Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nederlandse winkel in Kendall, Zuid Miami gevonden
-
- Amerikakenner
Nederlandse winkel in Kendall, Zuid Miami gevonden
Vandaag hebben we nog een winkel gevonden die Nederlandse artikelen verkoopt. Als je in Zuid Florida woont of voor langere tijd verblijft en je verlangt ontzettend naar Nederlandse oude of jonge kaas, drop, thee, Droste Chocolade, Haring, bitterballen, Douwe Egbers koffie, beschuit, Hero jam, Indonesische kruiden van Conimex, gevulde speculaas, Venz hageslag, enz. Dat moet je een keer naar Saskia's Dutch Store gaan in Miami. Het adres is 9820, S.W. 77 Avenue. Miami Florida. Tel 305 595 8009.
Click here om te zien waar het is.
Wij hebben gisteren alleen oude kaas en gevulde speculaas meegenomen, maar ik ga zeker een keer terug om wat lekkers te halen als ik in de buurt ben.
Click here om te zien waar het is.
Wij hebben gisteren alleen oude kaas en gevulde speculaas meegenomen, maar ik ga zeker een keer terug om wat lekkers te halen als ik in de buurt ben.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 6676 Weergaves
-
Laatste bericht door Caatje79
-
- 1 Reacties