Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welk strand leuk voor tieners?
Welk strand leuk voor tieners?
Wij hebben twee kinderen van dan 14 en 17 jaar en we zoeken een mooi strand in Florida, waar ook nog wat te beleven is voor onze kinderen. Bijvoorbeeld golfsurfen ofzo. Ik denk dat een strand als Naples, waar niemand zit (of is dat anders in augustus?) niet erg aantrekkelijk is voor hen (wel voor ons, maar ja..)
Edda.
Edda.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Welk strand leuk voor tieners?
Hoi Edda,
Sorry, ik zie je berichtje nu pas. Kijkend naar onze kinderen, denk ik, dat de stranden aan de oostkust leuker zijn voor tieners. Al is de westkust absoluut mooier, er is meer te beleven aan de oostkust langs de stranden. Het leukste is toch echt wel South Beach in Miami, maar dat is ook best prijzig. De zee aan de Golf van Mexico is meestal rustiger, dan de Atlantische Oceaan, dus surfen gaat daar niet vaak lukken. Toch is Clearwater Beach daar ook een strand, dat onze kinderen echt leuk vonden.
Sorry, ik zie je berichtje nu pas. Kijkend naar onze kinderen, denk ik, dat de stranden aan de oostkust leuker zijn voor tieners. Al is de westkust absoluut mooier, er is meer te beleven aan de oostkust langs de stranden. Het leukste is toch echt wel South Beach in Miami, maar dat is ook best prijzig. De zee aan de Golf van Mexico is meestal rustiger, dan de Atlantische Oceaan, dus surfen gaat daar niet vaak lukken. Toch is Clearwater Beach daar ook een strand, dat onze kinderen echt leuk vonden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Daytona Beach
Arcade van speelhallen kartingbanen bungiejumps
Verhuur van strandspullen, quads, surf , jetski,
Beperkt auto op het strand
Arcade van speelhallen kartingbanen bungiejumps
Verhuur van strandspullen, quads, surf , jetski,
Beperkt auto op het strand
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Bedankt voor jullie reactie. Wij willen graag een huis met zwembad huren, maar vinden dat wel erg prijzig in de buurt van Miami. We hebben nu gekeken naar Miami en Fort Lauderdale. Misschien moeten we inderdaad wat hoger zoeken of meer in het binnenland. We huren een auto.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht