Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tips Miami

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
dieter
Amerikakenner

tips Miami

Bericht door dieter »

We gaan in augustus voor de 2e keer naar Florida. (3e keer naar de States)
Vorige keer zijn we in de buurt van Orlando gebleven, maar dit jaar willen we ook enkele dagen Miami doen.
Heeft er iemand enkele leuke tips (we zijn met 2 kids van 6 en 11)
Alvast bedankt
Dutch
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dutch »

Ik raad je aan om het politie museum te bezoeken. Het is niet al te groot, maar wel indrukwekkend. En als het nog bestaat, dan 's avonds naar Wet Willies op de Ocean Drive in Miami Beach. Meer weet ik niet, want dat is al 12 jaar geleden :(
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Hoi Dieter

Off-topic voor Orlando.
In de buurt van the Orangeblossom Trail, d.i. een lange weg in Kissimee is een kleine aligatorfarm waar shows enzo worden gegeven. Verder zijn er nog wat andere dieren. Er waren toen best veel gezinnen met kinderen dus dat moet lukken. Ik weet niet meer de naam ervan, maar er zijn best brochures enzo van te vinden bij de motels. Je herkent het want er staat een grote alligator aan de kant van de weg.
Het is wel een aantal jaren geleden, dus het kan best zijn dat het er niet meer is.
Topic voor Miami, het welbekende Parrot Jungle schijnt heel leuk te zijn. Bij de Mall bij de haven, waar er Disneyfiguren op de toegangspoort staan is het ook heel leuk en je kan er boottochtjes doen op o.a. glasboten.
Groetjes, Nel
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hallo Dieter
Na Orlando vallen alle andere steden in het niet, zo ook Miami. Net als elke grote stad heeft het een aantal Attracties zoals het strand, het Art Deco district Bayside de Coconut Grove en het holocaust monument.Ook een wandeling en wat eten avonds op de Lincoln Road is best gezellig. Vergeleken met Orlando is Miami niet echt spectaculair zeker niet voor de kids, maar je moet er geweest zijn.
Harm
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

[Off-topic voor Orlando.
In de buurt van the Orangeblossom Trail, d.i. een lange weg in Kissimee is een kleine aligatorfarm waar shows enzo worden gegeven. Verder zijn er nog wat andere dieren. Er waren toen best veel gezinnen met kinderen dus dat moet lukken. Ik weet niet meer de naam ervan, maar er zijn best brochures enzo van te vinden bij de motels. Je herkent het want er staat een grote alligator aan de kant van de weg.
]

Dat is Gatorland http://www.gatorland.com/

Groetjes hekkie
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Ik ben nu een paar keer kort in Miami geweest en zelfs een keer 7 dagen. Ik raak er steeds enthousiaster over! Eerst was Orlando ook veruit mijn favouriet.

Een rondvaart langs Star-Island, alle sterren spotten en hun huizen zien! Bayside Marketplace zit daarbij. En dat is ook weer naast de American Airlines Arena: probeer een wedstrijd (basketbal) bij te wonen ! Echt een aanrader, ook voor kinderen!

Verder nog genoeg andere dingen, maar misschien niet zo voor kinderen.
Vanuit Miami kun je gemakkelijk de Tamiami-trail oprijden voor een boottocht door de Everglades.

En de eerste Key ligt ook op rij-afstand, weer heel anders dan Miami!
SpicyInk
Amerika-newbie

Bericht door SpicyInk »

Coral Gables (of is het Cables) is wel leuk om doorheen te rijden. Leuke huizen met veel bekende bewoners.
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

Tips voor leuke dingen in Miami zou ik ook zeggen Bayside. Gewoon leuk om door te wandelen.
Wat ook leuk is een boottocht vannuit de haven van Miami. Vooral rond zonsondergang erg mooi. Je vaart uit bij daglicht en je vaart net de haven uit. Na uur ofzo draai je om en vaar je weer terug. Als dan de zon net ondergaat heb je prachtige sunset over Miami.

Verder heeft de 'stad' Miami niet zo gek veel plekken die ik weet. Als ik aanneem dat jullie een auto tot jullie beschikking hebben zou ik zeggen:

Mijn favoriet:
Butterflyworld, net voorbij Ft Lauderdale. Heel mooi vlinderpark waar de vlinders echt constant om je heen vliegen.

Verder:
Everglades Nat. Park. Een rechte weg in de everglades, maar je ziet van alles. Alligators liggen vrij op een paar meter van je vandaan. Schildpadden en allerlei vogels.
Daarna neem je nog een ritje op een propellorboot, waarmee met een flinke snelheid over de everglades vaart/vliegt.
Flamingo Gardens. Mooi park om rond te wandelen. Veel mooie planten, en bomen en dieren.

Om je een beter idee te geven, kan je wat foto's bekijken op mijn website:
http://www.bovenkerk.nl/gallery/familiebezoek

Succes en veel plezier!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer