Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Disney combinatie van parken ??

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
brekson
Amerikafan

Disney combinatie van parken ??

Bericht door brekson »

Hallo ,

We hebben een beetje hulp nodig
Wij-2 volwassenen hebben rond einde maart enkele dagen vrij ( komen van een cruise ) om enkele parken te bezoeken

Cape canaveral doen we sowieso, maar we dachten erover na om disney of zo ook te bezoeken

Maar welke ?? En in welke combinatie ?

Ik dacht aan epcot center en mgm studios..... ( nu holluwood studio's ? )

Er zijn verschillende soorten tickets te koop : combitickets met slaapplaatsen , hoppertickets ,( kan je van park naar park hoppen op dezelfde dag ) , 2 day passes en dit op diverse sites
Wij zien door het bos de bomen niet meer

Wij hebben nog geen slaapplaatsen geboekt, dus dit zo mss met een combiticket kunnen ( naar het schijnt met gratis shuttledienst )

Welke parken zijn er anders interessant voor volwassenen ( universal en seaworld hebben vorig jaar nog gedaan aan de westkust van amerika )

Als jullie wat ideetjes willen loslaten hier zou dit welkom zijn

thanks ........... :)
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
Esprit
Amerikafan

Re: Disney combinatie van parken ??

Bericht door Esprit »

Keuzes maken is zoooo lastig!

Ik vond allevier de Disneyparken in Florida geweldig ! Maar ja, als je maar 2 dagen hebt... dan zou ik toch gaan voor Magic Kingdom (alhoewel dat best zoetsappig is, maar als je in Parijs al eens in Disney bent geweest is het leuk om te zien hoe HET park er daar uitziet!)

En dan zou ik nog naar Animal Kingdom gaan, een heerlijk park, vol 'natuur' en volop genieten!

Epcot is ook aantrekkelijk, maar was voor mij toch het minste Disney park van Florida.

Qua tickets weet ik niet wat je het best kunt doen, wij zaten er 10 dagen en hadden een 10 dagen hopperpas via americanestates (vorig jaar was die voor ons het voordeligst)

Overigens, als je een hopperpas koopt dan kan je evt beginnen in Animal Kingdom, halverwege de dag (als je de voor jou leukste attracties gedaan hebt) door naar Magic Kingdom, Animal Kingdom sluit namelijk om 17.00uur en Magic Kingdom als je geluk hebt pas om 00.00uur! Dan kan je de dag erna nog naar Epcot of de studio's !
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Magic Kingdom is voor mij het minst mooie park van Disney in Florida. Erg op kinderen gericht, en het lijkt enorm op disney in Frankrijk. Epcot en Animal Kingdom zijn onze grote favorieten, geweldige parken die heel anders zijn dan welk ander disney park dan ook. Volgens mij zijn -op rustige dagen- Animal Kingdom en Hollywood Studios nog eventueel te combineren. Hollywood studios lijkt ook redelijk op het park in Frankrijk, maar heeft wel een aantal attracties die niet te versmaden zijn.

Je schrijft dat je al naar Universal bent geweest in Californie, maar wist je dat Universal in Florida 2 pretparken heeft? Ze liggen naast elkaar. Universal Islands of Adventure is het nieuwste park (bestaat ook alweer meer dan 10 jaar volgens mij) en dat is een van mijn meest favoriete parken ooit gezien. Zo'n mooie thematisering en geweldige attracties die heel uniek zijn ten opzichte van welk ander pretpark dan ook. Als ik dus moest kiezen, zat deze er sowieso bij.

Als je 3 dagen hebt, zou ik zeker Animal Kingdom, Epcot en Universal Islands of Adventure inplannen. Gegarandeerd veel plezier!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

Bedankt al tot hiertoe

We hebben inderdaad maar 2 dagen , want we willen niet constant in de disneyparken zitten. We gaan ook nog naar cape canaveral en een dagje naar Orlando om te shoppen
We hebben tenslotte maar een 4 a 5 dagen ( na een cruise )

Nu nog even zoeken naar goedkope tickets , al dan niet een hopperpas voor 2 dagen of een "first inline" of zoiets

grtjes
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

Nog een vraagje :

Wat ik niet direkt kan vinden : kan je van het ene park naar het ander met een shuttlebusje of zo gebracht worden ?

Bvb : van de disney studios naar epcot en terug ?
Heb je voordelen als je in een hotel van Disney overnacht ? Gratis parking of zoiets ?

grtjs
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Tussen de Disneyparken is gratis vervoer. Er rijd een monorail, bus en boot. Werkt allemaal heel soepel.
Zie ook hier: http://allears.net/pl/transveh.htm
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
mystery1980
Amerika-ontdekker

Bericht door mystery1980 »

waarom disney persoonlijk zou ik voor bush gardens kiezen
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Nou dat laatste zou ik dus weer niet doen. Wij vonden Bush erg tegenvallen. Altijd erg persoonlijk vind ik.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mystery1980
Amerika-ontdekker

Bericht door mystery1980 »

vond bush gardens juist geweldig, leuke achtbanen en toch ook een schitterend dierenpark in een, ben benieuwd waarom het jou tegenviel?
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Het viel ons tegen omdat we niet van achtbanen houden en het dierentuingedeelte(scrabble anyone?) vond ik mat. Daarentegen vonden wij dus Animal Kingdom weer erg leuk. Ik blijf er echter bij dat het altijd iets persoonlijks is.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Het is ook een kwestie van je vantevoren een beetje in te lezen zodat je weet wat je ongeveer kunt verwachten. Dan heb je de meeste kans dat je verwachtingspatroon zoveel mogelijk overeenkomt met wat een park te bieden heeft.
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer