Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

disneyparken

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
brekson
Amerikafan

disneyparken

Bericht door brekson »

Hallo

Zijn de meeste parken waar jullie hier ( of in jullie verslagen ) over spreken allemaal van disney ( mgm,epcot,enz ) ?
Zijn die dan allemaal toh nog apart te boeken, of kan je je ticket voor al de disneyparken gebruiken ?
Wij willen namelijk maar een paar parken bezoeken, waaronder mgm , epcot misschien , kennedy space center. Hierbuiten dan nog de everglades

ik zie door het bos soms de bomen niet meer ;-)

ik heb 2 x 5 dagen ( cruisen tussenin ) en wil deze een beetje opvullen met 'todo's" in florida
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
Animar
Amerikakenner

Re: disneyparken

Bericht door Animar »

Disney heeft in Orlando vier pretparken:
Magic Kingdom
Epcot
Animal Kingdom
Disney Hollywood Studio's (voorheen Disney MGM Studio's)

Je kunt tickets kopen per dag, per park. Maar je kunt ook tickets kopen voor meerdere dagen. Er zijn basis tickets, die zijn geldig voor één park per dag, maar je kunt ook de "hopper" funktie erbij kopen, zodat je meerdere parken per dag kunt doen.

Hier vind je alle prijzen voor de tickets.

Groetjes,
Anita
Anita
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Disneyworld is groter dan de 4 pretparken die Anita noemt, ze hebben namelijk ook nog 2 heel mooie waterparken, en Downtown Disney, het winkelgebied met leuke winkeltjes en allerlei restaurantjes en dergelijk. Ook die zijn allemaal de moeite waard. De waterparken zijn ook erg leuk om mee te nemen, een dagje actieve fun in het heerlijke Florida klimaat kan ik van harte aanbevelen! En Downtown Disney is erg leuk voor een avondje shoppen!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Stom van mij om dat niet te vermelden :shock: !
Omdat de topicstarter het over de pretparken had, heb ik niet verder nagedacht, lekker makkelijk he :lol: !

Maar inderdaad, Disney World is zoveel groter dan alleen pretpark. Je kunt het beste even op je gemakje rondkijken op de site, er is zoveel meer...
Anita
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ik las net op de weblog van Diny (ORANGE), zij waren gisteren in Epcot, iets over een Disney Dream fastpass. Ik weet niet of dit iets nieuws is en vermeld het daarom maar even:

Nog leuker was: toen we daar uitkwamen kregen wij een Disney Dream fastpass. Daar hadden we in die andere parken ook al mensen mee zien lopen, maar wisten niet wat het was. Er worden dus op een bepaald moment een beperkt aantal van die kaarten uitgedeeld die alle fastpassen van het park bevat en waar geen tijd aan vast zit. Mooi, zo hoefden we nergen meer voor te klokken of de tijd in de gaten te houden.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Die pas kregen wij in de Disney MGM Studio's. Het hoort bij "The year of a million dreams", maar dat is binnenkort afgelopen.
Zo worden er ontzettend veel cadeautjes weggegeven. Wij kregen ook nog een Disney Pin waarvan er dan maar een klein aantal gemaakt zijn. Leuk hoor. :D
Anita
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer