Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fast Passes Disney

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Fast Passes Disney

Bericht door vana »

In een reisverhaal dat ik heb gelezen had iemand het over "fast passes" bij Disneyland.
Je moet dan bij een attraktie een kaartje trekken met een tijdstip voor snelle toegang. Je kunt dan gewoon ergens anders heen gaan en op het tijdstip van je kaartje ga je dan naar een speciale rij voor fast passes en dan heb je een veel kortere wachttijd( 5 minuten i.p.v. 45 minuten)

Heeft iemand hier wel eens van gehoord, is dit nog steeds mogelijk.
Hiermee bedoel ik dus niet de zgn Vip pas waar je voor moet betalen.
Groetjes Vana (Marjon)
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoi Marjon

Ik ga ervan uit dat de fast passes hetzelfde zijn als die in Parijs. Je hebt de gewone wachtrijen, die wel op kunnen lopen tot 2 uur als je een drukke dag treft en je hebt de rij voor mensen met een fast pass (wachttijd tot ong. 10 min.)

De fast pass kun je bij de attractie zelf halen. Daar staat een machine en je stopt daar je entree kaart in. Dan komt er een fast pass uitrollen. Daarop staat dan bijv. 14.00 - 14.20 uur. Tussen die tijd moet je je dan bij de attractie melden.
Dit kan je bij de meest populaire attracties doen.
Let wel op: dit moet je dus meteen bij binnenkomst gaan doen. Ze geven maar een beperkt aantal fast passes per dag uit.
Ik herinner mij dat wij in Parijs bij binnenkomst gelijk de pass gingen halen voor de Space Mountain en dat we daar al in een rij moesten bij de automaat. Na 10 minuten waren we aan de beurt en toen al gaven ze de tickets uit voor 17.00 uur. 10 minuten later waren ze allemaal op ......

Ja, ook een dagje Disney vergt planning :wink:

Groeten
Wendy
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hallo
Zo extreem als Wendy heb ik het nog nooit meegemaakt. Er is wel een klein probleempje bij het gebruik van de fast pass. Je kan als je een fast pass voor 10.00 - 10.20uur in de Space Mountain hebt tot die tijd geen fast pass van andere atracties trekken. Na die tijd kan het weer wel.

Harm
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Ik dacht dat ik er heel onrustig van zou worden (al dat gedoe en geplan), maar het was erg handig. Hebben er veel profijt van gehad.
Bij Universal heb je de Express ticket waarvoor je wel betaald,maar ook dat zou ik een ieder aanraden (zeker als je maar een dag gaat!). Maar we zagen daar ook al kastjes staan bij de attracties, ik weet niet of je die ook per attractie kunt kopen of 15 $ betaald voor allles.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer