Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Orlando in je eentje
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Orlando in je eentje
In vervolg op mijn topic "dagtrips vanuit Miami" hier nog een vraag:
ik wil graag eens de pretparken in Orlando bezoeken, maar eigenlijk vrees ik dat dit helemaal niet leuk is om alleen te gaan doen.
Nou weet ik niet of er mensen zijn hier die ook wel eens alleen in Orlando hebben gezeten. Is dat leuk of is het toch echt een plaats waar je het beste af bent met gezelschap om je heen?
ik wil graag eens de pretparken in Orlando bezoeken, maar eigenlijk vrees ik dat dit helemaal niet leuk is om alleen te gaan doen.
Nou weet ik niet of er mensen zijn hier die ook wel eens alleen in Orlando hebben gezeten. Is dat leuk of is het toch echt een plaats waar je het beste af bent met gezelschap om je heen?
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Orlando in je eentje
Ik ben nooit in Orlando geweest, maar ben wel vorig jaar voor het eerst in mijn uppie in een pretpark geweest. Op zich was het best te doen, maar persoonlijk vind ikhet toch leuker om ieand "bij me te hebben". natuurlijk kun je wel met mensen in de rij kletsen enzo,m aar vooral tijdens het eten/drinken/terrasje pikken voelde ik me erg alleen......ik ben alleen gegaan omdat er toen niemand was die meekon en wilde, maar een volgende keer zou ik niet meer zo snel alleen gaan......maar dan ben ik ook echt een gezelschapsmens...Iris_1982 schreef:In vervolg op mijn topic "dagtrips vanuit Miami" hier nog een vraag:
Groetjes, Jolanda
-
- Amerikakenner
Ligt eraan
Waar je voor gaat ? Als je van al die zgn RIDES houdt, kun je daar alleen ook prima van genieten.
En waarom zoek je niet een companion eerst via internet die ook die kant op gaat ?
OF zoek een Bed en Breakfast in de buurt en misshien kom je daar vanzelf wel andere mensen tegen die mee willen gaan ? Of een Youth Hostel of zo ?
En waarom zoek je niet een companion eerst via internet die ook die kant op gaat ?
OF zoek een Bed en Breakfast in de buurt en misshien kom je daar vanzelf wel andere mensen tegen die mee willen gaan ? Of een Youth Hostel of zo ?
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerikakenner
Dagtrip
Om Orlando als dagtrip te doen vanuit Miami is wel erg zwaar.
Tis minimaal 4,5 uur rijden vanuit Miami en dan s'avonds weer terug of zo ?
Ik zou met de bus gaan of zo ( Greyhound) en dan minimaal een paar dagen daar blijven .
Tis minimaal 4,5 uur rijden vanuit Miami en dan s'avonds weer terug of zo ?
Ik zou met de bus gaan of zo ( Greyhound) en dan minimaal een paar dagen daar blijven .
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
de pretparken zijn allemaal wel leuk om te doen,alleen zit je met het probleem dat je in je uppie bent.
in de attracties is het geen probleem omdat er vaak meerdere persoon in een keer gebruik maken van een ride of iets dergelijks, bootjes auto's,
parades en shows kun je ook heel goed alleen zien,en 1 voordeel je krijgt geen ruzie wie ergens in wil en wie niet. :hilarious:
maar goed het is wel lastig want de leuke dingen kun je op dat moment met niemand delen.
maar ga je voor vermaak ,er is geen gebrek aan pretparken.
erika
in de attracties is het geen probleem omdat er vaak meerdere persoon in een keer gebruik maken van een ride of iets dergelijks, bootjes auto's,
parades en shows kun je ook heel goed alleen zien,en 1 voordeel je krijgt geen ruzie wie ergens in wil en wie niet. :hilarious:
maar goed het is wel lastig want de leuke dingen kun je op dat moment met niemand delen.
maar ga je voor vermaak ,er is geen gebrek aan pretparken.
erika
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Ik ben verschillende keren in Orlando geweest, maar nooit alleen. Zorg dat je een hotel hebt met een shuttle service busje, zodat die je overal naartoe kan brengen. In de parken zijn zoveel mensen dat je echt niet het gevoel hebt dat je in je eentje bent. Bij sommige hotels hebben ze ook dagtrips naar de Everglades en de NASA. Je gaat daar dan met een bus naartoe, die 's morgens gewoon bij verschillende hotels langsrijdt om mensen op te halen.
Informeer eens bij een reisbureau naar de mogelijkheden. Naar mijn idee is Orlando goed te doen in je eentje als je centraal gaat zitten met je hotel en het is er naar mijn idee best veilig.
Informeer eens bij een reisbureau naar de mogelijkheden. Naar mijn idee is Orlando goed te doen in je eentje als je centraal gaat zitten met je hotel en het is er naar mijn idee best veilig.
Bijkomend voordeel: je kan overal de single line nemen en dan moet je veel minder lang wachten 
Ik denk dat een pretpark niet minder "eenzaam" is dan een andere dag op een reis die je alleen maakt.
En inderdaad, in de wachtrijen enzo raak je wel makkelijk aan de praat.
Hehe ik krijg er alweer zin in, als ik het geld had ging ik met je mee
Maar dit zit er voorlopig even niet in, ben vorig jaar nog van New York naar Florida gereisd

Ik denk dat een pretpark niet minder "eenzaam" is dan een andere dag op een reis die je alleen maakt.
En inderdaad, in de wachtrijen enzo raak je wel makkelijk aan de praat.
Hehe ik krijg er alweer zin in, als ik het geld had ging ik met je mee

Maar dit zit er voorlopig even niet in, ben vorig jaar nog van New York naar Florida gereisd

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1960 Weergaves
-
Laatste bericht door ADE01
-
- 4 Reacties