Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

luchthaventaks enzo

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
basha
Amerika-ontdekker

luchthaventaks enzo

Bericht door basha »

Hallo

hieronder al een vraagje van mij over americanestates.nl, nu een ander :lol:

Anderhalf jaar geleden trokken we naar de westkust op rondreis en toen hadden we alles zelf geregeld.
Nu vroegen we ons af of we dat dus niet beter weer kunnen doen, kwestie dat we met zes personen gaan en er een paar een beperkter budget hebben. Vorige keer hebben we tickets en vervoer geboekt en motels ter plekke gezocht.
Nu zouden we opteren voor een villa. We hebben nu http://www.192villa.com gezien en die zou super zijn, qua prijs, ligging, ed. Tickets kunnen we ook wel vinden, en vervoer is ook geen probleem. Nu was onze vraag nog hoe het zit met die luchthaventaksen. Ik had via americanestates een offerte gemaakt en daar gezien dat dietaks 299 euro pp is
Iemand ervaring met nu zelf tickets boeken? Vorige keer hebben we geboekt via vliegtickets.nl en waren er niet zo blij mee want pas de dag vooraf kwamen we te weten dat onze vlucht afgeslast was en dan nog alleen omdat we zelf gecheckt hadden via internet of de uren nog klopten, bleek dat de vlucht niet meer bestond... Pas na een halve dag heen en weer bellen tss Belgie en Nederland kwamen we te weten dat we op een andere vlucht geboekt waren en vanuit Amsterdam vertrokken ipv Brussel...

Alle tips welkom dus

Basha
honeymoon in USA voor herhaling vatbaar
sjoerd
Amerika-ontdekker

Re: luchthaventaks enzo

Bericht door sjoerd »

Beste Basha,

Ik ben ook bezig met tickets boeken, je moet de tickets zeker niet via americanestates boeken, want daar zijn de grote prijsdalingen van de laatste tijd niet terugtevinden. Ik ga eind februari 13 dagen naar Florida. Op internet was de laagste prijs die ik kon vinden 386 euro per ticket (vanaf Brussel). Ik heb daarna gebeld naar www.connections.be (website prijs 389 euro), zij konden mij via de telefoon een aanbieding doen van 302 euro per ticket met united. Super prijs dus! Volgens mij zijn de auto's die via americanestates te huren zijn wel voor een gunstige prijs. Succes ermee!

Groetjes, Sjoerd
Sjoerd
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: luchthaventaks enzo

Bericht door Coyote »

Kijk eens in het forum Reizen Algemeen. Daar is de afgelopen dagen veel geschreven over goedkope vliegtickets.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer