Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

dolfijnentrip Key West/ Clearwater beach & prijsverschil

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
jollyjuut
Amerika-ontdekker

dolfijnentrip Key West/ Clearwater beach & prijsverschil

Bericht door jollyjuut »

Wij gaan deze week al richting Florida, een korte trip - met 1 nacht Key West en andere plekken. We willen Key West toch graag gezien hebben - vast ook leuk met het Fantasy Fest..
Wie heeft er op beide plekken eens een dolfijnentrip gedaan ( Key West en Clearwater beach).

Het valt me op dat het prijsverschil zo groot is ( b.v. Little Toot Clearwater beach $20,- en dolphin watch Key West $85,-)
Is het in Key West zoveel mooier of beter het geld besparen en gewoon een korte tour doen in Clearwater beach ( Iemand voor Key West of andere Keys onderweg naar of van Key West misschien nog andere tips - ook is in die periode nog het Fantasy fest - volgende week)
Wel is het ook een verschil van tijd ( Clearwater ong. 1,5 uur en Key West 4 uur - maar als we in 1,5 uur ook veel dolfijnen zien is dat ook voldoende, dan vind ik het prijsverschil wel erg groot) We hebben overigens al vaker dolfijnentrips gedaan, maar het blijft toch leuk ( Zanzibar het mooist, hier mocht je gewoon het water in springen vanaf een klein bootje, Thailand Lovina ook veel dolfijnen gezien en ook in Egypte, bij toeval bij een snorkeltrip)
Iemand ervaringen met deze dolfijnentrips?
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: dolfijnentrip Key West/ Clearwater beach & prijsverschil

Bericht door Annie »

Over 6 weken hopen we ervaring te hebben, we hebben wel een Groupon voucher gekocht voor een Dolphintour in Clearwater
SATO
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SATO »

Hoi Annie, hoe was het? Graag hoor/lees ik je ervaringen !
SNDBoer
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SNDBoer »

Hoi Annie & Jollyjuut

Ook ik ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen wij gaan namelijk in april rondje Florida doen.
frans&esmé
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door frans&esmé »

ik (wij) ben ook heel nieuwsgierig wij gaan ook die kant over 8 mnd misschien iets voor ons :D
Afbeelding
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik was verkeerd wij hebben de Dolphinwatch vanuit Naples gedaan.
Het stelde eigenlijk niet zo heel veel voor, we bleven voornamelijk in de baai en voerden langs alle duren huizen die daar staan en de gids vertelde er het een en ander over
De boot ging net even buitengaats maar keerde vrij vlug weer om, was ook helemaal niet geschikt om op groot water te varen.
We hebben wel een paar dolfijnen gezien, die zwommen mee met de boot.
Met een Grouponvoucher is het niet duur, maar de volle prijs zou ik er zeker niet voor betalen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer