Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Aanraders hotels Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Aanraders hotels Florida

Bericht door Bjorn »

Hey iedereen
Welke hotels kunnen jullie me aanbevelen in Orlando, Keys, Miami en omgeving Naples?
Alvast bedankt.
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
novw
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door novw »

hm... wat wil je betalen ? Heb je voorkeuren ? Keten ? Private ?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

En heb je een voorkeur voor Disney (Kissimmee) of Universal (International Drive) in Orlando?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Wij hebben op Key west geslapen in een heel mooie lodge. Het is wel wat duurder maar de tuin is prachtig en wij hebben heerlijk genoten in de jacuzzi. De sfeer was hier goed en het was ongeveer 10 minuten lopen van de atrracties. Het nadeel was wel dat de auto een blok verder geparkeerd moest worden maar dat was wel gratis.
http://www.eatonlodge.com/

De rest van de vakantie hebben we in motel8 en Days inn geslapen die allemaal goed waren. En niet geheel onbelangrijk ook beter betaalbaar. (gemiddeld rond de $ 60)
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Meer info please
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
shabster
Amerika-ontdekker

Re: Aanraders hotels Florida

Bericht door shabster »

Bjorn schreef:Hey iedereen
Welke hotels kunnen jullie me aanbevelen in Orlando, Keys, Miami en omgeving Naples?
Alvast bedankt.
In Orlando hebben wij zelf alleen in Kissimee gezeten. Daar zitten op de 192 een hoop goedkope, goede en schone hotels. Wij hebben afgelopen jaar in Howard Johnson gezeten voor $38,- per nacht! Superleuk hotelletje, heel simpel maar schoon met een kinderzwembad en een jacuzi :-) Ik mis het alweer...

Op de Keys zijn we in een dag op en neer geweest vanuit Miami beach (14 uur rijden met een tussenstop bij Dunkin Donuts op Key West). Daar hebben we dus niet geslapen.

Miami: ga in ieder geval NIET naar Days Inn. Deze hotelketen is bijna net zo goedkoop als Howard Johnson, maar lang niet zo schoon en de service was toen niet al te goed. Wat WEL erg goed is - eigenlijk overal - is Best Western. Ontzettend leuk, schoon, mooi, zwembad... en niet te belachelijk duur.

Naples: DEFINATELY Best Western. En neem hier een suite (was maar $89,- per nacht). Je hebt dan een slaapkamer, woonkamer, balkon met uitzicht op een van de 3 zwembaden, een keuken, badkamer, magentron, 2 TV's.... en GIGA bedden! Echt een droom hotel!

Heel veel plezier daar!
Groetjes,
Shabster

Afbeelding
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Bedankt voor de reacties.
De hotels hoeven niet bepaald van een keten te zijn, en de prijs liefst niet hoger dan 100USD per nacht.
Greetz
Bjorn
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

shabster schreef: Naples: DEFINATELY Best Western. En neem hier een suite (was maar $89,- per nacht). Je hebt dan een slaapkamer, woonkamer, balkon met uitzicht op een van de 3 zwembaden, een keuken, badkamer, magentron, 2 TV's.... en GIGA bedden! Echt een droom hotel!
Shabster

Welke BW is dat? Volgens mij zijn er een twee of drie in Naples.

Helena
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Pascal »

Bjorn schreef:Bedankt voor de reacties.
De hotels hoeven niet bepaald van een keten te zijn, en de prijs liefst niet hoger dan 100USD per nacht.
Greetz
Bjorn
Ik weet niet of je gaat boeken op voorhand of ter plaatse, maar indien je vooraf het eea gaat boeken, kan je voor zeer schappelijk prijzen bij Jetair terecht.
Ik zat vorig jaar in een Days Inn op International Drive en ik betaalde geen 40 USD per nacht, vooraf geboekt bij Jetair. Nette kamers en met zwembad.
Ik was dan nog alleen, dus single toeslagen berekenen ze daar kennelijk ook niet.
shabster
Amerika-ontdekker

Bericht door shabster »

helena schreef:
shabster schreef: Naples: DEFINATELY Best Western. En neem hier een suite (was maar $89,- per nacht). Je hebt dan een slaapkamer, woonkamer, balkon met uitzicht op een van de 3 zwembaden, een keuken, badkamer, magentron, 2 TV's.... en GIGA bedden! Echt een droom hotel!
Shabster

Welke BW is dat? Volgens mij zijn er een twee of drie in Naples.

Helena
Hey Helena,
ja sorry - ben super slecht met het onthouden van namen, maar het s de enige in Naples met "Suites" in de naam :-) Hope that helps...

Je hebt daar ook een gratis ontbijt bij het grootste zwembad - zo reuze gezellig!
Groetjes,
Shabster

Afbeelding
Emenem
Amerikakenner

Best Western Naples Inn & Suites

Bericht door Emenem »

Ook wij hebben in Napels in het Best Western Naples Inn & Suites geslapen, was inderdaad een geweldig hotel met mega kamers en alles er op en er aan, zeker een aanrader!
shabster
Amerika-ontdekker

Re: Best Western Naples Inn & Suites

Bericht door shabster »

MightyMaus schreef:Ook wij hebben in Napels in het Best Western Naples Inn & Suites geslapen, was inderdaad een geweldig hotel met mega kamers en alles er op en er aan, zeker een aanrader!
Aaaaaaaahhhhhhh, kijk, zo heet dat hotel inderdaad... heerlijk! En dan heb je heel vlakbij een supermarkt en een gigantische boekenwinkel waar je tot 9 of 10 uur in de avond in kunt lezen, zitten, struinen of overheerlijk koffie kunt drinken (waar je nota bene van 3 of 4 verschillende types melk kunt kiezen in je cappuccino!!!). Oh, daar wil ik weer heen. Naples is gewoon supergeweldig!
Groetjes,
Shabster

Afbeelding
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Ja of zoals wij gedaan hebben lekker naar de fishing pier lopen
(een beste wandeling) en daar dolfijnen spotten... Onvergetelijk! :P

Afbeelding
shabster
Amerika-ontdekker

Bericht door shabster »

MightyMaus schreef:Ja of zoals wij gedaan hebben lekker naar de fishing pier lopen

Afbeelding
Ha, klopt, dat hebben we ook gedaan! :) We hebben toen ook een zeekoe gezien! Gaaf beest! 8)
Groetjes,
Shabster

Afbeelding
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Bedankt voor de tips.
Ik ben er bijna helemaal uit.
Ik zoek alleen nog een leuk hotel in Miami.
Iemand tips?
Alvast bedankt.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

MightyMaus schreef:Ja of zoals wij gedaan hebben lekker naar de fishing pier lopen

Afbeelding
Jullie hebben dus ook de zelfde ervaring met Naples als wij.
Vind het er prachtig en zijn al een paar keer terug gegaan.
Als je in Naples bent, ga rond zonsondergang naar het eind van de pier, want dan komen de dolfijnen naar de branding om visjes te eten. :wink:

Het laquinta hotel ligt overigens ook gunstig gelegen in Napels.
link naar hotel

En La Quinta heeft ook nog es gratis ontbijt en is vaak aangenaam van kamerprijs.

In Orlando zijn wij in het Radisson hotel geweest
link naar hotel
Moet zeggen dat dat al weer even terug was. Maar ligging was gunstig bij de parken en heerlijk zwembad.

En in september overnachten wij in dit hotel vlak bij Miami.
link naar hotel

Zijn er in mei langs gereden en lag in een leuke buurt en veel winkels en restaurantjes er omheen. Bovendien is het een vrij nieuw hotel, wat ik zelf altijd wel als prettig ervaar. Vond ook Hallandale wel een nette buurt.
Ligt net iets boven Miami. Maar wil je echt in Miami Beach dan is dit wat verder weg.

Veel plezier in Florida.
Speakingtongues
Amerikakenner

Dat september hotel

Bericht door Speakingtongues »

in Aventura, weet je dat zeker ? Ligt tegen de snelweg en is volgens mij niet veel aan ? Oh ja er is volgens mij nog wel een golfwinkel naast but that is it ?
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ja hij ligt wel aan een verbindings weg. Maar ligt elk hotel niet aan een (snel) weg in Amerika? ;-)
We zijn toen we in mei in Florida waren wezen kijken naar een hotel in Fort Lauderdale. Lag aan het strand op de plaatjes met een prachtig zwembad. Eenmaal daar, werd er naast het hotel gebouwd en kon je met geen mogelijkheid een auto kwijt. Ja bij een parkeermeter.
Moet eerlijk zeggen dat ik Fort Lauderdale, afgezien van het strand niet echt leuk vond.
Bij dit hampton in hotel zagen we Chilis en nog meer restaurantjes en winkeltjes zitten. (Even een klein stukje door) Niet ver van het strand. En goed te berijden naar Port Everglades. Wij blijven nl. maar 1 daagje in Miami.

Enne.... vind je onderschrift wel grappig. Meen je dat ook? ha haha
paulholland
Amerika-ontdekker

Bericht door paulholland »

Iemand ervaring met Clinton South Beach in Miami?

http://www.clintonsouthbeach.com/
2001: New York
2002: Las Vegas & Hawaii
2004: New York
2006: New York, San Francisco, Yosemite, Los Angeles, Seattle, Miami & Orlando
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer