Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
dagje clearwater beach
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
dagje clearwater beach
Tijdens onze vakantie willen wij graag met onze meiden (2 en 0) een dagje vanuit Orlando naar clearwater beach. Hierover heb ik een paar vragen, hoop dat iemand me kan helpen
-kun je makkelijk parkeren dichtbij het strand
-kun je strandstoelen/parasols huren
-heeft iemand nog goede tips om met kleine kinderen te doen?
bedankt alvast
-kun je makkelijk parkeren dichtbij het strand
-kun je strandstoelen/parasols huren
-heeft iemand nog goede tips om met kleine kinderen te doen?
bedankt alvast
Re: dagje clearwater beach
Anna Maria Island vinden wij een mooi rustig strand waar je dicht bij kunt parkeren.
Veel plezier weer.
Veel plezier weer.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Bij Clearwater Beach kun je direct bij het strand parkeren, wel betalen. En ja, je kunt er ook stoelen en parasols huren.
Sorry, geen tips voor kinderen.
Sorry, geen tips voor kinderen.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
We zijn vorig jaar een dagje vanuit Orlando naar Clearwater Beach gereden.
Houd rekening met een reistijd van +/- 2 uur.
Parkeren kun je direct aan het strand.
Ik persoonlijk vond er niet zoveel aan, zeker niet als je het vergelijkt met de prachtige zandstranden in bijvoorbeeld Frankrijk.
Dit jaar gaan we denk ik eens de stranden aan de Space Coast bekijken, is dan wel Atlantische Kust ipv Golf van Mexico, maar die moeten ook mooi zijn...
Houd rekening met een reistijd van +/- 2 uur.
Parkeren kun je direct aan het strand.
Ik persoonlijk vond er niet zoveel aan, zeker niet als je het vergelijkt met de prachtige zandstranden in bijvoorbeeld Frankrijk.
Dit jaar gaan we denk ik eens de stranden aan de Space Coast bekijken, is dan wel Atlantische Kust ipv Golf van Mexico, maar die moeten ook mooi zijn...
Cocoa beach langs de Atlantic is dichterbij Orlando en heeft ook mooie stranden en een pier. Je kan er ook strandstoelen en een parasol huren bv voor de Tower van de lokale Best Western.
Dat is wel zo, alleen is de zee veel ruwer dan de golf van Mexico ivm de atlantische golfslag. Met kinderen van die leeftijd zou ikzelf opteren voor de westkant van Florida.Yeehaw schreef:Cocoa beach langs de Atlantic is dichterbij Orlando en heeft ook mooie stranden en een pier. Je kan er ook strandstoelen en een parasol huren bv voor de Tower van de lokale Best Western.
Meestal wel idd maar ook aan de Gulf hebben we behoorlijk wat hoge golven gezien maar minder dan aan de Atlantic coast. North Beach in Clearwater is gewoonlijk wat rustiger en er zijn ook parasols en stoelen te huur. Het weekend is een stuk drukker zoals gewoonlijk.
Parkeren is 16$ voor een dagje. Strandstoelen en parasol/cabanas kan je huren. Ik raad je echter aan om ze bij wallmart of walgreens te halen. Voor 2 stoelen en een parasol betaal je 25$ op het strand. Voor elke extra stoel betaal je nog eens 7$.
De zonsondergang is er bizar mooi en als je geluk hebt zwemmen er in de avond dolfijnen langs het strand.
De zonsondergang is er bizar mooi en als je geluk hebt zwemmen er in de avond dolfijnen langs het strand.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Tsja wij twijfelen ook om ze bij de Wal Mart te kopen, aan de andere kant... ook daar is het niet goedkoop voor 2 stoelen en een parasol!

Op elke reis naar de USA kopen we 2 stoeltjes en een parasol. Daar zijn we totaal zo''n $ 50,-- aan kwijt.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Bij de wal mart dan? Ik heb even op de website gekeken namelijk, vond het nog tamelijk duur worden!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht