Ik en mijn verloofde zijn momenteel druk bezig met het plannen van onze huwelijksreis in september 2014.
Aangezien we beiden enorm grote Disney fans zijn lijkt Orlando en omstreken ons de ideale keuze.
We zouden een hoop pretparken willen doen en daarna nog een dag of 10 verdelen over cultuur, natuur en strand, met de nadruk op het laatste (het is tenslotte onze honeymoon

We hebben beiden al een hoop websites afgesurft met kant en klare self-drives maar het lijkt me een pak voordeliger (en leuker qua eindresultaat) om de reis zelf in elkaar te steken.
We zijn trouwens beiden Amerika-newbies. Ik ben enkel 5 dagen in NYC geweest en zij heeft 6 maanden op Curacao gewoond maar buiten dat zijn we beiden nog niet uit Europa geweest.
Momenteel hebben we 2 schema's die uiteraard nog voor wijziging open staan:
Qua data zouden we willen vertrekken in de eerste week van september, ik heb als voorbeeld 02/09 als vertrekdag genomen.
02/09: Brussel/Amsterdam - Miami
03/09: Miami
04/09: Miami
05/09: Miami - Fort Lauderdale
06/09: Fort Lauderdale - Cocoa Beach (Kennedy Space Center)
07/09: Cocoa Beach - Orlando
08/09: Orlando (Disney)
09/09: Orlando (Disney)
10/09: Orlando (Disney)
11/09: Orlando (Disney)
12/09: Orlando (Seaworld)
13/09: Orlando (Universal Studios)
14/09: Orlando (Universal Island)
15/09: Orlando - Sarasota (eventueel Bush Gardens)
16/09: Sarasota - Fort Myers
17/09: Fort Myers - Keys (hoeft niet per se Key West te zijn)
18/09: Keys
19/09: Keys - Miami - Brussel/Amsterdam
OF
02/09: Brussel/Amsterdam - Orlando
03/09: Orlando (Disney)
04/09: Orlando (Disney)
05/09: Orlando (Disney)
06/09: Orlando (Disney)
07/09: Orlando (Seaworld)
08/09: Orlando (Universal Studios)
09/09: Orlando (Universal Island)
10/09: Orlando - Cocoa Beach (eventueel Kennedy Space Center)
11/09: Cocoa Beach - Miami (tussenstop in bv. Fort Lauderdale)
12/09: Miami
13/09: Miami - Keys
14/09: Keys
15/09: Keys - Fort Myers (tussenstop in Everglades)
16/09: Fort Myers
17/09: Fort Myers - Sarasota
18/09: Sarasota
19/09: Sarasota - Orlando - Brussel/Amsterdam
Qua vertrekluchthaven (Brussel of Amsterdam) gaan we gewoon bekijken waar we de goedkoopste vlucht voor kunnen vinden.
Afhankelijk van de prijs zouden we graag nog een iets langere strandvakantie hebben aan het eind. Hiervoor zouden we eventueel een Universal park laten vallen of een dag Disney (naar het schijn zou Disney Studio's weinig verschillen met de versie in Parijs)
Ik heb het gevoel dat we wat veel hooi op ons vork nemen (die pretparkweek lijkt me moordend) maar we zitten met een once in a lifetime gevoel waardoor we vreselijk veel willen zien en beleven.
Is dit haalbaar? Wat zouden we best wijzigen? Indien mensen trouwens tips hebben qua hotels zijn die ook altijd mooi meegenomen.
Alvast bedankt voor de reacties!