Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverslag Tans4USA - Orlando 8 t/m 29 augustus 2010

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Tans4USA
Amerikakenner

Reisverslag Tans4USA - Orlando 8 t/m 29 augustus 2010

Bericht door Tans4USA »

Wij zijn al weer een poosje aan het aftellen voor onze Florida vakantie in augustus.
We hebben er zo'n zin in en hebben een voorlopige planning gemaakt. Omdat de vriendin van onze zoon voor de eerste keer meegaat naar Florida, moeten we natuurlijk zoveel mogelijk laten zien. Wat een straf. :lol:
Gelukkig zijn we zelf ook gek op de attractieparken. Tussendoor gaan we proberen een aantal "rustdagen" in te lassen. Shoppen valt daar volgens ons (de dames) ook onder. :P
Aangestoken door andere reisverslagen heb ik besloten ook van deze reis een weblog te maken. Voor wie ons volgen wil, dit is de link van het reisverslag; http://villavacationflorida2010.blogspot.com/
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Reisverslag Tans4USA - Orlando 8 t/m 29 augustus 2010

Bericht door Tokheim »

Hallo Tans4USA, gelukkig :thumbup: weer een reisverslag om rustig af te kicken. Ik heb natuurlijk al gekeken op jullie site, en dat is gaaf zeg een eigen villa :clap: ziet er heel mooi uit. Wij gaan dus voor het eerst naar Florida en zijn heel erg benieuwd hoe het in dat gedeelte van Amerika is. Wij hebben er ook erg veel zin in en gelukkig komt het steeds dichterbij. Wij zijn ook Live te volgen hoor vanaf 2 juli op American Dreams.

Theo
Laatst gewijzigd door markro op 17 jun 2010, 08:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar reisverslag hersteld.
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

Dan hou ik het verslag ook nog even tegoed ,daar wij ook op 8 augustus vertrekken naar Florida.
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Tokheim schreef: ziet er heel mooi uit. Wij gaan dus voor het eerst naar Florida en zijn heel erg benieuwd hoe het in dat gedeelte van Amerika is.
Hartelijk dank voor het compliment! Ik ga jullie ook volgen, leuke reis wordt dat! Ik weet nu al dat het niet bij deze ene keer Florida zal blijven voor jullie, er is zoveel te zien en te beleven. Heel veel plezier gewenst.

Kendor, leuk dat jullie ook 8 augustus vertrekken. Ik zag dat jullie ook gaan cruisen, ben benieuwd of je ook een verslag gaat bijhouden?
Groeten,
Anita
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

De voorpret is in volle gang. We hebben via http://www.attractionticketsdirect.de/ multi day tickets voor Universal besteld en ontvangen binnen 12 dagen per post. We kunnen nu 14 dagen lang onbeperkt Universal Studios en Universal Islands of Adventure bezoeken. Vooral nu met de nieuwe attractie van Harry Potter lijkt me dit een goede zaak. De tickets waren even duur als bij Universal Studios de 2 day - 2 park tickets.
Wat betreft de Disney tickets zijn we er nog niet helemaal over uit welke we nu precies zullen kopen.
Gelukkig kunnen we nu al zeggen; we vertrekken volgende maand! We kunnen niet wachten :wink:
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Hey Tans4USA

Er gaan flink wat Nederlanders en Belgen die kant op in augustus zo te zien. :thumbup: We kunnen misschien een mini reunie van forumleden organiseren in de buurt van Orlando :wink: :P
Wij vertrekken 7 augustus ,dus een dagje eerder, en wij zijn ook met 4 ,want onze zoon zijn vriendin gaat ook voor de eerste keer mee naar Amerika.
Wij komen aan in Miami en rijden via Key West ,Fort Myers naar onze huurvilla in Davenport(Sandy Ridge) vanaf donderdag.Daar blijven wij tot de 20ste en gaan onze zoon en zijn vriendin terug naar huis omdat zij tweede zit hebben op unief. Wij maken met zijn tweetjes nog een klein rondreisje tot 29 augustus.
Hopelijk is het snel augustus want wij tellen ook al lang af naar die datum :clock:
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Hey Nati, wat leuk dat de vriendin van jouw zoon ook voor de eerste keer naar Amerika gaat!
Maar wij zijn met z'n vijven hoor, onze dochter gaat ook mee. Die verheugt zich nu al op al die shopping malls :lol:
Momenteel zijn er al heel wat Nederlanders/Belgen vertrokken naar Florida, heerlijk om al die reisverhalen te lezen.
Reken er maar op, voor jullie als Amerika verslaafden, dat het niet bij 1x Florida zal blijven. Er is zoveel leuks te beleven. Ik ga jouw reisverslag ook volgen. Veel plezier met de voorpret.
Groetjes,
Anita
maya
Amerika-ontdekker

Bericht door maya »

