Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route van Miami Airport naar Naples
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
route van Miami Airport naar Naples
Ik vlieg tweede kerstdag met mijn familie (7 personen waaronder oma) naar Florida voor 9 dagen vakantie.
Onze eerste overnachting is vlakbij Miami Airport (komen eind van de middag aan).
De volgende dag gaan we naar Naples waar we voor drie dagen een villa hebben gehuurd. Nu heb ik de volgende route bedacht: van Miami naar Lake Okeechobee (de 27) en dan naar de kust via de 80, Fort Myers en daarna Sanibel Island en Captiva Island op te rijden daar te lunchen en dan naar Naples te rijden. Google geeft aan dat het ongeveer 244 mile is, bijna 6 uur rijden.
Is dit een leuke route, vooral dat stuk bovenlangs het Lake? Of kunnen we beter de 93 pakken naar de kust?
En is het te doen om de eilanden op te rijden alleen maar voor een beetje uitwaaien en lekker lunchen?
Bedankt vast voor de tips,
groet, Lauren
Onze eerste overnachting is vlakbij Miami Airport (komen eind van de middag aan).
De volgende dag gaan we naar Naples waar we voor drie dagen een villa hebben gehuurd. Nu heb ik de volgende route bedacht: van Miami naar Lake Okeechobee (de 27) en dan naar de kust via de 80, Fort Myers en daarna Sanibel Island en Captiva Island op te rijden daar te lunchen en dan naar Naples te rijden. Google geeft aan dat het ongeveer 244 mile is, bijna 6 uur rijden.
Is dit een leuke route, vooral dat stuk bovenlangs het Lake? Of kunnen we beter de 93 pakken naar de kust?
En is het te doen om de eilanden op te rijden alleen maar voor een beetje uitwaaien en lekker lunchen?
Bedankt vast voor de tips,
groet, Lauren
Re: route van Miami Airport naar Naples
Lauren
Ik heb zowel boven als onderlangs Lake Okeechobee gereden en kan je vertellen dat het geen bijzondere wegen zijn om te rijden. Een wat saaie route.
Ik heb zowel boven als onderlangs Lake Okeechobee gereden en kan je vertellen dat het geen bijzondere wegen zijn om te rijden. Een wat saaie route.
Waarom geen nacht in Miami en dan overdag nog Miami Beach en Bayside doen? Daarna via de I75 in een paar uurtjes rijden naar Naples. En vandaar naar Ft Myers en Sanibel. Dat is niet zo ver van Naples.
Het voordeel is dan ook dat je nog de mogelijkheid hebt om de Everglades te bezoeken.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dank voor jullie reacties. We gaan na de drie dagen Naples nog uitgebreid naar de Everglades en 4 nachten naar Miami. Dus dat komt wel goed!
Groet, Lauren
Groet, Lauren
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht