Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Naples of Fort Myers Beach
- Anja en renee
- Amerika-ontdekker
Hotel Naples of Fort Myers Beach
Wij willen onze trip naar Florida in februari afsluiten met 2 nachten aan de Golf van Mexico.
Onze keuze valt op Naples of Fort Myers Beach.
Wie weet er een leuk hotel aan het strand in een van deze twee plaatsen?
Alvast bedankt!
Anja en Renee
Onze keuze valt op Naples of Fort Myers Beach.
Wie weet er een leuk hotel aan het strand in een van deze twee plaatsen?
Alvast bedankt!
Anja en Renee
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Hotel Naples of Fort Myers Beach
Wij hebben in Naples in de Hampton Inn gelogeerd en in Fort Myers Beach in de Holiday Inn. Beiden zijn prima hotels, maar de Hampton Inn ligt niet aan het strand. De Holiday Inn wel, we liepen zo van onze kamer het (enorm brede) strand op.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Hotel Naples of Fort Myers Beach
Wij hebben overnacht in het Pink Shell Hotel in Fort Myers Beach, en dat was echt prachtig! We hadden hier een super mooie kamer met uitzicht op het strand en de zee, en een overdekt balkon. Het zwembad was erg mooi, ook met uizicht op de zee en heel romantisch, we hebben er 's avonds nog heerlijk gezwommen, met een muziekje erbij. Het strand op Fort Myers Beach is zo mooi wit, trouwens. Geweldig! Het ontbijt kun je eten in een soort van strandtentje, heel erg gezellig. Wij hebben ons voorgenomen er ooit nog eens terug te keren!
Hier zie je de foto's van het hotel (de foto's bovenaan).
Hier zie je de foto's van het hotel (de foto's bovenaan).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht