Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Parken in Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Tinsjo
Amerika-ontdekker

Parken in Orlando

Bericht door Tinsjo »

Ik weet er is hier al veel over geschreven, maar ik kom er voor mezelf niet echt uit. Volgend jaar april gaan we 3 weken naar Florida en verblijven we 3 dagen in Orlando. Natuurlijk willen we een aantal parken zien, alleen zijn we niet zo van de achtbanen enz. We zijn met z'n twee en hebben geen kinderen mee. Nu hadden we zelf de volgende parken uitgekozen: Seaworld, Magic Kingdom en Animal Kingdom. Ik heb al op de sites van de betreffende parken gekeken, maar kan moeilijk vinden wat ik zoek. Kan je bv voor Walt Disney een ticket kopen, waarbij je 2 parken bezoekt, of moet je voor beide parken een ticket kopen. Kan je als je het park verlaat 's avonds bv terugkomen voor het vuurwerk? Of kan je je de hele dag daar vermaken en dus in het park blijven voor het vuurwerk. En is het goedkoper om de kaarten online te kopen of kunnen we dat gewoon bij de ingang doen? Ik weet niet hoe druk het in april is, wij zijn rond 21 april in Orlando, maar is het dan ook nodig om een "snelle" pas te kopen, waarbij je niet zolang in de rij hoeft te staan? Een heleboel vragen, maar ik hoop dat iemand me een beetje op weg kan helpen....
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Parken in Orlando

Bericht door Njit »

Veel vragen in 1 post. Alle ins en outs wta betreft Disney Tickets worden hier beantwoord: http://allears.net/pl/ticket.htm (het is een hele wetenschap :) )

Zal ze proberen ze kort te beantwoorden:

1. Disney bied meerdaagse tickets aan (tot maximaal 21 dagen). Het basis ticket heet Magic Your Way Base:

Magic Your Way Base Ticket
Voor het aantal dagen van de ticket toegang de volgende parken (één park per dag):

Magic Kingdom® Park
Epcot®
Disney's Hollywood Studios
Disney's Animal Kingdom® Theme Park
inclusief FAST PASS

Mocht je meerdere parken op 1 dag willen bezoeken dan heb je de Hopper functie nodig. Dit is de eerste keer niet aan te raden omdat het grote parken zijn.

Er zijn nog meer opties maar die zijn voor jullie niet interessant omdat jullie er maar 3 dagen zijn.

2. Je kan het park tussendoor verlaten. Je mag hetzelfde park die dag dan weer in. Met een Hopper kun je op dezelfde dag ook naar een ander park.

3. Het is prima mogelijk om je een hele dag te vermaken in het park. Er zijn ook zat eet-gelegenheden. Animal Kingdom sluit meestal wel vroeg (1700).

4. Disney kaarten online kopen is pas voordelig vanaf 3 dagen. 1 en 2 dagen kaarten kun je het beste gewoon bij de Gate halen. Seaworld bied zelf gunstige tickets aan op hun website die je thuis kunt printen (e-tickets).

5. Disney bied geen betaalde voorkruip-pas (Fast Pass). Deze is voor elke gast gratis. Bij Seaworld kun je wel een VIP pas kopen.
Laatst gewijzigd door Njit op 26 sep 2011, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Tinsjo
Amerika-ontdekker

Re: Parken in Orlando

Bericht door Tinsjo »

Hoi Njit,

Bedankt voor je snelle en uitgebreide reactie. We zijn hiermee enorm geholpen :thumbup: . We gaan de kaarten van Seaworld via het internet bestellen en de Walt-Disney kaarten kopen we dan aan de gate. We zijn met 3 parken in 3 dagen wel zoet :-) We nemen liever een hele dag tijd voor 1 park, om alles goed te kunnen bekijken. Nogmaals dank!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer