Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
met de camper in Florida?
- catje1977
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
met de camper in Florida?
Hoi
Ik heb wat gezocht, maar ik lees erg weinig camperervaringen van Florida.
Wij willen feb-maart 2010 voor 6 weken naar amerika met onze peuters (dan 4 en 2) en ik twijfel over de Westkust ivm het weer. Ik denk er over om misschien gewoon alleen Florida te doen, en dan 4 weken camper en nog 1 of 2 weken villa.
Maar ik lees erg weinig camper ervaringen. Is dat omdat het in Florida minder gebruikelijk is, of minder goed te doen dan het westen?
Met zulke kleine kids leek mij een camper het meest ideaal
Groetjes
Carina
Ik heb wat gezocht, maar ik lees erg weinig camperervaringen van Florida.
Wij willen feb-maart 2010 voor 6 weken naar amerika met onze peuters (dan 4 en 2) en ik twijfel over de Westkust ivm het weer. Ik denk er over om misschien gewoon alleen Florida te doen, en dan 4 weken camper en nog 1 of 2 weken villa.
Maar ik lees erg weinig camper ervaringen. Is dat omdat het in Florida minder gebruikelijk is, of minder goed te doen dan het westen?
Met zulke kleine kids leek mij een camper het meest ideaal
Groetjes
Carina
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: met de camper in Florida?
Er wordt niet zoveel geschreven over kamperen in Florida, wij hebben met een tent gekampeerd in de kerstvakantie: ik vond het een belevenis. Persoonlijk moet ik er niet aan denken om 6
weken naar Florida te gaan. Wat zijn jullie plannen, want qua natuur heeft deze staat wel mooie stukken en staatparken, maar zo groot is het niet. Moet hierbij wel heel eerlijk zeggen dat ik de panhandle nog nooit bezocht heb. Ik zou me eerder 6 weken vermaken in het westen, maar ja ... het kan nog koud zijn.
Er zijn in de wintermaanden veel ouderen die met de camper in Florida verblijven. Wat betreft campings http://camping.about.com/cs/campgrounds/a/florida.htm misschien heb je hier iets aan.
Succes met plannen.

Er zijn in de wintermaanden veel ouderen die met de camper in Florida verblijven. Wat betreft campings http://camping.about.com/cs/campgrounds/a/florida.htm misschien heb je hier iets aan.
Succes met plannen.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
- catje1977
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoihoi
Vorige keer was ik maar 9 dagen in Florida en toen heb ik amper wat gezien. Mij lijkt dat ik 6 weken wel vol krijg hoor. Liever 6 weken Florida dan 6 weken Nederland LOL
Maar mijn originele idee was ook een maand West Usa en dan 2 wkn Florida. Alleen ik lees van sneeuw en modder en regen... Da's nou ook weer niet fijn met 2 kleintjes, lekker veel buitenspelen is er dan ook niet bij. de bedoeling was echt om anderhalve maand zo veel mogelijk zon te pakken en te zwemmen en samen tijd door te brengen voordat het schoolse leven begint
daar komt bij dat je dan wel heel veel bagage mee moet nemen: warme winterkleding, regenkleding, tussenkleding en een zomeroutfit!
Ik orienteer me nog maar. Bedankt voor de link alvast!
Vorige keer was ik maar 9 dagen in Florida en toen heb ik amper wat gezien. Mij lijkt dat ik 6 weken wel vol krijg hoor. Liever 6 weken Florida dan 6 weken Nederland LOL
Maar mijn originele idee was ook een maand West Usa en dan 2 wkn Florida. Alleen ik lees van sneeuw en modder en regen... Da's nou ook weer niet fijn met 2 kleintjes, lekker veel buitenspelen is er dan ook niet bij. de bedoeling was echt om anderhalve maand zo veel mogelijk zon te pakken en te zwemmen en samen tijd door te brengen voordat het schoolse leven begint

daar komt bij dat je dan wel heel veel bagage mee moet nemen: warme winterkleding, regenkleding, tussenkleding en een zomeroutfit!
Ik orienteer me nog maar. Bedankt voor de link alvast!
- Corinne
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij gaan eind juni voor 3 weken naar florida met een camper.
Ik kan je nu dus nog niks zeggen erover en ook ik ben benieuwd naar campings en hoe het met een camper in florida is.
Ik kan je nu dus nog niks zeggen erover en ook ik ben benieuwd naar campings en hoe het met een camper in florida is.
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Ik ben zelf de afgelopen 10 jaar een aantal keer naar de KOA camping in de Keys geweest. In Februari gaan we weer met de familie en een aantal tenten +/- 15 personen, best gezellig, het is dan ook nog niet zo bloedje heet
.
Hier de link naar de KOA site en hun andere campings in Florida state: http://www.koa.com/where/fl/index.htm

Hier de link naar de KOA site en hun andere campings in Florida state: http://www.koa.com/where/fl/index.htm
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 10240 Weergaves
-
Laatste bericht door Jan & Silvia
-
- 17 Reacties