Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zoo
Zoo
Hallo iedereen
op welke bestemming dan ook, we doen altijd ook een zoo aan
zo was die van San Diego twee jaar geleden echt prachtig
Kan iemand me een mooie zoo in Florida aanbevelen?
ik zag dat er de northwest zoo is? ziet er best mooi uit
groetjes
christel
op welke bestemming dan ook, we doen altijd ook een zoo aan
zo was die van San Diego twee jaar geleden echt prachtig
Kan iemand me een mooie zoo in Florida aanbevelen?
ik zag dat er de northwest zoo is? ziet er best mooi uit
groetjes
christel
Re: Zoo
Wij hebben hier de Brevard Zoo, een kleine maar gezeliige zoo, waar je van alles kan ondernemen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Animal Kingdom in Orlando is net als Busch Gardens een pretpark. Maar wel 1tje waarbij de dieren naadloos geintegreerd zijn.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Thanks iedereen
wel omdat ik zwanger ben en in k weet niet hoeveel attracties toch niet inmag, gaan we enkel naar Epcot gaan en Animal Kingdom en Sea world
we zochten dus gewoon een zoo om rustig door te kunnen wandelen
bush gardens, is dat niet een pretpark vol rollercoasters? of is het meer een zoo vol rollercoasters haha
groetjes
christel
k ga nu die andere zoo ook eens bekijken sé
wel omdat ik zwanger ben en in k weet niet hoeveel attracties toch niet inmag, gaan we enkel naar Epcot gaan en Animal Kingdom en Sea world
we zochten dus gewoon een zoo om rustig door te kunnen wandelen
bush gardens, is dat niet een pretpark vol rollercoasters? of is het meer een zoo vol rollercoasters haha
groetjes
christel
k ga nu die andere zoo ook eens bekijken sé