Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wedstrijdvraagje over Florida
Wedstrijdvraagje over Florida
Hoi
Het is alweer een tijdje geleden dat jullie van me hoorden, maar dat heeft zo wel zijn redenen, waarover ik hier niet verder uitwijd. Ik probeer op dit moment deel te nemen aan een wedstrijd en daar staat ook de volgende vraag
WEDSTRIJDVRAAG : Waarom besliste Walt Disney om zijn pretpark in Orlando op te richten ? *
Orlando heeft minder risico op orkanen
Lonen zijn er de laagste van Florida
Disney’s vrouw werd in Orlando geboren
Nr drie is uitgesloten want zijn vrouw kwam uit Idaho. En aangezien er in Florida ook wel eens orkanen zijn, maar misschien zijn die zeldzaam in Orlando, denk ik dat het tweede antwoord het goeie is. Kan iemand mij verder op weg helpen ?
Ik zou jullie erg dankbaar zijn.
Groetjes Dummy
Het is alweer een tijdje geleden dat jullie van me hoorden, maar dat heeft zo wel zijn redenen, waarover ik hier niet verder uitwijd. Ik probeer op dit moment deel te nemen aan een wedstrijd en daar staat ook de volgende vraag
WEDSTRIJDVRAAG : Waarom besliste Walt Disney om zijn pretpark in Orlando op te richten ? *
Nr drie is uitgesloten want zijn vrouw kwam uit Idaho. En aangezien er in Florida ook wel eens orkanen zijn, maar misschien zijn die zeldzaam in Orlando, denk ik dat het tweede antwoord het goeie is. Kan iemand mij verder op weg helpen ?
Ik zou jullie erg dankbaar zijn.
Groetjes Dummy
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
orkanen of tropische stormen komen in florida wel voor ,maar ik denk dat het inderdaad met de kosten te maken heeft.
disney had al heel veel land in florida aangekocht zonder dat de mensen er achter waren wat zijn bedoeling was.
gebeurde allemaal onder andere namen,en voor de liefhebbers van disney,heel veel van de namen kun je terug vinden op de ramen op de eerste verdieping van de gebouwen in mainstreet usa in de disneyparken.
een leuk geintje maar je moet het maar weten.
gr erika
disney had al heel veel land in florida aangekocht zonder dat de mensen er achter waren wat zijn bedoeling was.
gebeurde allemaal onder andere namen,en voor de liefhebbers van disney,heel veel van de namen kun je terug vinden op de ramen op de eerste verdieping van de gebouwen in mainstreet usa in de disneyparken.
een leuk geintje maar je moet het maar weten.
gr erika
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Wedstrijdvraagje over Florida
Als ik hier zo lees dan is het weer de belangrijkste factor: http://www.disneyworldtrivia.com/trivia/wdwhistory.phpDummy schreef:WEDSTRIJDVRAAG : Waarom besliste Walt Disney om zijn pretpark in Orlando op te richten ? *
En in Orlando was er goedkoop land te krijgen...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Wedstrijdvraagje over Florida
Dat heb ik ook altijd begrepen, volgens mij heb ik dat gehoord bij een rondleiding in 1 van de Disneyparken. Het schoot me te binnen als 1e antwoord toen ik de vraag las, maar omdat het antwoord er niet bij stond ging ik aan mezelf twijfelen......Njit schreef:En in Orlando was er goedkoop land te krijgen...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerikakenner
Laagste lonen
Ondanks dat Florida een van de duurste staten van de VS aan het worden is heeft men nog steeds gemiddeld erg lage salarissen tov andere staten in dit land.
Zelfs in Miami zijn de salarissen vrij laag, terwijl je geen flat meer vindt om te huren onder de $ 1250 per maand.
C'est la vie ici !
Zelfs in Miami zijn de salarissen vrij laag, terwijl je geen flat meer vindt om te huren onder de $ 1250 per maand.
C'est la vie ici !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 6344 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 6 Reacties