Tans4USA schreef:De voorpret is in volle gang. We hebben via http://www.attractionticketsdirect.de/ multi day tickets voor Universal besteld en ontvangen binnen 12 dagen per post. We kunnen nu 14 dagen lang onbeperkt Universal Studios en Universal Islands of Adventure bezoeken. Vooral nu met de nieuwe attractie van Harry Potter lijkt me dit een goede zaak. De tickets waren even duur als bij Universal Studios de 2 day - 2 park tickets.
Wat betreft de Disney tickets zijn we er nog niet helemaal over uit welke we nu precies zullen kopen.
Gelukkig kunnen we nu al zeggen; we vertrekken volgende maand! We kunnen niet wachten :wink:
http://www.attractionticketsdirect.de/a ... ticket.htm

Lezen wij dit goed? Op bovenstaande site lijkt het inderdaad zo dat je voor 99 euro pp gedurende een periode van 14 dagen onbeperkt toegang hebt tot de twee parken Universal Studios en Universal Island's of Adventure. Een halvemaand-abonnement dus voor deze twee parken.
Er staat zelfs: "für nur rd. 7€ pro Tag!"

Ook omdat ik deze aanbieding nergens anders tegenkom ben ik bang dat je het anders moet lezen: vandaag twee parken bezoeken en binnen twee weken mag je zonder bijbetalen nogmaals langskomen.

Om teleurstellingen te voorkomen: heeft een van jullie hier al ervaringen mee? heeft attractionticketsdirect.de echt zo'n goede aanbieding?
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Hallo Maya,
Voordat ik de kaartjes ging bestellen heb ik het ook zitten bestuderen en kan er niets anders van maken.
Op de kaartjes zelf staat geldig voor 14 consecutive days.
En als je de site vertaalt staat er dat vanaf de eerste dag van gebruik het 14 dagen geldig is.
Ticket Voorwaarden
Het ticket is geldig voor de toegang tot Universal Studios en Universal's Islands of Adventure en Universal CityWalk gedurende 14 opeenvolgende dagen met ingang van 1 Nutzungstag . De Universele CityWalk ticket is niet geldig voor concerten en speciale evenementen worden aangeboden voor losse kaartjes .
Voor sommige evenementen een minimum leeftijd van 21 jaar vereist is, en indien nodig het indienen van een identiteitskaart . Toelating tot Universal Cineplex 20, een AMC theater, en de Blue Men Group Show is niet inbegrepen

Groetjes,
Anita
maya
Amerika-ontdekker

Bericht door maya »

Hoi Anita,
Ja, ook ik haal dat eruit. Nu, ze zijn besteld hoor 8)
Dank voor je reactie!

Groetjes
Maya
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

We vinden het ontzettend leuk dat we al zoveel volgers hebben en we zijn nog niet eens weg, haha!
We hebben er inmiddels ook een volger bij die ons wel van heel dichtbij gaat volgen.
Dit jaar komt mijn broer ook weer een weekje genieten in Florida, zo zijn we dus ineens Party of Six.
Gezellig, we hebben er zin in. Nog 22 dagen wachten!
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Anita,

Bedankt voor de link http://www.attractionticketsdirect.de/ , ik heb ze vanmiddag gebeld, ik ben een beetje laat :oops: wij vertrekken volgende week zondag al, en ik heb mijn "probleem" voorgelegd, dat ik het niet aandurfde ze naar Nederland te laten versturen, zo kort dag.
Ik werd ontzettend vriendelijk geholpen, "der Uwe" :wink: zei te gaan proberen of het mogelijk zou zijn dat we ze bij servicedesk van Universal kunnen ophalen, hij zou binnen een halfuur terug bellen. En dat deed hij, we kunnen ze daar inderdaad ophalen. We moeten natuurlijk afwachten of dat allemaal goed uitpakt, maar daar ga ik wel van uit.
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Hai Carin, dat is super service zeg van Attraction tickets :thumbup:
Jullie gaan volgende week al?
Heel veel plezier gewenst, ben erg benieuwd hoe een villa jullie gaat bevallen.
Ik ga jullie volgen!
Groetjes,
Anita
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Zeker super service, een website om te onthouden, vanmorgen kreeg ik nog even een bevestiging per e-mail van hetgeen ik gisteren met ze afgesproken had.
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

We tellen af .....
Met nog een weekje te gaan tot onze Florida vakantie heb ik een kleine update geplaatst op ons weblog
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Inmiddels zijn we in Florida aangekomen en genieten volop. Het is hier fantastisch!
Wie ons volgen wil, ons weblog is http://villavacationflorida2010.blogspot.com/
Groetjes,
Anita
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Wij genieten al 2 weken in de Sunshine state. We hebben de Disney parken bezocht en deze week staan Universal studios en Seaworld nog op het programma. Gisteren hebben we Islands of Adventure bezocht. Het blog Florida 2010 is bijgewerkt tot en met 23 augustus.
Groetjes,
Anita
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Het laatste stukje heb ik aan de weblog toegevoegd.
Nogmaals dank voor het meelezen en alle leuke berichtjes per mail of het blog :thumbup:
Groetjes,
Anita
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer