Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke wijken in Miami ontwijken wegens criminaliteit??
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Welke wijken in Miami ontwijken wegens criminaliteit??
In welke wijken moet je beslist niet komen in Miami??? Het is niet voor mijzelf maar voor iemand die er binnenkort naartoe gaat.
Thanks,
Ronald
Thanks,
Ronald
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: Welke wijken in Miami ontwijken wegens criminaliteit??
De wijken die ik echt zou vermijden zijn:rverhoog schreef:In welke wijken moet je beslist niet komen in Miami??? Het is niet voor mijzelf maar voor iemand die er binnenkort naartoe gaat.
Thanks,
Ronald
little hiati
Overtown
Ockeechobee
en voor de rest zou ik gewoon lekker overdag miami verkennen, zorg dat je weet waar je naar toe gaat, door eerst even een route uit te plannen. En 's avond gewoon lekker op de beach blijven. Ik woon hier nu een aantal jaren, en ik moet zeggen dat Miami Beach me het veiligst gevoel geeft, omdat het een toeristisch gebied is, is de politie ruim vertegenwoordigd.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Welke wijken in Miami ontwijken wegens criminaliteit??
Thanks!!!jewelry-trends schreef:De wijken die ik echt zou vermijden zijn:rverhoog schreef:In welke wijken moet je beslist niet komen in Miami??? Het is niet voor mijzelf maar voor iemand die er binnenkort naartoe gaat.
Thanks,
Ronald
little hiati
Overtown
Ockeechobee
en voor de rest zou ik gewoon lekker overdag miami verkennen, zorg dat je weet waar je naar toe gaat, door eerst even een route uit te plannen. En 's avond gewoon lekker op de beach blijven. Ik woon hier nu een aantal jaren, en ik moet zeggen dat Miami Beach me het veiligst gevoel geeft, omdat het een toeristisch gebied is, is de politie ruim vertegenwoordigd.
Ik ga het doorgeven. Soms is 'use your common sense' in dit soort gebieden nog het beste.
Groeten,
Ronald
http://www.usa-reizen.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2659 Weergaves
-