Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
alligatorfarm/airboat tour
alligatorfarm/airboat tour
Hallo,
Ik heb 2 vraagjes. Ik heb gelezen dat er meerdere alligatorfarms in Florida zijn. Welke is het mooist. Aangezien wij een rondreis maken, zijn er meerder opties voor ons mogelijk.
Ook willen we nog graag een tochtje met een airboat maken. Ik ga er vanuit dat dat alleen kan bij de Everglades. Klopt dat? Nu verblijven we aan het eind van onze reis een aantal dagen op Sanibel Island. Is het vanuit daar mogelijk om een dagtripje naar de Everglades te maken? En waar kunnen we dan het beste zo'n tour maken?
Alvast dank voor de reacties!
Misschien handig om te vermelden waar we verblijven tijdens onze reis
Miami
Key West
Key Largo
Cocoa Beach
St. Augustine
Orlando
St. Pete Beach
Sanibel Island
Miami
Ik heb 2 vraagjes. Ik heb gelezen dat er meerdere alligatorfarms in Florida zijn. Welke is het mooist. Aangezien wij een rondreis maken, zijn er meerder opties voor ons mogelijk.
Ook willen we nog graag een tochtje met een airboat maken. Ik ga er vanuit dat dat alleen kan bij de Everglades. Klopt dat? Nu verblijven we aan het eind van onze reis een aantal dagen op Sanibel Island. Is het vanuit daar mogelijk om een dagtripje naar de Everglades te maken? En waar kunnen we dan het beste zo'n tour maken?
Alvast dank voor de reacties!
Misschien handig om te vermelden waar we verblijven tijdens onze reis
Miami
Key West
Key Largo
Cocoa Beach
St. Augustine
Orlando
St. Pete Beach
Sanibel Island
Miami
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: alligatorfarm/airboat tour
Als je vanuit daar de Tamiami highway pakt, dan liggen er richting Miami een redelijk aantal rederijen. Ook wat verder bij homestead (daar zit iig een hele grote farm waar je ook met de airboat tour meekunt) kun je er pakken. Ik heb geen idee welke de beste is. Ik weet eigenlijk niet eens meer bij welke ik op die route geweest ben, maar daar stelde de farm niets voor. Het theatertje waar ze wat beesten tonen (krokodil, schorpioen, stinkdier, wasbeer) was leuk om een keer gezien te hebben en alleen de airboat kon mij echt heel goed bekoren. Je moet wel geluk hebben of je veel ziet trouwens, maar je komt altijd wel een alligator of schildpad tegen denk ik. Bij homestead ben ik alleen op een farm geweest en daar heb ik een feading frenzy van jewelste gezien, maar dan moet je weer geluk hebben dat je er op dat tijdstip bent.
Tussen Cocoa en Orlando gelegen aan de SR520 kan je hier terecht voor een airboat ride. Op zondag speelt er vaak een band, waarbij veel motorrijders aanwezig zijn. Ook kan je er eten, waaronder froglegs en alligator-bites.
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Aangezien je ook naar St. Augustine gaat, is het wellicht leuk om daar naar de Alligator Farm te gaan. Dit is geen farm zoals je in de Everglades ziet, maar een zoological park. Het is een heel uitgebreid park, waar je alle soorten krokodilachtigen ter wereld kan zien. Waaronder albino alligators, chinese alligator, black caiman, Johnston's crocodile en natuurlijk Maximo. Maar je kan er ook vele andere dieren zien, zoals een komodo dragon, lemurs, turtles, vele slangen en exotische vogels. Het is een erg indrukwekkend en heel mooi park. Er zijn dagelijkse shows en interessante exhibits. Het park doet veel onderzoek en doet ook veel voor behoud van bijna uitgestorven reptielen. Er is alleen geen airboat ride, maar je kan wel een leuke zip line maken boven een alligator lagoon!
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Bedankt voor de leuke tips!
Het park bij St. Augustine lijkt ons wel leuk. Ik denk dat we die maar bij ons lijstje opschrijven.
Voor een Airboat tour gaan we denk ik toch maar de Tamiami highway. Dat lijkt mij wel te doen vanuit Sanibel Island, toch?
Het park bij St. Augustine lijkt ons wel leuk. Ik denk dat we die maar bij ons lijstje opschrijven.

Voor een Airboat tour gaan we denk ik toch maar de Tamiami highway. Dat lijkt mij wel te doen vanuit Sanibel Island, toch?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 5509 Weergaves
-
Laatste bericht door Renate71
-
- 9 Reacties