Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
advies voor huren cabrio
advies voor huren cabrio
Ik zou het leuk vinden om als verassing voor onze zoon van 14 een week een cabrio te huren.
Maar vraag me af:
* is het te doen qua ruimte achterin voor een 14 jarige. (hij is niet klein voor z'n leeftijd)
* hoe zit het met de bagage. We zullen van de luchthaven met 2 a 3 koffers reizen naar de villa. Na een week ruilen we hem om voor een suv dus terug geen probeleem meer met de bagage.
Alle advies is welkom.
Maar vraag me af:
* is het te doen qua ruimte achterin voor een 14 jarige. (hij is niet klein voor z'n leeftijd)
* hoe zit het met de bagage. We zullen van de luchthaven met 2 a 3 koffers reizen naar de villa. Na een week ruilen we hem om voor een suv dus terug geen probeleem meer met de bagage.
Alle advies is welkom.
Status plannen voor vakantie 2019 Oostkust USA/Canada
vakantie Mei/juni 2018; 4 weken relaxen in Florida
via face book: Van Bilsen goes USA
geef een like en je blijft op de hoogte van onze avonturen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: advies voor huren cabrio
Het zal wel lukken, maar is toch enigszins afhankelijk van zijn lengte, maar ook de beschikbare knie ruimte tot de voorstoel.
Een van de geschikte cabrio's is een Ford Mustang Cabrio, welke o.m. door Avis verhuurd wordt.
Als de bagage echt niet mee kan (bijv. op de achterbank), dat is wellicht tijdelijke opslag in een bagagedepot op de luchthaven mogelijk.
Een van de geschikte cabrio's is een Ford Mustang Cabrio, welke o.m. door Avis verhuurd wordt.
Als de bagage echt niet mee kan (bijv. op de achterbank), dat is wellicht tijdelijke opslag in een bagagedepot op de luchthaven mogelijk.
we hebben de gok maar genomen voor 1 week. De tweede week een suv. Ondertussen ben ik wel de kleinste in het gezin aan het worden. Dus wellicht wordt moeders nog achterin gedropt.
Geboekt via Alamo.

Geboekt via Alamo.
Hier een aardig filmpje over de bagageruimte van een Mustang Convertible:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet welke tijd van het jaar je wil gaan maar een convertible in de zomer is niet voor iedereen weggelegd. En niet alleen de ruimte achterin een dergelijk auto is niet erg groot, maar je vangt ook nogal veel wind en gezellig een conversatie voeren is er niet bij dan. En je haar raakt in de war behalve dan in een film als Thelma and Louise.
Yeehaw
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet welke tijd van het jaar je wil gaan maar een convertible in de zomer is niet voor iedereen weggelegd. En niet alleen de ruimte achterin een dergelijk auto is niet erg groot, maar je vangt ook nogal veel wind en gezellig een conversatie voeren is er niet bij dan. En je haar raakt in de war behalve dan in een film als Thelma and Louise.

Yeehaw
Ik heb het over wind en lawaai of de achterbank. Voor gaat het best.
We gaan het mee maken. Misschien eens maar nooit meer. Alles een keer proberen. Met zn tweeen al wel eerder gedaan.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Hoe leuk ook, drie personen incl. bagage in een Cabrio? Niet doen!!!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Hahaha inderdaad, zeg maar tegen de vrouw dat ze de föhn en de electrische tandenborstel thuis moet laten. Max 1 koffer en 1 weekendtas als je alle drie ook nog wat handbagage hebt. Volgens mij heeft inderdaad de Mustang van Avis de meeste ruimte.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Het is toch prima te doen om vanaf het vliegveld naar een villa te rijden in een cabrio met drie personen en bagage. Wij hadden met twee personen en bagage de achterbank leeg dus daar kan best een derde persoon en wat bagage op gepropt worden.
Als je niet te lang bent kun je wel redelijk zitten maar ik vind het wel erg krap in de mustang.
Als je niet te lang bent kun je wel redelijk zitten maar ik vind het wel erg krap in de mustang.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Wij hadden in 2008 in Hawaii een Mustang Cabrio, in de koffer zat toen een grote en een middelgrote koffer en nog een zware rugzak.
Dus volgens mij is dat perfect te doen om naar de villa te rijden met een derde koffer op de achterbank.
Als het nu is om te gaan rondreizen zou ik het niet doen, maar enkel van de luchthaven naar de villa, geen enkel prolbeem!
Edit: ik denk nu dat wij zelfs ook nog een derde koffer hadden...?
Dus volgens mij is dat perfect te doen om naar de villa te rijden met een derde koffer op de achterbank.
Als het nu is om te gaan rondreizen zou ik het niet doen, maar enkel van de luchthaven naar de villa, geen enkel prolbeem!
Edit: ik denk nu dat wij zelfs ook nog een derde koffer hadden...?
Het is inderdaad alleen van luchthaven naar vila. Gaat vast goed komen. We proberen dan nog 2 koffers te hebben dus 1 op de achterbank en 1 in de kofferbak.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht