Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
stagebezoek Miami
stagebezoek Miami
Hallo lezers,
In april ga ik 2 weken op stagebezoek in Miami. Er lopen 3 studenten van mij stage daar in een hotel.
Aangezien ik nog nooit in America geweest ben is het allemaal erg spannend voor me. Er gaat een vriendin mee en we hebben de tickets inmiddels geboekt. Maar nu komt de vraag? Ik zal daar ook moeten overnachten? De eerste nacht probeer ik te regelen via mijn studenten daar. Heeft er iemand hier tips voor een goedkoop hotel? Is het beter een hotel hier te boeken of dat op de bonnefooi te doen daar? En als ik auto wil huren kan ik dan beter hier al doen? Ik weet namelijk niet wanneer ik dat wil? Of is het gewoon goedkoper om 2 weken een auto te huren? Ik begreep dat het vaak ook duur is de auto te parkeren bij een hotel. Klopt het dat je in America betaald per hotelkamer en niet per persoon? Zoals jullie kunnen lezen ben ik echt een leek en zijn alle tips welkom. Ook zeker als het gaat over wat ik zeker gezien moet hebben daar?
Ik hoop dat iemand goede tips voor mij heeft.
Groetjes Desiree
In april ga ik 2 weken op stagebezoek in Miami. Er lopen 3 studenten van mij stage daar in een hotel.
Aangezien ik nog nooit in America geweest ben is het allemaal erg spannend voor me. Er gaat een vriendin mee en we hebben de tickets inmiddels geboekt. Maar nu komt de vraag? Ik zal daar ook moeten overnachten? De eerste nacht probeer ik te regelen via mijn studenten daar. Heeft er iemand hier tips voor een goedkoop hotel? Is het beter een hotel hier te boeken of dat op de bonnefooi te doen daar? En als ik auto wil huren kan ik dan beter hier al doen? Ik weet namelijk niet wanneer ik dat wil? Of is het gewoon goedkoper om 2 weken een auto te huren? Ik begreep dat het vaak ook duur is de auto te parkeren bij een hotel. Klopt het dat je in America betaald per hotelkamer en niet per persoon? Zoals jullie kunnen lezen ben ik echt een leek en zijn alle tips welkom. Ook zeker als het gaat over wat ik zeker gezien moet hebben daar?
Ik hoop dat iemand goede tips voor mij heeft.
Groetjes Desiree
Re: stagebezoek Miami
Miami is duur, zeker de hotels op Miami beach. Mijn ervaring tot nu toe is hoe langer je wacht met boeken, hoe minder de keuze is en de kans groot is dat je
ergens komt te zitten waar je eigenlijk niet wil. Autohuren hebben wij met onze tickets gedaan, het loont zeer zeker de moeite eens te kijken bij verschillende sites/aanbieders. De meeste hotels in Miami vragen kosten van ongeveer 10 USD per dag, kan dus ook meer of minder zijn.
ergens komt te zitten waar je eigenlijk niet wil. Autohuren hebben wij met onze tickets gedaan, het loont zeer zeker de moeite eens te kijken bij verschillende sites/aanbieders. De meeste hotels in Miami vragen kosten van ongeveer 10 USD per dag, kan dus ook meer of minder zijn.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tip: zeg bij Immigrations ab-so-luut niks over stage/internship/werkbezoek. Jij gaat gewoon op vakantie.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Hallo Desiree,
Idd bij de douane ben je gewoon op vakantie, anders laten ze je niet er in.
Je zou ook kunnen een villa huren voor die 2 weken, lekker relaxt hoor.
Auto huren kan je ofwel rechtstreeks bij autoverhuurders (Alamo, Hertz, Dollar, ...), of bij een broker (drive-usa.de, eautohur.com, sunnycars.nl, ...).
Idd in de USA betaal je per kamer in de hotels, je kan ook dikwijls mooie deals doen met Hotwire of Priceline om een hotelkamer te huren.
Veel info kan je ook vinden bij het FloridaForum.
Veel reis- en planplezier.
Idd bij de douane ben je gewoon op vakantie, anders laten ze je niet er in.
Je zou ook kunnen een villa huren voor die 2 weken, lekker relaxt hoor.
Auto huren kan je ofwel rechtstreeks bij autoverhuurders (Alamo, Hertz, Dollar, ...), of bij een broker (drive-usa.de, eautohur.com, sunnycars.nl, ...).
Idd in de USA betaal je per kamer in de hotels, je kan ook dikwijls mooie deals doen met Hotwire of Priceline om een hotelkamer te huren.
Veel info kan je ook vinden bij het FloridaForum.
Veel reis- en planplezier.
Als het niet te veel mag kosten is dit misschien iets voor je?
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Als je een auto wilt huren, kun je dit het beste vanuit NL doen. Zie topic autohuur voor bedrijven waar je het beste/goedkoopste kunt huren.
Qua betaald parkeren zou je vast wat research kunnen doen want er zijn ook hotels waar je niet of weinig hoeft te betalen.
Qua betaald parkeren zou je vast wat research kunnen doen want er zijn ook hotels waar je niet of weinig hoeft te betalen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties. Hier kan ik echt iets mee.
Misschien een domme vraag maar is er een echt een probleem als ik bij de douane vertel dat ik voor een stagebezoek kom?
Ik neem aan dat dit toch gewoon normaal is?
Ik plak er ook een week vakantie aan vast dus daar kom ik ook voor maar, ik schrik een beetje van jullie reacties.
Groetjes Desiree
Bedankt voor jullie reacties. Hier kan ik echt iets mee.
Misschien een domme vraag maar is er een echt een probleem als ik bij de douane vertel dat ik voor een stagebezoek kom?
Ik neem aan dat dit toch gewoon normaal is?
Ik plak er ook een week vakantie aan vast dus daar kom ik ook voor maar, ik schrik een beetje van jullie reacties.
Groetjes Desiree
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Neen, dat is niet normaal. Een stagebezoek is werk. Jij hebt geen visum om werk te doen, dus dat kan betwisting oproepen, en men kan beslutien dat jij het land niet in mag. Aangezien je geen visum hebt, mag je dat niet eens betwisten. Dus zetten ze je op de eerst mogelijke vlucht terug naar huis, op jouw kosten. Je mag ondertussen de luchthaven niet verlaten.
(Visa WAIVER Progam wil dus zeggen dat jij er bewust voor kiest om geen visum aan te vragen. Wat ook normaal is als je gewoon een toerist bent die 2 weken vakantie gaat hebben in Amerika)
Parkeren bij hotel: als ze nogal veel aanrekenen $30/dag of zo, google dan eens naar openbare parkeerplaatsen vlak bij het hotel. Je kan soms iets vinden voor bijvoorbeeld $13/dag op minder dan 100m van het hotel. Kijk wel uit in welke buurt je zit, de hotelparking is relatief veilig.
(Visa WAIVER Progam wil dus zeggen dat jij er bewust voor kiest om geen visum aan te vragen. Wat ook normaal is als je gewoon een toerist bent die 2 weken vakantie gaat hebben in Amerika)
Parkeren bij hotel: als ze nogal veel aanrekenen $30/dag of zo, google dan eens naar openbare parkeerplaatsen vlak bij het hotel. Je kan soms iets vinden voor bijvoorbeeld $13/dag op minder dan 100m van het hotel. Kijk wel uit in welke buurt je zit, de hotelparking is relatief veilig.
Elke
Bepaalde werkzaamheden zijn toegestaan onder het VWP, maar het is een grijs gebied waar je beter uit weg blijft. Persoonlijk denk ik dat het bezoeken van stagiairs onder het VWP wel is toegestaan, maar garanties zijn er niet. Je bent dus gewoon beter een toerist.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
@Desiree: Is het toevallig een Rotterdamse opleiding, waar jij les geeft?
@rivercola
Nee ik werk voor het ROC in Nijmegen.
Ik ga wijselijk zoals jullie allemaal adviseren "op vakantie".
Bedankt voor deze tip want als je dat niet weet dan zeg je gewoon dat je voor een stagebezoek komt.
Ik ben nog steeds niet uit waar ik ga verblijven dus tips blijven welkom.
Groetjes Desiree
Nee ik werk voor het ROC in Nijmegen.
Ik ga wijselijk zoals jullie allemaal adviseren "op vakantie".
Bedankt voor deze tip want als je dat niet weet dan zeg je gewoon dat je voor een stagebezoek komt.
Ik ben nog steeds niet uit waar ik ga verblijven dus tips blijven welkom.
Groetjes Desiree
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
@Desiree: mijn nichtje loopt nu stage in Miami en zij studeert in Rotterdam. Ik bedacht me dat het heel toevallig zou zijn, maar wel mogelijk! 

Wij hebben in november 2012 in Hotel Eva gezeten, ze hebben dat net verbouwd en wij zijn er enorm over te spreken. Je zit dan op collins avenue, net achter Oceans drive, op de begane grond is een brasserie waar ontbijt, lunch en diner kunnen worden genuttigd ( wij hebben daar een aantal keer ontbijt en 1 x diner op) verder is de ligging gunstig en viel de prijs mee. http://www.hotelevamiamibeach.com
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat een onzin. Ze heeft 3 studenten die stage lopen in Miami en ze komt kijken hoe het gaat. Dat mag je gerust zeggen hoor. Dat is geen werk.
Echter om ook maar enig gezeur te voorkomen zeg je gewoon dat je twee weekjes op vakantie komt.
Echter om ook maar enig gezeur te voorkomen zeg je gewoon dat je twee weekjes op vakantie komt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3073 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 4 Reacties