je kunt er heerlijk eten, echt een aanrader!
http://www.emerils.com/restaurants/index.html
Je hebt voor Universal City trouwens geen entreekaartjes nodig voor een van de pretparken, iedereen kan er gewoon naar toe. Het is een uitgaansgebied dat tussen de 2 pretparken in ligt, en sowieso wel de moeite waard is.
Groetjes
Jacqueline
http://www.emerils.com/restaurants/index.html
Je hebt voor Universal City trouwens geen entreekaartjes nodig voor een van de pretparken, iedereen kan er gewoon naar toe. Het is een uitgaansgebied dat tussen de 2 pretparken in ligt, en sowieso wel de moeite waard is.
Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Universal City, waar Emerils ligt, is een autovrije zone, dus daar kan volgens mij geen limousine komen......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1629 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89
-
- 7 Reacties